دشمن سعی دارد مردم را از حکومت انقلابی افسون کند


ساعت: 15:27
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۰
کد خبر: 1921136

علیرضا عموزاده با اشاره به روز بصیرت و تجدید بیعت با ملت و ولایت گفت: استکبار جهانی می دانست که اگر دولت ریاست جمهوری موفق شود کشور را به اهداف عالیه خود برساند، مردم به نظام اسلامی امیدوار خواهند شد. به خاطر یک جنگ ترکیبی و همه جانبه اقتصادی و سیاسی.» و جامعه برای حمله به حکومت انقلابی مورد استفاده قرار گرفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا عموزاده، کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرات؛ وی با اشاره به روز نهم یوم الله و روز بصیرت گفت: در این روز اراده و بصیرت مردم بر برخی صفات پیشی گرفت و حماسه ای باشکوه آفرید و قطعاً در این روز که خواست خداوند غالب می شود. ، یکی از روزهای الهی است.

عموزاده افزود: مردم ایران از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره درایت خود را به جهانیان نشان داده اند و در این قیام اخیر با همه تلاش ها و تبلیغات دشمن، مردم حق را از یکدیگر متمایز کرده اند. اشتباه کردند و خود را از شورشیان جدا کردند.» و پشت سر دین و اسلام و انقلاب اسلامی ایستادند.

وی افزود: مردم ایران همواره در زمان ناآرامی ها با هوشیاری و هوشیاری بصیرت خود را نشان داده و با بصیرت و آگاهی صحیح و دقیق از واقعیات و توانایی تحلیل و تصمیم گیری صحیح عمل کردند.

این کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی در حوادث اخیر در کشور جنگ رسانه ای گسترده ای را علیه کشور به راه انداخته است و متأسفانه برخی از سلبریتی های جاهل در این جنگ در پای پیاده دشمن قرار گرفته اند که آب را به روی زمین ریختند. آسیاب دشمن

عموزاده همچنین بیان کرد: متأسفانه شیوع خشونت و پرخاشگری در فضای مجازی بسیار زیاد بود به طوری که دختران و زنانی که ذاتاً روحی لطیف دارند در شبکه های مجازی به اعمال خشونت آمیز علیه نیروهای امنیتی و بسیج تشویق شدند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: استکبار جهانی می دانست که اگر دولت رئیس جمهور بتواند کشور را به اهداف والای خود برساند، مردم به نظام اسلامی امیدوار خواهند شد، لذا از جنگ ترکیبی و همه جانبه اقتصادی و سیاسی برای حمله به دولت انقلابی استفاده کرد.

عموزاده معتقد است: دشمن برای ایجاد جو در فضای مجازی و ملتهب جلوه دادن کشور از پول انداختن و خرید مردم دریغ نکرده و هزینه های گزافی را برای فعالیت های مختلف از جمله شعار نویسی، آتش زدن مساجد و کشتار بسیجیان و … پرداخته است. نیروهای امنیتی.

وی با اشاره به سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید سلیمانی الگوی اخلاص و عمل بود و محور و خط قرمز او امام خمینی (ره) رهبر معظم انقلاب و انقلاب اسلامی بود. .

عموزاده گفت: شهید سلیمانی به جامعه اسلامی خدمت کرد و برای گسترش جبهه مقاومت تلاش کرد و بصیرت از ویژگی های این مرد بزرگ بود.

این مقام مسئول جهاد تبیین را فرصتی دانست که باید از آن برای افزایش بصیرت و آگاهی استفاده کنیم و بتوانیم تحلیل و تبیین درستی از واقعیات داشته باشیم تا دچار انحراف نشویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید