ملت ایران کوهی از ارزش های انقلابی است/ آمریکایی ها و اروپایی ها باید حقوق ملت را رعایت کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله گربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی امروز در مراسم باشکوه خودرو و موکب 22 بهمن در اراک گفت:

وی افزود: طرف‌های ایرانی توافق برجام باید بدانند که ملت ما به‌عنوان کوهی استوار پای ارزش‌های انقلاب ایستاده و از ترس نهضت عاشورا تا پایان عمر از آرمان‌های مقدس اسلام و انقلاب دفاع می‌کند. زندگی.”

امام جمعه اراک گفت: مقام معظم رهبری با رهبری حکیمانه خود چه در عرصه داخلی و چه در عرصه بین الملل به ویژه در دوران برجام، ابرقدرت های جهان را وادار به احترام به مواضع ملت کردند و باید همواره قدردان این نعمت الهی باشیم.

دری نجف آبادی گفت: تبریک بی پایان به مقام معظم رهبری که بعد از امام راحل سکاندار کشتی انقلاب اسلامی شدند و این کشتی را با عظمت در میان همه توطئه های دشمن هدایت می کنند و سیاست حکیمانه خود را اقتصاد مقاومتی و گام دوم اعلام می کنند. چراغ جلو مردم و بوروکرات ها.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: درود بر مردم مومن و همیشه در صحنه ایران اسلامی که بار دیگر با حضور خود به عنوان خودروی خانواده در راهپیمایی 22 بخمن بار دیگر برگ زرینی را رقم زد. در تاریخ انقلاب اسلامی

وی خاطرنشان کرد: ملت جان برکف ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در تمام طول عمر خود در همه عرصه های ایثار و فداکاری حضور دارند و با تمام توان از آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری دفاع کرده اند. این انقلاب شکوهمند بار دیگر به جهانیان نشان داد که از راهی که امام راحل برایشان تعیین کرده است منحرف نخواهند شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید