بصیرت و ولایتمداری ملت شورش 1988 را درمان کرد

ساعت: 15:34
تاریخ انتشار: 14/10/10
کد خبر: 1796649

سپاه پاسداران در بیانیه ای در نهم دی تاکید کرد: بصیرت افزایی، ولایت مداری و حضور خودجوش ملت ایران مریضی اغتشاشات سال 88 را شفا بخشید و تداوم حرکت های شفاف و برهم زننده انقلاب اسلامی را تشدید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای با گرامیداشت دوازدهمین سالگرد حماسه بزرگ و تاریخی حضور باشکوه و بزرگ ملت بزرگ ایران در سرکوب قیام 1367، آن ​​را ضامن این روند می داند. تمدن نوین اسلامی

در این بیانیه آمده است: تحلیل وقایع پس از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری سال 88 نشان می دهد که نظام سلطه و صهیونیسم برای رسیدن به هدف شوم و پلید خود یعنی براندازی نظام اسلامی، با ایجاد انسجام، ذخایر راهبردی خود را در اختیار دارد. همسویی و هم افزایی بین راهبرد دشمنان خارجی انقلاب اسلامی و همتایان داخلی آن، تقابل با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اقتدار و پیروزی ایرانیان را به صحنه فرستاد.

این بیانیه می افزاید: 18 دی 1367 برهه ای سرنوشت ساز در رویارویی آشکار و همه جانبه نظام سلطه و استکبار با اسلام، نظام و ولایت فقیه – در برهه ای بسیار حساس از تاریخ اسلام بود. انقلاب.» ایمان و اراده الهی ملت ایران، به حماسه ای ماندگار، الهام بخش و آموزنده تبدیل می شود.

این بیانیه زمینه ها و عوامل شکل گیری حماسه 18 دی و پیامدها و آثار بزرگ آن را در فضای داخلی، منطقه ای و جهانی و به ویژه در صحنه تقابل راهبردی انقلاب اسلامی و نظام سلطه شناسایی و تبیین می کند. وارد و مشخص شد:

حماسه 18 آذر، به دلیل شرایط حساس زمانی و مکانی، تکرار هوشمندانه و با بصیرت 22 باخمن 1357 بود و نشان داد که وقتی جبهه متحد ضدانقلاب همه امکانات و منابع قدرتمند سیاسی، نظامی و امنیتی را تجهیز و کنترل می کند. از نظر اقتصادی و اجتماعی وارد میدان دشمنی و رویارویی با اراده مردم می شود که چگونه یک ملت فهیم، فهیم و با هنر مقاومت، ولایتمداری و توانایی درک موقعیت و مختصات جبهه خود و جبهه دشمن می تواند تثبیت کند. انرژی و تحکیم در ائتلاف دشمنان. او این کار را بی نتیجه انجام داد و شکست خورد.

در خاتمه این بیانیه حماسه 18 دی با حاکمیت و رهبری حکیمانه ولی فقیه و حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و بصیرت، دشمن شناسی، ولایت مداری و حضور خودجوش جهادی و انقلابی ملت ایران در برهه ای از زمان به وقوع پیوست. وی بر درمان بیماری قیام 88 و تداوم حرکت های روشن و فاجعه بار انقلاب اسلامی تاکید کرد.

حماسه 20 شهریور، نمایانگر بلوغ سیاسی و اجتماعی و نشانگر تشخیص حق از باطل و مظهر اقتدار ملی و غیرت دینی ملت ایران است. از جبهه حق فاصله بگیرید و باورها و احساسات عمیق آنان را از صحنه دفاع از اسلام و انقلاب دور کنید، بی‌تردید حضور آگاهانه و شجاعانه مردم، چالش‌ها و مشکلات نظام را حل و بر نقشه‌های دشمنان جهان فائق می‌آید. که نور خداوند متعال همیشه بر این زمین بتابد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید