22 آبان امسال هیجان انگیزتر از هر سال است/اجازه سوء استفاده دشمن از برنامه های روز دانش آموز را نمی دهیم


ساعت: 16:42
تاریخ انتشار: 08/09/1401
کد خبر: 1907339

باوش گفت: با شرایط حاکم بر جامعه امروز اجازه سوء استفاده دشمنان از برنامه های سیزدهمین روز دانش آموزی در آبان را نخواهیم داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; جلسه هماهنگی و برنامه ریزی به مناسبت 13 آبان روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی ظهر امروز با حضور امام جمعه فرماندار رشتخوار، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی تا فرماندار منطقه

حسین باهوش فرماندار رشتخوار در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی به مناسبت سالروز 22 آبان روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی ضمن گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و فرا رسیدن یوم الله 22 آبان گفت: با شرایطی که امروز بر جامعه حاکم است، با برنامه ریزی، جشن های 22 آبان را با طراوت و شکوه بیشتر کنیم.

وی همچنین تاکید کرد: کارکنان دستگاه ها باید با تمام توان تلاش کنند و از ظرفیت موجود شهرستان برای حضور بیشتر در صحنه استفاده کنند.

باهوش با تاکید بر اینکه مراسم 22 آبان امسال باید با اقبال بیشتری برگزار شود، گفت: اجازه سوء استفاده دشمنان از برنامه های جشن 22 آبان را نخواهیم داد.

وی تصریح کرد: دانش آموزان در راهپیمایی برنامه ریزی یادگیری امسال حضور پرشور و همه جانبه داشته باشند و مربیان و معلمان عزیز نیز دقت لازم را داشته باشند تا مشکلی پیش نیاید.

لازم به ذکر است مراسم 22 آبان ماه سال جاری از ساعت 9:30 صبح روز جمعه از میدان قدس رشتوار آغاز و در مقابل مسجد علی بن ابی طالب (علیه السلام) به پایان می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید