ایجاد بلاتکلیفی نشانه ناامیدی دشمن از توانمندی های توده ای است/مقاومت ملت ایران مرهون علمای دین است.

ساعت: 08:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921550

جلیلی نماینده رهبری در شورای عالی امنیت ملی در یزد گفت: دشمنی که با جنگ، ترور و فشار حداکثری راه به جایی نبرد، به ایجاد ناامنی روی آورده است که نشان از ناامیدی و ناامیدی دشمن از گزینه های خود دارد. جدول.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سید جلیلی صبح امروز در مراسم بزرگداشت 18، 22 و 23 دی ماه در مسجد حظیره یزد با اشاره به جنایات و اقدامات دشمن در طول 40 سال انقلاب اسلامی گفت: دشمن در این مدت از تمام قدرت و همه چیز خود استفاده کرد.» گزینه های روی میز از کشتن 17000 نفر از جمله رئیس جمهور، نخست وزیر و مردم در خیابان ها و بازارها تا جنگ و فشار اقتصادی بر مردم ایران را شامل می شود.

وی ادامه داد: دشمن در هشت سال دفاع مقدس از بدترین سلاح ها علیه ملت ایران استفاده کرد و شهرها را بمباران شیمیایی کرد و همین مردمی که اکنون برای ملت ایران اشک تمساح می ریزند به صدام اسلحه دادند و نخواستند شما بیانیه صادر کند.»

نماینده ولی فقیه در شورای عالی امنیت ملی افزود: خود دشمنان هم اعتراف می کنند که راهبردشان در قبال ایران فشار و تحریم است و از هر چه در توان دارند استفاده کرده اند و این فشارها نه تنها بیان نشده، بلکه اعمال هم شده است. در واقع آنها از همه گزینه های خود استفاده کرده اند اما تاکنون نتوانسته اند به هدف خود برسند.

جلیلی تصریح کرد: دشمن زمانی شروع به ایجاد بلاتکلیفی می کند که از تمام توان خود استفاده کند اما ناکام بماند. در جنگ صفین که دشمن شکست خورد، شروع به غارت کرد، مردمی را برای غارت منطقه به حکومت حضرت علی (ع) فرستاد. و مرد و زن و بچه را بکشند و در نتیجه ناامنی ایجاد کنند، اخیراً همین را دیدیم، دشمنی که با جنگ و ترور و فشار حداکثری در برخی شهرها چاقو کشی کرد، این نشان از یاس و استیصال دشمن از گزینه هاست. او داشت.

وی افزود: اینکه می بینید نخست وزیر استرالیا در شرق جهان و نخست وزیر کانادا در غرب جهان این گونه فعال هستند و در تظاهرات و دعوا شرکت می کنند به این دلیل است که تمدنی شکل گرفته است. در ایران که علیه آنها متحد می شود، تمدنی که با همه تلاش ها و تحریم ها و فشارهای بی سابقه نتوانست بر دشمن غلبه کند.

جلیلی ادامه داد: فعالیت بیش از 250 شبکه ماهواره ای برای ملت ایران توسط کسانی که نمی خواهند به بیماران پروانه ای پانسمان کنند، قطعاً برای پرکردن اوقات فراغت ملت ایران نیست، آنها تمدن اسلامی ما را هدف قرار داده اند.

وی بیان کرد: فشار دشمن به جنگ، ترور و فشار اقتصادی محدود نشد، بلکه به طغیان و سوء ظن تبدیل شد، اما ملت ایران با این همه مقابله کرد و بصیرت و بصیرت ملت پاسخگوی همه اقدامات دشمن بود. و در همه صحنه ها حماسه آفریدند، این جوانان در هر دوره چند برابر می شدند و حالا به جوان های دهه 80 رسیده ایم مثل آرمانعلی وردی و روح الله عجمیان.

جلیلی مقاومت ملت ایران در برابر دشمن را مرهون کار فرهنگی عظیم و عمیق علمای دینی در طول قرن ها دانست و ادامه داد: امروزه آثار این حرکت عظیم را می توان دید و آثار تمدنی آن نمایان است، این تمدن است. نتیجه مقاومت علمایی مانند مرحوم آیت الله مصباح که فرزند این شهر و ولایت است به هر نحوی از دین دفاع می کند و با هر اتهامی مخالفت می کند.

وی تصریح کرد: در صحنه غبارآلود و پیچیده امروز که صحنه مشخص نیست، نیاز است که رهبرانی چون عمار در برابر وسوسه ها و تهمت ها مقاومت کنند و شرایط را تبیین کنند و حقیقت را مشخص کنند و اینجاست که نقش بزرگانی چون مرحوم مصباح را ایفا می کند. مشخص می شود.و قسمت های حساس وجود داشت.

جلیلی با بیان اینکه سردار سلیمانی فرزندی از اهالی روستای کرمان است که ایده ای را می آورد که تمام نقشه های دشمن را به هم می زند، گفت: سردار سلیمانی جوانی است که از دفاع مقدس شروع به حماسه آفرینی می کند و با وجود اینکه دشمن از تمام توان نظامی و سیاسی خود استفاده می کند اما سردار سلیمانی همه گزینه های روی میز خود را در عراق و سوریه خنثی کرد و دشمن با یک اقدام ناجوانمردانه او را به شهادت رساند و با محاسبات و تخیلات اشتباه خود فکر کرد که با این یکی همه چیز تمام شده است. .

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه ملت ایران وارث قدرتی است که امثال سردار سلیمانی و آیت الله مصباح برای آن جنگیدند، گفت: دشمن به دنبال تفرقه بین ملت و نظام اسلامی است و همه در هر سطحی باید جلو بیایند و این را از بین ببرند. توطئه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید