اجازه تجاوز به ارزش‌های دینی را نمی‌دهیم/دشمن می‌خواهد ما را از روحیه انقلابی دور کند


ساعت: 17:42
تاریخ انتشار: 1401/02/20
کد خبر: 1837872

جانشین فرمانده کل نیروی انتظامی گفت: نباید اجازه دهیم حقوق و ارزش های دینی و دینی پایمال شود. آن روزها به شهدا لبیک یا خمینی می گفتند. امروز لبیک یا خامنه ای می گوییم که روح عاشورا است.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار قاسم رضایی امروز در جلسه فرماندهی و ستاد در یادواره شهدای سلمان شادگان به دانشجویان گفت: شناخت بیشتر و الگوگیری صحیح از شهدای مدافع حرم برای پاسداری در جامعه اسلامی، تبیین بهتر نقش تعیین کننده شهدا برای نسل جوان و نسل جوان. نیاز به معرفی خدمات یکی از وظایف اصلی ما ایثار و از خودگذشتگی شهداست.

وی افزود: شهدا حق بزرگی دارند که مردم، پلیس و مسئولان را بازگردانند چرا که آرامش و آسایش کشور مرهون رشادت آنهاست.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه روحیه حاکم بر منطقه عاشورایی بود، گفت: این چهار شهید گرانقدر از ارتش و بسیج بودند که در راه دفاع از قانون و فرماندهی جان خود را فدا کردند.

وی با بیان اینکه این بنا در سال 1378 ساخته شده و قرار است مرمت، بازسازی و احیا شود، ادامه داد: محل شهادت برادران سلمان، علیرضا امامی، سید جعفر موسوی و دو تن دیگر در عملیات آزادسازی «پل مرد» است. که برای دفاع از اسلام توسط دشمنان بعث اشغال شد و امام خمینی (ره) در شب جمعه 12 دی ماه 1359 به شهادت رسیدند و این مکان مقدس یک جبهه واقعی بود و مردم اینجا پوزه استکبار را می مالیدند. روی زمین.

کاسم رضایی امنیت و آرامش امروز جامعه را مدیون شهداست و گفت: بهای آن گرامیداشت یاد و خاطره شهداست و زیارت این یادواره ها مایه خیر و برکت است.

وی با تاکید بر اینکه اینجاست که تجدید میثاق با خداوند متعال صورت می گیرد، گفت: شهدا زنده هستند چرا که عمل آنها امروز امنیت و آسایش را برای ما به ارمغان آورده است و باید با پاسداری از راه آنان قدردان این عزیزان باشیم.

رضایی گفت: نباید اجازه دهیم حقوق و ارزش های دینی و دینی پایمال شود، شهدا در آن روزها لبیک می گفتند یا خمینی، امروز می گوییم لبیک یا خامنه ای که روح عاشورا است و من به شما توصیه می کنم از یک لحظه حضور در این دنیا.مکان

وی افزود: دشمن تلاش می کند ما را از فضای معنوی و روحیه انقلابی دور کند و این فضا می تواند ما را در مقاومت در برابر توطئه های دشمن یاری کند چرا که شهدا راه پیامبر اکرم و اهل بیت علیهم السلام را دنبال کردند. بایت علیه السلام بر اساس دین مبین اسلام «بر این امر تأکید کردند و قیام عاشورا را برای برقراری صلح دعوت کردند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدای امر به معروف و نهی از منکر تا پای جان می ایستند و امروز مجموعه نیروی انتظامی شهدای گرانقدر امر به معروف و نهی از منکر را از مرز تا مرکز شهر تقدیم می کند.

وی با بیان اینکه حضور در یادواره شهدا و این منطقه توفیق الهی را می طلبد و روحیه حاکم بر منطقه تواضع، دوستی و درس ایثار و از خود گذشتگی است، اذعان داشت: اگر خداوند متعال به این منطقه بصیرت عطا کرد. خون شهدا را سرخ دیدیم.

قاسم رضایی گفت: حضور در خط مقدم جبهه مقاومت و ایثار توفیق الهی می طلبد که خداوند متعال این سعادت را به شما عنایت کند تا اگر خدا خواست از لحظه لحظه حضور خود در این مکان بهره ببرید.

جانشین فرمانده کل قوا گفت: پیام منطقه یک «پیام معنوی» است و حدیث «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» به خاطر فداکاری ها و جانفشانی های سربازان در 8 سال صحت دارد. دفاع مقدس و زمان

رضایی افزود: این پیام معنوی در محل نیروی انتظامی قابل اجرا است تا تهدیدات دشمن برای خانواده و نژاد ملی جدی تر شود و هرچه در مسیر شهدا حرکت می کنند، منزلت خانوادگی، دوستی با همسایگان و… حلال و حرام محفوظ است.»

انتهای پیام/ م

دیدگاهتان را بنویسید