جعفرزاده ایمن آبادی: رئیسی با 100 نفر از نیروهای امنیتی به منطقه سیلاب رفته بود/رئیسی با همین دست به میدان می‌رود و قطعاً دور چهاردهم را می‌بازد.

جعفرزاده ایمن آبادی: رئیسی با 100 نفر از نیروهای امنیتی به منطقه سیلاب رفته بود/رئیسی با همین دست به میدان می‌رود و قطعاً دور چهاردهم را می‌بازد.

روز جدید نماینده ادوار مجلس می گوید: متأسفانه دایره به آقای رئیسی و اطرافیانش تنگ شده و به تندروهای جبهه پایداری محدود شده است. همین الان آقای رایضی تنهاست و اینقدر قاطعانه آقای رایضی را قبول دارند. آقای رئیسی برای شنیدن این مردم، این چه وضعیت اسفناکی است که با 100 نفر از نیروهای امنیتی به منطقه سیل زده رفتند و همه به مردم نگاه کردند و آن را کار مردمی اعلام کردند؟

گلمعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده نهمین و دهمین دوره شورای اسلامی در خصوص اختلافات آماده بین اصولگرایان گفت: اگر این دولت یک نکته بسیار مثبت دارد، حضور در میان مردم است. خیلی‌ها فکر می‌کنند این کار نتیجه‌ای ندارد، اما یک نتیجه این است که مردم احساس غفلت نمی‌کنند، اما مشکل اینجاست که واقعیت‌ها در این حضور به مردم گفته نمی‌شود و برخی اطرافیان رئیس‌جمهور در حال بزرگ‌نمایی و تناقض هستند. . گفته می شود این تلاش ها برای آشکار شدن این حضور است.

خیانت سازمان بودجه به رئیسی چه بود؟

وی ادامه داد: به نظر من خروج دولت از ریل از ابتدا اشتباه بود و برکناری حدود 4000 مدیر این کشور که بخشی از سرمایه های کشور هستند، دست دولت را خالی کرد و به مردم صفر کیلومتر رفت. حالا تصور کنید دولتی با این همه وعده و وعید و انتظاری که در بین مردم ایجاد کرده است، از طرفی سابقه افرادی در صفر کیلومتری را دارد که توان انجام کار را ندارند و مشخصا آن 7 هزار صفحه است. همچنین تاریخ. ما چیزی از آن 7 هزار صفحه ندیدیم.

این نماینده سابق تصریح کرد: راه آهنی که سازمان برنامه و بودجه انجام داد خیانت بزرگی به دولت آقای رئیسی بود. سازمان برنامه و بودجه با تدوین لایحه بودجه 1401، ارز مورد نظر رئیس جمهور را نیز به چاهی که به راحتی نمی توان از او برداشت کرد، خارج کرد و دلیل کاهش محبوبیت آقای رئیسی، مسیر و نقشه اشتباهی بود که اطرافیان انجام دادند. برای او حداقل سال اول آقای رئیسی نباید وارد این بازی خطرناک شود. بازی که باعث کاهش محبوبیت او شد.

اصولگرایان به زودی پشت رئیسی را خالی خواهند کرد

جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به اینکه اگر آقای رئیسی به همین منوال ادامه دهد نمی تواند در دوره دوم ریاست جمهوری پیروز شود، تصریح کرد: اگر آقای رئیسی با همین دست فرماندهی ادامه دهد قطعا دوره چهاردهم را از دست خواهد داد. آقای رئیسی باید در همه چیز تجدید نظر کند. ابتدا باید محیط اطراف خود را بررسی کند و این افراط گرایان را از بین ببرد. نیت آقای رئیسی مردم است اما شما بروید ببینید نظر اکثریت مردم در مورد دولت سیزدهم چیست. همه می گویند ما اشتباه کردیم و اصولگرایان مقبولیت خود را با یک نفر (آقای رئیسی) کوتاه نمی کنند و موقعیت خود را فدای وضعیت ایشان نمی کنند و ماه عسل رئیسی و اصولگرایان خیلی زود تمام می شود و این در حال حاضر خوب، شک نکنید که اصولگرایان به زودی کمر آقای رئیسی را پاک خواهند کرد. متأسفانه دور و بر او عده ای از تیم احمدی نژاد نشسته اند که می خواهند بگویند احمدی نژاد یکی بوده و طوری راه را برای آقای رئیسی هموار می کنند که این جاده راه به جایی نمی برد.

وی گفت: تیم احمدی نژادی که در آنجا مستقر هستند، آقای رئیسی را کنار می زنند تا از محبوبیت آقای رئیسی بکاهند و به آقای رئیسی وانمود می کنند که بیرون می تواند حرفی بزند که جای تعجب دارد. آقای رئیسی باید به حرف دلسوزان نظام و انقلاب گوش دهد. متاسفانه سقوطی که برای آقای رئیسی کرده اند اشتباه است. اگر روال با همین فرمان ادامه پیدا کند، بر شدت ناراضیان از نظام و انقلاب می افزاید و باعث کاهش محبوبیت آقای رایضی می شود.

تندروها رئیس حکومت می کنند

وی افزود: متاسفانه دایره به آقای رئیسی و اطرافیان تنگ شده و به تندروهای جبهه پایدار محدود شده است. همین الان آقای رایضی تنهاست و اینقدر قاطعانه آقای رایضی را قبول دارند. آقای رئیسی برای شنیدن این مردم، این چه وضعیت اسفناکی است که با 100 نفر از نیروهای امنیتی به منطقه سیل زده رفتند و همه به مردم نگاه کردند و آن را کار مردمی اعلام کردند؟ شغل مردم کجاست؟ این بین مردم کجا می رود؟ او سپس می گوید من نمی خواستم از دفترم پیگیری کنم. اگر به آن منطقه رفتید همانجا در میان مردم بنشینید و به حرف مردم گوش دهید، اما آنها در فاصله 5 متری ایستادند و به چشمان مردم نگاه کردند تا هر که صحبت کرد بعد با آنها صحبت کند، چه رفتاری است. این؟ متاسفانه اینها مشاوران اشتباهی هستند که به آقای رئیسی می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید