نماز مجوز عبور از پل صراط است/ آسیب های اجتماعی دستاوردی به دور از ارزش های دینی است.

ساعت: 09:33
تاریخ انتشار: 1400/08/20
کد خبر: 1783400

یک کارشناس مذهبی گفت: نماز اجازه عبور از پل صراط است. ضربه زدن به اسلام اسلام ناب است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ؛ نماز تکیه گاه محکم و ذخیره جاودانه انسان در مبارزه با شیطان نفس و مبارزه با دیگر شیاطینی است که او را به ذلت و تسلیم فرا می خوانند. زور.

نماز از واجبات دین مبین اسلام و از مهمترین و بارزترین عبادات است که اوج عبادات دیگر به شمار می رود.

اقامه نماز دسته جمعی با مشت محکم بر دهان غیبت کنندگان

حجت الاسلام میثم درانی از کارشناسان دینی با بیان اینکه نماز از واجبات اسلام است، گفت: نهی از منکر.

وی با تاکید بر اینکه نماز یکی از ارکان دین و از ارکان اصلی اسلام است، ادامه داد: نماز به ویژه حضور در نماز جماعت و پرکردن صفوف آن در شرایط کنونی که هدف آن دشمن فرهنگ و خانواده ماست، می تواند برای ضربه زدن به اسلام ناب محمدی مشت محکمی در دهان یاوه گویان باشد.

دعا؛ نور مقبره

این کارشناس مذهبی گفت: نماز آثار و برکات زیادی در زندگی دنیوی و برادری مردم دارد که اجابت دعاست و در بسیاری از روایات آمده است که نوری که قبر را روشن می کند، توشه مومنان در سفر دنیا و دلیل عبور و عبور از پل مستقیم است.

وی افزود: اگر امروز شاهد ظهور آسیب های اجتماعی و افزایش آمار بیماری های روانی و موارد مشابه در جامعه هستیم، به دلیل دور شدن از ارزش های دینی است، چنان که بسیاری از دانشمندان روانپزشکی و روانپزشکان دریافتند که نماز دعای قوی و ایمان به خدا و دین، اضطراب، نگرانی، یأس و ترس را که باعث بسیاری از بیماری های روانی می شود، از بین می برد.

دورانی افزود: والدین باید نقش بسیار مهمی در ترغیب فرزندان خود به روی آوردن به مسائل دینی داشته باشند، این یک دعا است. ما باید عامل نماز اول وقت باشیم تا دیگران از ما الگو بگیرند.

به گفته این کارشناس، اولین سوال در قیامت مربوط به نماز است و اگر قبول نشود چیزهای دیگر پذیرفته نمی شود. این که همه باید در اقامه نماز اول وقت و انجام این واجب کوشا باشیم، جانسوز است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید