دهه هشتاد به دشمن اجازه سوء استفاده از این نسل را نمی دهد


ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908020

پورمحمدی دانش آموز دهه 80 گفت: دهه 80 استان بوشهر مانند بزرگان گذشته مانند رئیسعلی و نادر مهدوی که صورت روباه پیر را به خاک مالیدند و تاریخ دو قرن مقاومت را به ثبت رساندند. برای کشور بدون شک اجازه سوء استفاده از این نسل را نخواهد داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تشکر؛ با توجه به اهمیت هفته بسیج دانش آموزی و یاد و خاطره شش دانش آموز دختر، میزگرد این هفته توسط پایگاه خبری تحلیلی سپاس با حضور سه دانش آموز دختر برگزار شد.


بیایید با جهاد راه روشن را به دانشجویان دهه 80 نشان دهیم

فاطمه واعظی یکی از 80 بندر بوشهر در میزگرد سپاس با اشاره به مسائل و اتفاقات اخیر کشور گفت: به نظر من نابسامانی های اخیر دو بعد دارد. یک بعد بیرونی و دیگری درونی است.


1264batch DSC 0056 خبر خاکستری

واعظی با بیان اینکه در پشت حوادث اخیر کشور عده ای به دنبال اهداف غیرقابل تصور هستند، گفت: افرادی که این نقشه شوم را برای جمهوری اسلامی ترسیم کردند، سعی دارند به جامعه جهانی بگویند که اعتراضات در ظاهر موجه است، اما درون آن یک گرو است.» «اهداف شوم ایجاد می کند و مستقیماً با اسلام و قرآن مقابله می کند.

وی با اشاره به اینکه اکثریت افرادی که او را همراهی می کنند فریب خورده اند، افزود: دسته دوم کسانی هستند که به عنوان سرپرست تیم یا رهبر شورش های مردم فریب خورده را هدایت می کنند. این جمعیت خیلی کم است، اما رسانه های خارجی چنان جو ایجاد می کنند که می گویند مردم در خیابان زیاد هستند.


1120batch DSC 0061 خبر خاکستری

واعظی تصریح کرد: در راستای جهاد دانش آموزان باید روشنگری کنند که کدام طرف حق دارد و کدام طرف باطل. در فضای بی نظمی بهترین راه حل این است که راه را برای نوجوانان باز کنیم تا بتوانند به راحتی مسیر درست را انتخاب کنند.

واعظی با تاکید بر اینکه همه باید گوش به فرمان ولی فقیه باشیم، خاطرنشان کرد: رهبری راه روشن جامعه است، باید چشم خود را به آنها معطوف کنیم و عمل بصیرت افزایی پیرو سخنان و فرمایشات رهبری باشد. دانش آموزان باید از آنها الگو بگیرند.

نسل دهه 1980 با تجربه قبلی در قلب ظهور قرار دارد

نیکی نیک بهبر نیز در میزگرد دهه 80 گفت: نسل دهه 80 به عنوان یک پایه در حال ظهور است و اهداف بزرگی دارد. دهه 80 به دنبال انقیاد بالا هستند و معتقدند پرچم را به دست حضرت صاحب الزمان (عج) می رسانند.


5544batch DSC 0085 خبر خاکستری

نیک بهبر ادامه داد: نسل دهه های 40، 50، 60 و 70 تمام تجربیات خود را به این دهه می آورند و به نوعی همه اتفاقات کشور مانند جنگ و غیره را لمس کرده اند.

وی با بیان اینکه دهه 80 با توانایی ها و ابتکارات بالای خود، اظهار داشت: معتقدم این نسل جمهوری اسلامی ایران را به کشوری پیشرو در همه عرصه ها تبدیل خواهد کرد.

دهه هشتاد به صحنه می آید و اجازه سوء استفاده از این نسل را به دشمن نمی دهد

یاسمن پورمحمدی با توجه به اینکه آیا نسل دهه 80 جا مانده است؟ فرمود: من با این نظر مخالفم; چون قرار است این نسل پا به پای امام زمان (عج) بگذارند یا نسلی تربیت کنند که پا به پای امام زمان (عج) بگذارند. این نسل با پرسنل و هویت بخشی در ایجاد تمدن نوین اسلامی تلاش می کنند و در عرصه های فرهنگی، آموزشی و غیره فعال هستند.


1596batch DSC 0098 خبر خاکستری

پورمحمدی با اشاره به اینکه راه های اعتراض و اغتشاش متفاوت است، ادامه داد: یک سری افراد سوء استفاده می کنند و تلاش می کنند این نسل را علیه جمهوری اسلامی نشان دهند و این فکر را به گور می برند.

وی خاطرنشان کرد: دهه 80 استان بوشهر مانند بزرگان دوران مانند رئیسعلی و نادر مهدوی که چهره روباه پیر را به خاک سپرده و دو قرن مقاومت را برای کشور در تاریخ ثبت کردند، وارد عرصه فرهنگی خواهند شد. و مسائل اجتماعی و بدون شک اجازه بهره برداری از این نسل را نخواهند داد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید