خانواده به عنوان مانع راهبردی نظام، در دید اهداف شوم و ننگین نظام سلطه است.


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 1401/08/17
کد خبر: 1909534

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه «خانواده» به عنوان مانع راهبردی نظام هدف اهداف شوم و ننگین نظام سلطه قرار گرفته است، افزود: خانواده همیشه و همه جا و در بین همه جوامع بشری به عنوان بنیادی ترین نهاد اجتماعی، پایه و اساس جوامع خاستگاه فرهنگ و تمدن بشری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جلسه شورای عالی فرهنگی وزارت دفاع که با حضور انسیه هزالی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به نقش مادران، همسران و دختران در پیشرفت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران در این 4 ده‌ها بیان کرد: زنان این سرزمین در برهه‌های مختلف و حساس نظام از جمله دفاع از آرمان‌های نظام خود را نشان داده‌اند. انقلاب، حمایت همه جانبه از جبهه‌های نظامی در دوران دفاع مقدس، حضور مؤثر در مجامع مختلف اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، ورزشی و علمی، نقش زنان ایرانی در توسعه و پیشرفت جمهوری اسلامی ایران بی‌نظیر است. تبلیغات و تلاش های منفی رسانه های متخاصم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با بیان اینکه «خانواده» به عنوان مانع راهبردی نظام هدف اهداف شوم و ننگین نظام سلطه قرار گرفته است، افزود: خانواده همیشه و همه جا و در بین همه جوامع بشری به عنوان بنیادی ترین نهاد اجتماعی، بنیاد، جوامع خاستگاه فرهنگ و تمدن بشری بودند. بنابراین پرداختن به این بنای مقدس اساسی و حفظ و هدایت آن به جایگاه واقعی و متعالی آن همواره موجب اصلاح جامعه می شود و بی توجهی به آن موجب دور شدن مردم از زندگی واقعی و سقوط در ورطه تباهی و فریب می شود.

امیر آشتیانی ضمن تبیین نقش و جایگاه رسانه و مطبوعات در جامعه و پرورش روحیه و شخصیت مردم، ادامه داد: تلاش های انجام شده در این سال ها و دستاوردهای خیره کننده جمهوری اسلامی ایران که در در سایه تعالیم الهی و مکتبی و در ذات و وجدان خانواده های مسلمان ایران با اقدامات موثر ادارات ذیربط تقویت شد، امروز دشمنی که تمام راه های نفوذ خود را در امنیت و اقتدار ایران اسلامی برای تسلط بسته می بیند. جمهوری اسلامی چاره ای جز تغییر ارزش ها و تخریب خانواده ندارد.

وزیر دفاع با بیان اینکه آزادی و آزادگی در نظام جمهوری اسلامی ایران معنایی متعالی دارد و بر این اساس همه می توانند در محیطی سالم با آرامش زندگی کنند، گفت: روح انسان در سایه ارزش های الهی رشد می کند، می رسد. شکوفایی و متعالی می شود..

وی با اشاره به نقش آفرینی زنان فهیم و شجاع به عنوان نماد مقاومت و شجاعت در این مرز و بوم و حضور و همکاری زنان نخبه و فارغ التحصیلان ممتاز در صنایع پیشرفته و پیشرفته دفاعی، افزود: پایه و اساس و زیرساخت های جمهوری اسلامی ایران زمینه رشد و اعتلای زنان را در عرصه های مختلف فراهم می کند تا جایی که امروزه زنان فرهیخته و علمی کشورمان در طرح های نظامی بسیار تخصصی و راهبردی نقش بسزایی دارند و ما در وزارت دفاع به این اندیشمندان افتخار می کنیم. همکاران

وی در نهایت تصریح کرد: جامعه مستحکم در گرو خانواده قوی است و اگر خانواده منسجم، سالم و با انگیزه باشد می توان انتظار جامعه ای قوی داشت و در این راستا خانواده پایه و اساس آن و زن محور آن است.

دیدگاهتان را بنویسید