قرن چهاردهم قرن پیروزی مستضعفین بر جهان استکبار بود


ساعت: 11:48
تاریخ انتشار: 1401/01/01
کد خبر: 1817585

آیت الله حسینی خراسانی گفت: قرن چهاردهم، قرن فروپاشی قدرت شرق و افول قدرت غرب است و اگر باید برای قرن گذشته نامی انتخاب کنید، قرن چهاردهم با همه اش. دوران پرفراز و نشیب، عصر مستضعفان و عصر خمینی و خامنه ای بود.»

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; آیت الله حسینی خراسانی از اعضای شورای نگهبان وکلای مدافع صبح امروز در جمع مردم شهرستان بیگ تربت حیدری گفت: با آن مواجه شده ایم و امیدواریم تا پایان قرن جاری این ویروس شوم از بین برود.

وی گفت: قرن چهاردهم قرن فروپاشی قدرت شرق و افول قدرت غرب است و اگر باید برای قرن گذشته نامی انتخاب کرد قرن چهاردهم با همه فراز و نشیب هایش. عصر مستضعفین و عصر خمینی و خامنه ای بود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری گفت: افکار و اندیشمندان جامعه جهانی اگر منصف بودند قرن چهاردهم را خمینی و خامنه ای و انقلاب اسلامی ایران می نامیدند و امیدواریم قرن پانزدهم قرن باشد. عدل موعود جهانی و ذخیره الهی بقیه الله.

وی به پیام نوروزی به رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: پیام نوروزی به رهبر معظم انقلاب دارای مضامین متعددی بود که در ابتدا با عنایت ویژه از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تجلیل شد.

وی گفت: آمریکا به شکست مفتضحانه خود در مقابل انقلاب اسلامی اعتراف کرده و این افتخار بزرگی برای ملت است اما به گفته رهبر انقلاب اینها فراز و نشیب بود اما تلخی که همه ما از آن رنج می بریم این است. معیشت مردم سعی کنید این مشکل را در بین مردم حل کنید.

آیت الله حسینی خراسانی در پایان با اشاره به مشکلات صنعت ابریشم در بایگ گفت: صراحتاً قول می دهم مشکلات این صنف را به مسئولان کشور منتقل کنم و امیدوارم مردم بایگ که تولید کننده ابریشم هستند نیز بهره مند شوند. این تولید.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید