هوشیاری ملت مانع از دستیابی دشمنان به اهداف شوم خود می شود


ساعت: 09:31
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901639

حسینعلی شهریاری گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران به مقتدر بودن ایران پی برده اند و به دنبال ایجاد هرج و مرج و بلاتکلیفی هستند زیرا از توسعه و پیشرفت سیستان و بلوچستان احساس خطر می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حسینعلی شهریاری نماینده مردم زاهدان در گفت و گو با خبرنگار عصرهون با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار دانش آموختگان دانشگاه های افسری نیروهای مسلح که فرمودند: دشمنان احساس می کنند که کشور به سمت قدرت همه جانبه پیش می رود و این مشکل را نمی توانند تحمل کنند.



وی با اشاره به حوادث رخ داده در استان و شهرستان زاهدان افزود: این منطقه نسبت به سال های گذشته در مسیر و خط توسعه قرار داشت. البته این اتفاقات نه تنها مسیر توسعه را کند نمی کند، بلکه سرعت آن را نیز افزایش می دهد و شاهد ایرانی قدرتمندتر خواهیم بود.

نماینده مردم زاهدان ادامه داد: دشمن از هر چه در توان داشت استفاده کرد تا جلوی پیشرفت جمهوری اسلامی را بگیرد، هشت سال جنگ بر ملت تحمیل شد و سپس تحریم های زیادی را علیه ملت بزرگ ایران تحمیل کردند و چندین بار تلاش کردند. برای ویران کردن کشور، کشتن آنها و با ترفندهای مختلف و اختلاف بین قومیت ها و مسائل دیگر که قصد داشتند هرج و مرج ایجاد کنند، اما نتوانستند این کار را انجام دهند.

وی گفت: در آستانه سال تحصیلی که دانش آموزان پس از وقفه دو ساله خود را برای رفتن به سنگر علم و دانش آماده می کردند، دشمنان هم بیکار ننشستند و دست به شورش زدند اما مردم فهیم و آگاه ایران زمین. اجازه ندادند دشمن به اهداف شوم خود برسد
شهریاری افزود: با نقش موثر علما و روحانیون، معتمدین، مراجع تقلید، آرامش در استان برقرار و نقشه شوم دشمن خنثی شده است.

وی تصریح کرد: حوادث اخیر در حال بررسی است و با متخلفان نظم و قانون که جان افراد بیگناه را گرفته و آنها را به خطر انداخته اند برخورد قاطع انجام خواهد شد.

نماینده مردم زاهدان در ادامه به شهادت 6 شهید امنیت در استان پس از حوادث اخیر اشاره کرد و گفت: شهید حمیدرضا هاشمی از فرماندهان ارزنده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که برای امنیت زحمات زیادی کشید. و همچنین تعدادی از اعضای بسیج. دو تن از برادران اهل سنت نیز کشته شدند. این دشوار بود زیرا نگهبانان توسط برخی از شورشیان کشته شدند.

شهریاری از مردم خواست با هوشیاری هر چه بیشتر به روند توسعه استان کمک کنند تا اهداف شوم دشمن برای توقف توسعه استان محقق نشود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید