22 بخمن روز عید ملی و مذهبی ایرانیان/ تداوم انقلاب مرهون مقاومت ملت ایران است.

ساعت: 16:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805894

ائمه جمعه لرستان با بیان اینکه 22 بهمن عید ملی و مذهبی ایرانیان است، گفت: تداوم انقلاب مرهون مقاومت ملت ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته بروجرد گفت: بچمان ماه سرنگونی و نابودی رژیم پهلوی توسط امام (ره) است و شیرین ترین خاطره همه ایرانیان 22 بهمن است. امام (ره) زحمات زیادی کشید، اما امام ایستادگی کردند و مردم سنگ تمام گذاشتند و فشارها و مشکلات را تحمل کردند تا انقلاب پیروز شد.

وی افزود: از 15 خرداد 42 تا 22 بهمن 57 تعداد زیادی از مردم کشور جان باختند. پس از پیروزی انقلاب در جنگ تحمیلی تعداد زیادی از مردم به شهادت رسیدند. اما تا زمانی که انقلاب شروع شد و امروز در راس قدرت است، ایستاده اند.

امام جمعه بروجرد گفت: تداوم انقلاب مرهون مقاومت ملت ایران است و باید برای همه مجاهدان ارزش قائل شد، نباید اجازه دهیم کسی به شهدا، رزمندگان و جانبازان توهین کند چرا که عزت و اقتدار امروز ایران مدیون خون است. شهدا و ایثار مجاهدان.

وی به نقل از جبهه مقاومت گفت: حمله موشکی یمن به دشمن باعث شد تا متوجه شوند که مردم یمن در مقابل ظالمان ایستاده اند و متوجه می شوند که موشک های یمنی رزمایشی برای نابودی اسرائیل است.

حسینی بابیان اینکه برخی از مدیران روحیه جهادی ندارند، افزود: برخی مدیران روحیه انقلابی ندارند در حالی که باید برای رسیدن به اهداف کار جهادی تلاش کرد اما بی توجهی برخی مدیران به ویژه در تولید و سرمایه گذاری. به گونه ای است که باید توجه جدی شود.

امام جمعه بروجر گفت: برخی از سرمایه گذاران بروجر انتقاد کرده اند که برخی از این افراد بیش از چهار سال است که از اخذ مجوز محروم هستند و این تاخیر مدیران باعث فرار سرمایه گذار می شود.

حسینی خاطرنشان کرد: سفره مدیران امانت است و همه مدیران باید برای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به دیدار یاران با امام(ره) گفت: پس از ورود امام(ره) به وطن، یاران نیروی هوایی که از جوانان مومن بودند به دیدار امام(ره) آمدند. و بیعت کرد.

امام جمعه اهل بورژوا به عملیات والفجر 8 اشاره کرد و گفت: خداوند دین خود را از شر رزمندگان حفظ کرد و شهدا و رزمندگان مدافع دین خدا هستند.

22 بهمن، عید ملی و مذهبی ایرانیان است

حجت الاسلام ابراهیم طهماسبی ظهر در خطبه های نماز جمعه این هفته کوهدشت گفت: عج به نمایندگی امام (ع) در آخرت رفته است.

وی با اشاره به اهمیت زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) افزود: باید تقوا را سرلوحه کار قرار دهیم و همیشه نیمه پر لیوان را تماشا کنیم و دستاوردهای انقلاب را تبیین کنیم.

امام جمعه کوهدشت گفت: امام خمینی (ره) فرمودند: این معنا باید در تمام زندگی الگوی ما باشد، اگر ملتی از همه لایه هایش در کنار هم باشد هیچ نیرویی نمی تواند در مقابل آنها بایستد و به آنها آسیب برساند و این درس 22 باخمن

وی با اشاره به اهمیت سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با کارآفرینان و مسئولان اقتصادی گفت: رهبر معظم انقلاب برای پیشرفت جامعه و انقلاب اسلامی رهنمودهای آموزنده بسیاری می فرمایند. تجویز درد برای مسئولان را پیچیده کرده است.»

طهماسبی با اشاره به لزوم توجه به علوم دانش بنیان گفت: هر کارمندی باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشد و همه برنامه ها را سر میز داشته باشد و تمام تلاش خود را برای خدمت رسانی به مردم و رفع مشکلات آنها انجام دهد در این صورت.

امام جمعه کوهدشت برای کنترل سایت ها و رسانه های شهرستان گفت: کارها و پروژه ها باید پیگیری شود و در غیر این صورت علت به مردم ارائه شود.

وی با تشکر از سفر اخیر نماینده ولی فقیه به استان کوهدشت گفت: به همت حجت الاسلام والمسلمین شاهروحی، اشتغال و بحث کم آبی و مسائل مهم شهرستان مورد بررسی و ردیابی قرار گرفته است.

طهماسبی با اشاره به لزوم جست و جوی منطقی و جذب سرمایه گذار در این شهرستان گفت: 22 بهمن ماه عید ملی و مذهبی ایرانیان است.

امام جمعه کوهدشت با اشاره به لزوم تعادل در مدیریت شهرستان گفت: حرکت یک طرفه در کوهدشت اشتباه است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید