دشمن سعی دارد با جنگ نرم مانع تحقق حکومت اسلامی شود

ساعت: 13:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۱۳
کد خبر: 1781568

حجت الاسلام و المسلمین رمضانی گفت: انقلاب اسلامی پیش نیاز تحقق حکومت اسلامی است. حکومت اسلامی بدون پایه امکان پذیر نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; حجت الاسلام والمسلمین رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) صبح امروز در مراسم مبارزه با استکبار 13 آبان در مسجد مقدس اراک گفت: 13 آبان یادآور سه حادثه است. اولین قتل عام دانشجویان در سال 1332 در دانشگاه تهران. دوم تبعید امام خمینی به ترکیه و سوم تسخیر لانه جاسوسی توسط جوانان و دانشجویان امام خمینی.

وی افزود: همه این اتفاقات نشان می دهد که استکبار جهانی آمریکا همواره به دنبال حکومت بر جهان و تشکیل دهکده جهانی بوده است. آنها فکر می کردند در عصر امروز در هیچ کجای دنیا امکان انقلاب دینی وجود ندارد، اما با ثمره انقلاب اسلامی در ایران، این ذهنیت شوم آنها از بین رفت.

رمضانی گفت: این در حالی است که ائمه بر این باورند که در دوران پست مدرن می توان انقلابی بر مبنای دین ایجاد کرد. اسلام برای حکومت بر جهان برنامه دارد و انقلاب اسلامی که امام ایجاد کرد، مقدمه ای برای حکومت اسلام بر جهان است.

وی ادامه داد: افکاری که می گویند قبل از ظهور امام زمان (عج) دنیا رنگ حکومت دینی نخواهد دید اشتباه است. بلکه باید حکومت دینی در دنیا وجود داشته باشد تا امام زمان بیاید و حکومت کامل اسلامی را برپا کند. بنابراین جامعه بشری با تشکیل حکومت اسلامی توسط امام زمان (عج) قطعاً شاهد رشد فکری، فرهنگی، اخلاقی، اجتماعی و اقتصادی در ابعاد مختلف خواهد بود.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: بدون فراهم شدن زمینه، تحقق حکومت اسلامی میسر نمی شود. بنابراین همان گونه که در قرآن، تقوی المثنی و فرادی آمده است، برای اینکه امام زمان (عج) بر جهان حکومت کند، باید شروع کند و انقلاب اسلامی آغاز آن است.

وی تاکید کرد: با شکل گیری انقلاب اسلامی به تدریج روحیه خودباوری در تشکیل حکومت های معنوی در نقاط مختلف جهان در حال گسترش است. امروزه این روحیه را در ملل مختلف می بینیم. اعتقاد امام به برپایی حکومت اسلامی، امروزه در بسیاری از ملت ها و کشورها رسوخ کرده است و همان گونه که خداوند در دل و جان یک امام وجود داشته، امروز نیز در دل و جان بسیاری از ملت ها وجود دارد.

رمضانی گفت: امروز همه منتظر یک منجی بزرگ برای رسیدن به عدالت هستند. به همین دلیل است که دشمنان برای جلوگیری از تدارک این رویداد بزرگ علیه چینی ها توطئه می کنند. قبلا با اتحاد قدرت های بزرگی مثل شوروی و امروز با استعمار جدید و جنگ نرم. البته دیروز سعی کردند با جنگ نظامی جلوی عدالت را بگیرند و امروز با هجمه های عقیدتی و فرهنگی به اهداف شوم خود برسند. امروز دشمنان به این نتیجه رسیده اند که با جنگ نرم و تغییر افکار جوانان، مسئولیت را از آنها می گیرد و معنویت را از آنها می گیرد تا به تدریج در کارشان پیشرفت کنند.

دبیر مجمع جهانی اهل بیت(ع) گفت: دشمنان در صدد تغییر دین هستند. بنابراین در این جنگ نرم باید آگاهانه از این هدف شوم جلوگیری کنیم و بدانیم که اگر از این طریق جلوی اقدامات دشمن را نگیریم، در این جنگ شکست خواهیم خورد. اگر نتوانیم شعور را گسترش دهیم، ارزش تبدیل به ضد ارزش، انکار خوب و شهرت بد می شود.

وی بیان کرد: رهبر انقلاب از ما تحول می خواهند تا بتوانیم جهان را از نظر فکری اداره کنیم. جامعه ما باید مراقب باشد و ولایت مداری دقیقاً به این معناست. عقب ماندگی ها را باید با حکومت جهادی جبران کرد زیرا جنگ نرم جنگ پیچیده ای است و باید با آن مقابله کنیم تا دشمن به اهداف خود نرسد. ما باید مراقب باشیم که دشمن با جنگ نرم محتوای اسلام و انقلاب را از ما نگیرد. تا زمانی که بتوانیم جنگ نرم را به راه بیندازیم، می توانیم الگوی جهانی باشیم.

رمضانی با بیان اینکه قدرت علمی و نظامی ما باعث شده است دشمن نتواند ایران را نابود کند، خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌خواستند قدرت ایران را انکار کنند و گفتند انقلاب کاری از پیش نبرده است. باید به آنها گفت که این نیروی نظامی و بین المللی و شکست های پی در پی استکبار در عراق، سوریه و لبنان از کجا می آید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید