هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین رشادت های رزمندگان است


ساعت: 20:25
تاریخ انتشار: 30.06.1401
کد خبر: 1898914

سردار رستمعلی عطانی با بیان اینکه شهادت هنر خلق خداست، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین رشادت های جانبازان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین ؛ سرلشکر رستمعلی آتانی عصر امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت که در سالن اجتماعات استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: افتخارات بزرگ مرهون رشادت هاست. از شهدا و سردارانی که مانند شهید حسن پور و شهید رجایی خط شکنی کردند در تاریخ این کشور به دست آمده است.

وی افزود: تکریم نام شهدا، جانبازان، رزمندگان و جانبازان گرامیداشت حماسه سپیدی است که اسلام را از غربت نجات داد و برای آن زحمات زیادی کشید.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین رشادت های جانبازان است.

این مسئول ادامه داد: خودفروشانی که قدر زمین خود را نمی فهمند به دروغ از ایران می گویند.

وی ادامه داد: امام راحل از همان اوایل پاسداشت امت، تربیت شده مکتب حفاظت، ایثار و شهادت بود تا عظمت دین به چشم جهانیان بیاید.

این مسئول یادآور شد: هنر امام خمینی (ره) و یارانش باید برای عموم مردم بیان شود، بسیاری از کشورها در سال های اخیر بر اثر جنگ سرزمین خود را از دست دادند و نتوانستند آبروی خود را حفظ کنند، اما کشور ما اینگونه نبود.

آتانی با بیان اینکه شهادت هنر خلق خداست، یادآور شد: هنر رزمندگان این بود که به ما یاد دادید در فرهنگ دینی چگونه با عزت زندگی کنیم.

وی با اشاره به اتفاقات و تجمعات اخیر ادامه داد: قدرت فرج دارای اقتدار و اخلاق اسلامی است و ما وظیفه داریم افراد فاقد صلاحیت را با استفاده از اخلاق راهنمایی کنیم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در پایان یادآور شد: باید مبانی دینی خود را به صحنه بیاوریم و امروز نیروی انتظامی در اتفاقات اخیر با مبانی دینی و اخلاقی رفتار می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید