نسل امروز اجازه دخالت مستکبرین در امور کشور را نمی دهد/ ۱۳ آبان در تقویت نظام نقش اساسی دارد.

وی نقش 13 آبان را در تحکیم نظام مقدس جمهوری اسلامی بسیار موثر دانست و افزود: در سه واقعه مهم تاریخ معاصر 13 آبان حماسه بود و در استکبار نقش اساسی داشت؛ این 13 آبان نقش بسزایی در تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشت. اولی در 13 آبان 1343 بود که ماموران رژیم شاه امام خمینی را در کوم دستگیر کردند و به دستور آمریکا به ترکیه تبعید کردند که حمله به آنها باعث کشته شدن این دانشجویان شد.

نماینده مردم قزوین، ابیک و البرز ادامه داد: همچنین در 13 آبان 1358 دانشجویان مسلمان پیرو خط امام، مبارزه ضد آمریکایی را وارد کشور کردند و وارد عرصه ای جدی و جدید کردند و اقدام درستی انجام دادند تا اینکه آنها لانه جاسوسی آمریکا را در تهران تسخیر کردند.»

نقش موثر 13 آبان در تقویت نظام

وی گفت: نگاهی اجمالی به وقایع 13 آبان نشان می دهد که هر سه رویداد یک هدف مشترک مبارزه با استکبار، حفظ عزت و استقلال و مبارزه با استکبار جهانی داشته است.

محمد بیگی بیان کرد: بی شک دانش آموزان در تقویت و پیروزی انقلاب اسلامی سهم بسزایی داشته اند. چرا که این گروه با وجود سن کم، از 13 آبان 57 تا حضور فعال در جبهه ها در تمامی دژها حضور داشتند و اکنون نیز همچون شهید حسین فهمیده، برای حفظ و استحکام نظام، انقلاب و توانمند بر زمین ایستاده اند. وطن

وی افزود: دلیل اصلی نامگذاری 13 آبان به عنوان روز دانش آموز، زنده نگه داشتن نام و یاد 13 دانش آموز شهید 13 آبان و حسین فهمیده است که در راه مبارزه با ظلم و استکبار و حفظ کرامت و استقلال خود جان باختند. “

دانش آموزان در تقویت و پیروزی انقلاب اسلامی سهم بسزایی داشته اند

این کارمند خطاب به دانش آموزان گفت: روز دانش آموز روز تکلیف این عزیزان است، روزی که باید حماسه ها و جانفشانی های همسالان خود را مرور کنند و به یاد داشته باشند کشوری که در آینده همان سرزمینی است که با خون و ایثار و شهادت به اوج عزت و عظمت رسیده است.

دبیر فراکسیون گام دوم انقلاب اسلامی یادآور شد: نوجوانان عزیز ایران اسلامی بدانند در آینده نزدیک با اتکال به خداوند متعال و رهبری حکیمانه امام خامنه ای و با خون هزاران هموطن کشوری با اقتدار ملی و مذهبی، حفاظت را به آنها واگذار می کنیم.

وی افزود: یقین داریم دانش آموزان امروز هم مانند بچه های دیروز برای حفظ انقلاب و پاسداری از ارزش های انقلابی، عزت، خودکفایی، خودکفایی و پاسداری از خون شهدا به مقابله با همه مستکبرین جهان خواهند پرداخت. دانش آموزان.» آنها بیگانگان نمی دهند.

دنیای استکبار در صدد تضعیف و از بین بردن آرمان های انقلاب است

محمدبیگی افزود: دنیای استکبار امروز برای تضعیف و نابودی آرمان های انقلاب اسلامی بیش از پیش تلاش می کند تا با هجمه های فرهنگی، باورها، اعتقادات و ارزش های ما را در دست بگیرد و نسل جوان را نسبت به نظام و کشور بدبین کند. از طریق ناامیدی، ناامیدی و تفرقه.»؛ اما نمادهای ایثارگری همچون شهید علی لندی، نوجوانی فداکار، نشان داد که نسل امروز راه نسل دیروز را ادامه می دهد و حسین را درک کرده است.

وی با تاکید بر اینکه دانش آموزان امروز باید مانند دوستان شهید خود هوشیار و بصیر باشند و در عرصه های علمی، فرهنگی، اجتماعی و معنوی تلاش کنند، گفت: سلاح نسل امروز ایستادگی و تلاش برای علم آموزی و علم آموزی است. از این رو با حفظ وحدت و یکپارچگی و ایجاد فضای مهربانی و همدلی باید در راه آرمان های انقلاب اسلامی تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید