هدف اصلی دشمنان این است که با نقشه ها و تبلیغات خود مانع پیشرفت ملت ایران شوند. دشمن پیوند رسانه ای گسترده ای در جامعه ایجاد کرده است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خبرنگار کُردتودی، سردار سرلشکر سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان عصر دیروز در دیدار با اساتید دانشگاه های استان کردستان که در سنندج برگزار شد، گفت: خواست آمریکایی ها، صهیونیست ها و دشمنان است. برای تجزیه ایران برای رسیدن به اهداف خود با شروع اختلافات قومی باید تلاش کرد تا ابهامات را برای مردم برطرف کرد و آنها را مثل همیشه گرد هم آورد.

وی گفت: باید خدمات نظام، دستاوردهای نظام، دستاوردها و هر آنچه از انقلاب به دست آمده، سهم زنان در اداره کشور، ورزش، علم، اقتصاد و… بیان شود. ” به همه دانش‌آموزان، هدف اصلی دشمنان، طراحی و تبلیغات گسترده برای جلوگیری از پیشرفت ملت ایران است.

وی افزود: دشمنان همواره تلاش کرده اند تا به کشورهای اسلامی حمله کنند، اما با اتحاد مردم به این هدف در ایران نخواهند رسید، اگرچه از انواع روش ها برای توطئه علیه کشورمان استفاده می کنند، اما لازمه ارزش هاست. یک جامعه برای مردم، دانش آموزان ما باید خود را به صورت منطقی بیان کنند.

سردار حسینی افزود: دشمن می خواهد از جنگ رسانه ای و هر وسیله ای برای دامن زدن به این آتشی که برافروخته است استفاده کند اما آیا واقعاً با زنان کرد و مردم کردستان همدردی می کند؟! مگر شلیر کرد نبود چرا از او محافظت نکردند؟

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی مقتدر است و وحدت ما یک وحدت ناگسستنی است و در این لحظه حساس برنده و بازنده واقعی دشمن خواهد بود.


دشمن پیوند رسانه ای گسترده ای در جامعه ایجاد کرده است

خاتمی مسئول بسیج اساتید کردستان اعلام کرد که حرکت خفاش مخالفان انقلاب و نظام اسلامی مانند دیگر نقشه ها و توطئه های آنان محکوم و به شکست شرم آوری منجر خواهد شد و این یادآور این موارد است. رفتارهای ناموفق در اوایل انقلاب، نشان دهنده آرامش، امنیت و آرمان های والای مردم بود.

وی گفت: دشمن برای ایجاد هجمه و کشاندن مردم به کف خیابان، پیوست رسانه ای گسترده ای در جامعه ایجاد کرده است.


این کشور سرمایه خون شهداست

کباد میمنت آبادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی کردستان افزود: این کشور سرمایه خون شهداست که امنیت منطقه را نیز تامین کرده است.

وی بیان کرد: دشمنان ما همواره با حملات تروریستی و ایجاد گروهک و تطمیع منافقین و فریب خوردگان سعی در دخالت در کار انقلاب داشته اند و اکنون 43 سال است که در مقابل حملات آنها می جنگیم و دفاع می کنیم.

وی تاکید کرد: مشکلاتی وجود دارد و باید گوش کنیم. البته چنین اعتراضاتی که منجر به تجاوز و تخریب اموال عمومی می شود، در هیچ جای دنیا قابل قبول نیست. دشمن با دیدن قدرت نظامی ما جنگی زیرکانه و آگاهانه به راه انداخته است.


باید اذعان کرد که ما در نهادینه سازی ارزش ها کم کاری کرده ایم

دکتر مانتیشلو از اساتید دانشگاه فرخنگیان با بیان اینکه منفعت بسیج به نفع مردم است و خوشبختانه این نهاد روز به روز پربارتر می شود و خواهد بود، اظهار داشت: ما چهار نوع جنگ نظامی، سیاسی، جنگی داریم. رسانه و بی بصیرت که خطرناک ترین آن جنگ عدم ​​تفاهم است، بصیرت است که شبیه موریانه است اما باطن را ویران می کند.


دانشگاه محل گفتمان است

دکتر وزیری یکی از اساتید دانشگاه در رویدادهای اخیر در مجامع نخبگانی و دانشگاهی در ادامه به لزوم درک مسئله و حل مسئله پرداخت و گفت: درک مسئله مقدمه ای برای حل مشکل است. لذا در این مرحله دانشگاه به عنوان نیروی عاقل کشور باید به کمک نهادها و نهادهای حاکمیتی و متولی برای تحلیل و تبیین علل حوادث اخیر بیاید و بتواند راه حلی برای مشکل ارائه دهد. .

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه محل بحث است و باید منطقی و صریح صحبت کنیم.

وی افزود: این یک واقعیت است که دشمن در سیستم مختصات نسل جدید اختلال ایجاد کرده است و لازم است در کنار تبیین دستاوردها و موفقیت های جمهوری اسلامی، نقاط ضعف در سرمایه اجتماعی بررسی و تحلیل شود. ایران در 43 سال گذشته».

دیدگاهتان را بنویسید