شورش های اخیر را محکوم می کنم/ هنرمندان خارجی اجازه دخالت در امور داخلی را ندارند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امین فرامرزی هنرمند و خواننده استان بوشهر در گفتگو با سپاس با اشاره به اغتشاشات اخیر در سطح جامعه؛ وی گفت: با توجه به ماهیت انقلابی که امام خمینی (ره) با توکل به خدا و اهل حق بنیان نهادند، همچنان مردم جمهوری اسلامی ایران معیار و پایه انقلاب هستند.

این هنرمند بوشهری با اشاره به اینکه با هوشیاری پپروز می شویم، تصریح کرد: همانطور که در تاریخ مشاهده می شود وقتی مردم نسبت به حرکت های مدنی در سطح جامعه بی تفاوت می شوند بلافاصله دشمنان خارجی برای تهاجم برنامه ریزی می کنند و دشمنان در داخل بر آن حکومت می کنند.

فرامرزی افزود: چند روزی است که خبر درگذشت خانم امینی، همه سلطنت طلبان، منافقین و دشمنان قسم خورده نظام اسلامی که سال هاست سعی در ملتهب ساختن فضای اجتماعی ایران دارند و تلاش می کنند می گذرد. برای رهایی از این آب کدر، متاسفانه فرزندان ما با همراهی شخصیت های محلی که از طریق این افراد برای رسیدن به اهداف شوم خود احترام به دست آورده اند، برای چندمین بار به خیابان ها ریخته اند.

وی تصریح کرد که برخی از رهبران اعتراضات داخلی مدت ها در خارج از کشور بوده و منتظر چنین روزی بوده اند. اما «شتری در خواب پنبه‌دانه‌ای دید و پنبه‌دانه‌ای خورد».

این هنرمند بوشهری خطاب به همه اهالی هنر تاکید کرد: با توجه به اینکه ما هنرمندان جزئی از این مردم هستیم و به تمام مشکلات جامعه آگاهی کامل داریم. ما از هر صدایی که بوی دوسوختگی و دید افراطی چپ و راست می دهد متنفریم.

فرامریزی با محکومیت اغتشاشات اخیر بر سر درگذشت مهسا امینی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی که به بصیرت معروف است در جایی گفت: جمهوری اسلامی حرم است. اگر این ضریح باقی بماند، زیارتگاه های دیگری باقی می ماند، اما اگر این حرم توسط دشمن ویران شود، حرم دیگری باقی نمی ماند.

وی ادامه داد: این سخنرانی بسیار پیچیده و حساس است. لنگری که دین را در دنیا نگه داشته است جمهوری اسلامی است و اگر گم شود. همه ادیان از بین رفته اند. در همه جوامع قانون رکن اصلی است و با شروع بی قانونی، هرج و مرج و بی نظمی بیشتر می شود.

این هنرمند بوشهری با اشاره به هتک حرمت مقدسات تصریح کرد: متأسفانه در این مورد هتک حرمت به کلام خدا، مسجد، قاری قرآن، امنیت جامعه، مردم و تخریب اموال عمومی به شدت رصد شد و اعتراض شد. مخالف موضوع بسیار مهمی بود که با حمایت رسانه های غربی و حمایت دشمنان قسم خورده ایران به یک اغتشاش بسیار بزرگ تبدیل شد.

فرامرزی گفت: امروز ما هنرمندان ایرانی در کشور حق دخالت در امور داخلی کشور را به هنرمندانی که سال ها در سکوت در لس آنجلس زندگی می کنند و افتخارشان توهین به ائمه است را نمی دهیم. از طهارت و افشای حجاب رسمی.» دادن

وی با اشاره به اینکه برخی از مجرمان فراری که پرونده قتل دارند ایرانی محسوب نمی شوند، افزود: شهید دیالمه یکی از اعضای شورای اسلامی شهر می گوید; در انقلاب گاهی موج می زند و یک مشت آشغال بیرون می اندازد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید