دشمن سعی دارد عنصر قدرت و مقاومت را از مردم انقلابی بگیرد


ساعت: 13:58
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840134

سردار زارع کمالی گفت: دشمن در تلاش است تا عنصر قدرت و مقاومت را از ما بگیرد و مردم را از صحنه انقلاب جدا کند و وظیفه ما برای حفظ مردم از ارکان انقلاب چیزی جز تبیین و بصیرت نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، سردار حسین زارع کمالی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد صبح امروز پیش از خطبه های نماز جمعه یزد با اشاره به لزوم الگوبرداری از شهدا اظهار داشت: از مأموریت خود به موقع وارد شدند.

سردار زارع کمالی افزود: اگر مدعی الگوبرداری از شهدا هستیم باید در جنگ مختلط و نابرابر امروز مانند آنها عمل کنیم چرا که دشمن برای ایجاد ناامیدی بر عناصر تحریف کننده انقلاب اسلامی مانند مدرسه، امام و مردم تکیه کرد. و ناامیدی.”

وی خاطرنشان کرد: دشمن ابتدا نرم افزار انقلاب اسلامی را تضعیف می کند یعنی. مکتب انقلاب و امام انقلاب و در مرحله بعد سخت افزارها و زیرساخت های این انقلاب را که مردم انقلابی هستند می لرزاند و باعث یأس و ناامیدی می شود و انقلاب را جدا می کند.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تاکید کرد: دشمن تلاش می کند عنصر صلابت و مقاومت را از ما بگیرد و مردم را از صحنه انقلاب جدا کند و وظیفه ما برای حفظ مردم از ارکان انقلاب چیزی جز توضیح نیست. و بینش

سردار زارع کمالی گفت: با وجود اینکه فاصله زیادی با تمدن نوین اسلامی وجود دارد، اما با نگاه به مولفه های قدرت می توان دریافت که وضعیت انقلاب اسلامی با تبعیت از ولایت فقیه و حمایت ها در وضعیت خوبی قرار دارد. رهبر معظم انقلاب، آنجا که به امکانات و امکانات درونی نگاه می کنیم به نتیجه مطلوب رسیده ایم.

وی با بیان اینکه وضعیت کشور قابل مقایسه با قبل از انقلاب اسلامی نیست، اذعان داشت: استکبار جهانی زمان فکر می کرد برخی منافقین یا چند فروند هلیکوپتر و هواپیما می توانند جلوی این کشور را بگیرند، اما امروز اینقدر سردرگم شده است که اتحاد سیاسی با این کشور ایجاد کند. چندین کشور اروپایی تا اجازه ندهند دشمن مردم را از ادامه راه باز دارد و ناامیدی و ناامیدی را القا کند.

وی با اشاره به محوریت رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیان گفت: جهاد تبیان در همه عرصه های فرهنگی، اجتماعی، نظامی و جمعیتی امری ضروری، فوری و قطعی است که همه اقشار جامعه باید به اندازه آن وارد میدان شوند. تا می توان و این نظام و انقلاب را آن گونه که هست تبیین کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید