مسئولان برای بهبود شرایط مردم با تمام توان در میدان هستند/ لزوم تبیین رشادت های شهدای نسل جدید


ساعت: 14:35
تاریخ انتشار: 1401/01/19
کد خبر: 1820344

محمد حسینی گفت: مردم ما همیشه پای انقلاب بوده اند و اکنون وظیفه دولت است که با تمام توان به مردم خدمت کند و برای سلامت، رفاه و بهبود شرایط کنونی تلاش کند. مردم جامعه.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ سید محمد حسینی پنجشنبه شب در شانزدهمین یادواره 436 شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمد حسن قاسمی طوسی جانشین یگان ویژه 25 کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس در نماز تالار لت: اهل بیت (ع) و ائمه (ع) در راه خدا شهید شدند و شهدای ما از ترس این الگوهای بزرگ این قدم را برداشتند تا در راه خدا و اهل بیت باشند. بیت ع).

نایب رئیس مجلس اضافه کرد: شهادت در راه خدا یکی از دعاهای ما در ماه رمضان است، ماه عبادت و عبادت و اخلاص برای طهارت و اجابت خداوند دعای ماست.

وی خاطرنشان کرد: شهادت، مقاومت و ایثار فرزندانمان در طول 8 سال دفاع مقدس باعث شده است که اکنون این جایگاه رفیع را در جهان به دست آوریم و دنیا هم تشخیص دهد که نمی تواند به تمامیت ارضی ما لطمه ای وارد کند و ملت ما پایدار است. . “Е.

حسینی بیان می کند که شهدا هیچ گاه به دنبال منافع شخصی و دلبستگی به دنیا نبودند. وی خاطرنشان کرد: امر خدا مهمترین مسئله شهدا بود و بسیاری از شهدای ما تازه داماد بودند که فوت کرده بودند.

وی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری به فرهنگ شهدا نیاز داریم و نسل جدید ما به راه و روش شهدا و آشنایی با سیره و سیره شهدا نیازمند است.



40aa13ce a7b0 4703 82d8 4d1ec42471df خبر خاکستری

معاون حقوقی و مجلس رئیس جمهور با اشاره به رشادت و ایستادگی سردار طوسی و غیرت وی در 8 سال دفاع مقدس، یادآور شد: سردار طوسی مردی در مسیر اسلام و ارزش های اسلامی قبل از انقلاب و غیور علیه بود. رژیم گذشته و در دوران انقلاب در رکاب انقلاب بود و در سپاه پاسداران و فعالیت های مختلف انقلابی در نکا، ساری، آمل، کردستان حضور فعال داشت.

وی افزود: سردار طوسی در دوران انقلاب و دفاع مقدس در بسیاری از ناامنی ها، جنگ ها و بحران های کشور وارد میدان شد و از انقلاب و ارزش های اسلام و نظام دفاع کرد و پیروزی ما در جنگ باعث احیای اسلام و آن شد. قهرمانی را باید به دست آورد.» رشادت ها و دلاوری های شهدا و رزمندگان را برای نسل جدید بیان کنید.

حسینی با اشاره به شهادت و مجروح شدن سه کشیش در معبد امام رضا (ع) که مورد حمله قرار گرفتند؛ وی گفت: این روحانیون از علمای مبارز و مردمی متعهد به انقلاب و اسلام بودند که همیشه به فکر فقرا و حاشیه نشینان بودند و ائمه ولایت و انقلابیون و پیشتازان جهاد بودند.

8f17c139 0965 4533 9aaf ffa70dcd99fb خبر خاکستری



معاون حقوقی و پارلمانی نخست وزیر، مهم ترین دغدغه دولت اصلی را رسیدگی به مردم و حل مشکلات عنوان کرد و گفت: در این راستا باید به مردم توجهی داشته باشیم. وی گفت: رئیس دولت یک دولت مردمی، ولایی، انقلابی و دلسوز است و الگوی حکومتی سردار سلیمانی برای خدمت رسانی مناسب به مردم در دستور کار است.

وی افزود: مردم ما همیشه پای انقلاب بوده اند و اکنون وظیفه دولت است که با تمام توان به مردم خدمت کند و برای سلامتی، رفاه و بهبود شرایط کنونی تلاش کند. مردم کشور انجمن.”

حسینی یادآور شد: دولت در طول هفت ماه گذشته نشان داد که می توان کارهای بزرگی انجام داد و واکسیناسیون مشترک مردم علیه ولیعهد یکی از آن اقداماتی بود که با همکاری و اتحاد انجام شد.

به گزارش بالا، فیلمی از خاطرات همرزمان و خانواده سردار طوسی، خواندن سرود خواهران و قرائت پیام قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید توسط مدیرکل شاهد و ایثارگران مازندران. بنیاد از برنامه های این یادواره بود.

* یاد و نام الگوهای مقاومت با امنیت ملی کشور پیوند خورده است

در پیام معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت شانزدهمین یادواره سرلشکر قاسمی طوسی و 436 شهید شهرستان تأکید می شود که شهید محمدحسن قاسمی طوسی پرورش یافته و پرورش یافت. جلسات و فعالیت های مذهبی خانوادگی استانی نیروهای انقلابی در کنار دو برادر شهید خود که از پیشکسوتان ایثار و شهادت بودند حضور فعال داشتند. این شهید گرانقدر علاوه بر تحصیل معارف اسلامی در عرصه بصیرت و فعالیت سیاسی، حضوری فعال و تلاش فراوان داشت. او به اعتقاد همه همرزمانش یکی از اسوه های ایمان و سبکی و مظهر تقوا، تواضع، شجاعت، درایت، تواضع و بی تکلفی و تجلی کامل انسان در میدان است.

این شهید بزرگوار در مبارزه با طاغوت و در مقابل ظلم و ستم و هشت سال پاسداری مقدس نقش موثر و خدمات و فعالیت های ارزنده ای داشته است. برپایی شهید طوسی، ترویج همان فرهنگ شهادت است که امروز جامعه ما و جهان اسلام به آن نیاز مبرم دارد.

یاد و خاطره ایثار و دبیر بزرگ و کرامات ارزنده این شهید والامقام و سایر شهدای گرانقدر همیشه در اذهان ملت شریف و قدرشناس ایران باقی خواهد ماند و یاد و نام این اسوه های ایمان را زنده نگه می دارد. ایثار و مقاومت نه تنها وظیفه دینی، بلکه مربوط به اقتدار، شهرت و امنیت ملی کشور است.

امیدواریم مطابق منویات مقام معظم رهبری با جهادی که راه شهدای بزرگی چون شهید قاسمی طوسی را تبیین می کند، هدف تمدن اسلامی فراهم آوردن بستر عدالت خواهی در جهان باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید