ارتش و نیروهای دفاعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از حریم هوایی کشور هوشیار هستند

ساعت: 11:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۴
کد خبر: 1794778

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی مشترک خاتم الانبیاء (ص) کشور گفت: تمرین روش های مختلف پدافندی باعث شده تا شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور در بالاترین سطح آمادگی و توان رزمی قرار گیرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش ارتش، امیر سرتیپ پاسدار قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه پدافند هوایی مشترک خاتم الانبیاء(ص) برای ارزیابی آمادگی رزمی و توان عملیاتی این یگان در منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش حضور یافت.

وی در حاشیه این بازدید گفت: قرارگاه پدافند هوایی مشترک خاتم الانبیاء (ص) چتر امنیتی و بازدارندگی برای کشور ایجاد کرده است. مبارز باشید.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی مشترک خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه فرمانده کل قوا (مدظله العالی) رمز موفقیت را در وحدت کشیده است، افزود: کشور به مرحله ظهور رسیده است. و اگر خدا بخواهد در سایه این وحدت و هم افزایی برای امنیت ملی پایدار تلاش خواهیم کرد.

امیر سرتیپ رحیم زاده گفت: نیروهای دفاعی و سپاه در کنار هم و با اتکال به خداوند متعال و اتکال به ائمه اطهار (ع) و با آمادگی و هوشیاری کامل حریم هوایی جمهوری اسلامی را حفظ کرده و اجازه کوچکترین تعدی را می دهند. .

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید