22 بخمن یادآور رشادت ملت انقلابی ایران اسلامی است/ لزوم بزرگداشت این روز با شکوه تمام


ساعت: 09:14
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۱
کد خبر: 1807485

مولوی عبداللهی با بیان اینکه باید بیست و دومین باخمن را به هر نحو ممکن تجلیل کنیم، گفت: 22 بچمن یادآور رشادت ملت انقلابی ایران اسلامی در مبارزه با رژیم ستم شاهی و قدرت تا بن دندان مسلح است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مولوی سید احمد عبداللهی امام جماعت اهل سنت اسدیه در گفت و گو با خبرنگار خاورستان در خصوص پیشرفت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی و اهمیت یوم الله 22 بخمن اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین اقشار امام خمینی (ره) بود. هدف روی آوردن به مناطق است. جامعه محروم و مظلوم بود به همین دلیل به روستاها و مناطق دورافتاده رسیدگی می شد.

امام جمعه اهل سنت اسدیه گفت: با توجه به اینکه در این 43 سال جنگ تحریم ها و موانعی در مسیر پیشرفت و توسعه داشته ایم، اما همچنان در مناطق دورافتاده ای مانند درمیان که یک شهرستان مرزی است خدمات قابل توجهی در بعد غیرنظامی و عمرانی انجام می شود. منطقه صورت گرفت.

مولوی عبدالهی گفت: گاز، آب و برق روستاهای مختلف با جمعیت کم و صعب العبور در این منطقه یکی از خدماتی است که به برکت انقلاب اسلامی در این منطقه شاهد بوده ایم.

وی گفت: پس از پیروزی انقلاب تحولات بزرگی در روستاها به وجود آمده که اصلاً قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیست.

امام جمعه اهل سنت اسد به 22 بخمن اشاره می کند و می گوید: 22 بچمن یادآور رشادت ملت انقلابی ایران اسلامی در مبارزه با رژیم ستم شاهی و قدرت تا بن دندان مسلح است.

مولوی عبداللهی با بیان اینکه این روز از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: اگرچه شرایط تاج و تخت است، اما باید توجه داشت که این روز را با شکوه به هر نحو ممکن جشن بگیریم.

وی تاکید کرد: اگر امسال راهپیمایی 22 بخمن به دلیل شرایط تاج در قالب رژه خودروها و خودروها برگزار شد، مردم باید به این روز توجه کنند و با خودرویی با رعایت شرایط حضور داشته باشند. ولیعهد، پس دشمنان اسلام و انقلاب امیدی ندارند که ملت، نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی از یکدیگر دور باشند.

جمعه اهل سنت اسد به اسد گفت: 13 فوریه روز مهمی است زیرا در آن روز استقلال و آزادی خود را به دست آوردیم، دشمن را از کاخ بیرون کردیم و دست بیگانگان را کوتاه کردیم.

مولوی عبداللهی گفت: بنابراین نباید این روز را فراموش کنیم و در بزرگداشت آن به هر نحو ممکن کوشا باشیم.

جمعه اهل سنت اسد را دارم، با تاکید بر اینکه مسئولان باید با مردم تعامل داشته باشند، ادامه داد: اگر می خواهیم اسلام و انقلاب پایدار بماند و مردم تشویق به پیوستن به نظام شوند، نیازمند تعامل دوجانبه مردم و مسئولان هستیم.

مولوی عبداللهی تاکید کرد: مسئولان در خدمت به مردم دریغ نکنند چرا که این ملت واقعا شایسته خدمت است.

وی افزود: مردم در سخت ترین شرایط اقتصادی که دشمن ایجاد کرده همچنان در حال کار و حمایت از نظام هستند، بنابراین مسئولان نباید در خدمت به مردم کوتاهی کنند و ملت باید با مسئولان برای رسیدن به اهداف نظام همکاری کنند. آن را داشته باشید.

امام جمعه اهل سنت اسد گفت: به خواست خدا هیچ دشمنی با دشمنان اسلام و انقلاب نمی تواند به اهداف شوم خود که دوری مردم از انقلاب اسلامی است برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید