جعفرزاده ایمن آبادی: عده ای هر کاری دلشان می خواهد فساد را انجام می دهند و با این تیتر که «نظام» ضربه می زند، آن را تأمین می کنند.

جعفرزاده ایمن آبادی: عده ای هر کاری دلشان می خواهد فساد را انجام می دهند و با این تیتر که «نظام» ضربه می زند، آن را تأمین می کنند.

روز جدید : رئیس فراکسیون مستقلین مجلس در مجلس با انتشار نامه ای خطاب به رئیس سازمان شفافیت و عدالت نوشت: تامین مالی می کنند از جمله اینکه نقطه عطف غم و اندوه مردم اینجاست. ! اگر رژیم در هیچ لباس و مقامی از کسی تعارف نمی کرد، مردم نسبت به دولت دلسوزتر بودند.

گلمعلی جعفرزاده ایمن آبادی با انتشار نامه ای سرگشاده خطاب به احمد توکلی درباره حادثه دروازه لرزه ای نوشت: به نظر شما اگر فردی در محاصره خانواده خود نباشد و حتی از سفر خارج از کشور در ماه اعیاد خدا خبر نداشته باشد یا در بدتر، با وجود مخالفت صریح او، خانواده اش اطاعت نمی کنند و به چنین سفری می روند و این در دروازه وحشتناک است. آیا فرودگاه قدرت اداره بخش مهمی از کشور و مدیریت مردم و تصمیم گیری برای مردم را دارد؟

متن کامل این نامه را در ادامه می خوانید:

جناب آقای دکتر احمد توکلی

عضو محترم شورای تشخیص تناسب

سلام و درود الهی

برای کوتاه کردن مطالب بدون استفاده از اسناد تاریخی! و با اجازتون مستقیم میرم سراغ لحظه ای که دستاویز نوشتن این مطلب شد!

نامه شما به آقای کلیباف را در رسانه ها دیدم و خواندم و هم خوشحال شدم و هم متاثر! خوشحالم که بالاخره بعد از مدت ها غیبت از صحنه امر به معروف و نهی از منکر، مسئولان عالی کشور سکوت را شکستند و به برخی از لحظات مبهم این روزها در اذهان مردم اشاره کردند، البته سکوت و غیبت شما و امثال اینها ارزش دارد. زیاد تولید می کند و برای ملت تامین می کند از جمله بودجه فاجعه بار امسال که می بینید هر اتفاق تلخی برای مردم می افتد به بودجه اشاره می کند و اگر در زمان ارائه لایحه ضد مردمی 1401 هشدار دادید. و دستور داد حداقل کشور دچار این حجم از مشکلات و انباشت نارضایتی مردم انقلاب و دولت نشود و دیدید که همه تذکرات ما و دوستانمان در زمان ارائه لایحه بودجه درست بود. در پارلمان تری در راه است! که در جای دیگری متوقف خواهم شد

و من تحت تأثیر قرار گرفتم که چرا بخشی از نامه خود را پنهان کردید و متاسفم، احساس می کنم عمداً آن را از دست داده اید! شاید رسانه ها را دنبال می کنید شاید اطلاع رسانی کنند و موضوع اصلی سفر خانواده آقای کلیباف به دروازه سیسمونی و سفر پرهزینه خانواده یک مقام عالی رتبه ایرانی به کشور همسایه در ماه رمضان و خرید است. از نوزادان متولد نشده تنها نیست! موضوع اصلی خرید دو آپارتمان مجلل در برج خرید اسکای لند در منطقه تجاری استانبول و مشرف به جنگل های بلگراد است و چندین شبکه خارجی از جمله شبکه خبری TGRT هابر گزارش های مفصلی را تهیه و پخش کرده اند که اسناد و مدارک و یک دست را نشان می دهد. در میان مردم می چرخد ​​و هیچ کس آن را انکار نمی کند!! و مردم احساس بسیار بدی نسبت به مقامات دارند.

در فیلمی که از یکی از شبکه های آن سوی آبی پخش شد، کل قرارداد مشخص است و جالب اینکه همسر، دختر و داماد آقای کلیباف (امیررضا بحیرایی) در محل حضور داشتند. زمان خرید آپارتمان و نه برق بود و نه پول! او به عنوان شاهد و حکم قرارداد را امضا کرد! و این را هم بگویم که فردی به نام آقای محمد بحیرایی صادر شده است که هنوز وابستگی دقیق ایشان مشخص نشده است ولی قطعاً از نزدیکان آقای داماد است. در این فیلم ها آمده است: این واحدها متعلق به شخصی به نام نورالدین اورو لو لو ترک است و ارزش تقریبی خرید بیست میلیون پوندی معادل تقریباً چهل میلیارد تومان است که پنجاه درصد آن توسط آقای علوی تبار از یک فرد معروف و معروف منتقل شده است. ربا غیر قانونی استانبول تا زمان صدور سند انجام می شود. تمام اسناد نیز در این فیلم ها نشان داده شده است.

مسلم است که هیچ مقام بلندپایه ای در کشوری به نام خود در کشور خارجی ملکی خریداری نمی کند و مرسوم است که برخی از مقامات دولتی در کشورهای دیگر نه برای یک روز بلکه به نام آشنایان مورد اعتماد، ملکی خریداری می کنند. و اقوام نزدیک.و بستگانش!

آیا نباید به جای اینکه برای بازگویی تاریخی که در جای خود لازم باشد، در نامه خود به موضوع خرید آپارتمان اشاره می کردید؟ و در صورت عدم خرید با توجه به فیلم های تحلیلی منتشر شده چه نیازی به حضور همسر و دختر و داماد مقام عالی کشور در انعقاد قرارداد است؟ و امضای مبایعه نامه به عنوان شاهد و حکم چیست؟

و آیا گفتن خصمانه بودن این شبکه ها کافی است؟ مستند نشان می دهند و به آقایان فحش می دهند. و البته وقتی به نفعشان باشد آن را سند می دانند.

منتظر جنابعالی بودم که عمرتان را وقف پیشرفت انقلاب و حفظ ارزشهای شهدا کرده اید و مدتهاست که از شما درس گرفته ام و نمی خواهم شکست بخورید. یک سگ نگهبان یا عضو هیئت مدیره به عنوان مناسب یا هر عنوان دیگر تشکیل دهید!

جناب آقای دکتر توکلی حفظ نظام واجب است اما عده ای هر نوع فسادی را انجام می دهند، بعد با این عنوان که نظام ضربه خورده است آن را تامین مالی می کنند و اتفاقا اینجا نقطه عطف غم و اندوه مردم است! اگر رژیم در هیچ لباس و مقامی از کسی تعارف نمی کرد، مردم نسبت به دولت دلسوزتر بودند.

آقای کلیباف ضمن عدم شفاف سازی و عذرخواهی، مسائلی را مطرح می کند که اصل حاکمیت و صلاحیت نظام او را زیر سوال می برد. به فرموده جنابعالی، اگر فردی در ایام تعطیلات خدا به دور خانواده خود نرود و حتی از سفر خارج از کشور خود اطلاعی نداشته باشد یا بدتر از آن، علیرغم مخالفت صریح ایشان، خانواده او تمکین نمی کنند و به چنین سفری می روند و خواهند رفت. در دروازه فرودگاه رسوایی به پا شد آیا قدرت اداره بخش مهمی از کشور و مدیریت مردم و تصمیم گیری برای مردم را دارد؟ هنوز نفهمیدی این خانواده ها کجا هستند؟ و با افراد عادی جامعه مقایسه می شوند در کمال تعجب می گویند سفر خارج از کشور و خرید سیسمونی و خرید پستانک نوزاد و حتی آپارتمان در ترکیه اشکال دارد؟ و در سالی که با درایت مقام معظم رهبری سال تولید و کارآفرینی اعلام شده است اقدام به خرید سیسمونی نوزاد در خارج از کشور می کنند.

یکی از دلایل این گستاخی این است که: نخبگان و بزرگانی چون شما زیر سوال نمی روند، حتی ممکن است حق داشته باشند خود را طلبکار معرفی کنند.

آیا نباید چنین فردی را برای هر پرونده ای مواخذه کرد و فوراً از حکومت حق حذف کرد؟ چرا ساکتی؟ واقعاً فردا چه پاسخی به 230 هزار شهید محجبه می دهید؟ حداقل بگو ازت کپی کنم!

من از روز اول در سایت مصاحبه شونده همین را گفتم و صدایش در دسترس باشد و مسلم است که مقام ارشد از طرف خودش با خارج از کشور تماس نمی گیرد بلکه از طرف اقوام با حضور خانواده اولیه به عنوان یک خانواده خرید می کند. شاهد و حکم.

تیم امپراتوری رسانه ای آقای کلیباف تنها در یک شب بیش از 2000 توهین، توهین، جنایت و جنایت خانوادگی برای من ارسال کرد و به طرق مختلف مورد تهدید قرار گرفتم و سپس با اغراق به اصطلاح سعی در گمراهی افکار عمومی داشتند. شکایتی که باید بگوییم تا حد زیادی موفق شدند و به نظر می رسد که اصلاً اتفاقی نیفتاده است و به عنوان مثال به نظر می رسد که در تعالی شما تأثیر گذاشته است و شما در اشتباه هستید! البته این فحاشی ها و تهدیدها باعث شد که بیشتر به ادامه سوال علاقه مند شوم.

برادر خوبم دکتر توکلی

من نه قهرمان بازی هستم و نه حرفه ای در این دنیا هستم و چیزی برای از دست دادن ندارم، من هم مثل شما و خیلی از دوستان دیگر با شهدا عهد و پیمانی دارم که تا آخر و به هر قیمتی شده است. با وجود اینکه تاکنون شکایتی دریافت نکرده ام اما به عنوان فردی که توانسته ام با عضویت بسیج حدود 34 سال در جبهه شلمچه روی ویلچر بنشینم بیش از 70 درصد سلامتی خود را با افتخار در راه حفظ مقدسات اسلامی تقدیم کرده ام. سامانه .سوالات و ابهامات زیادی به عنوان شاهد و حکم از داماد دارم و به خاطر عهدی که با شهدا دارم دست بر نمی دارم و تا الان نمی روم شکایتی نکرده ام و در صورت شکایت ، من پولی ندارم که وکیل بگیرم البته خداوند با من است!

و اگر محکوم شوند با سرافرازی به زندان می روم زیرا در کشور ما آنقدر فراگیر شده که ابتدا افشاگران را دستگیر و محاکمه می کنند و مخفیانه به متخلف حکومت تذکر می دهند.

و البته می دانید که دادگاه مردم حکم خود را صادر کرده است و در موارد ذکر شده کوچکترین ابهامی در بین مردم عادی وجود ندارد.

من ساکت نمی شوم، چون فردا نمی دانم چه جوابی به شهدا در مورد سکوت بدهم؟ و لطفا نیمه راه نیایید! مبارزه با فساد دو طرفه نیست! و شترسواری باید کامل و دقیق باشد! نصیحت برادرانه به اعتبارت آسیب نزن.

منتظر بودم مجلس آبرویی را که رهبریشان به یک انقلابی داده است نشان دهد. حداقل فکر این بود که یک تیم حقیقت یاب تعیین کنند و ابعاد موضوع را روشن کنند و به مردم گزارش دهند و بعدا شنیدیم و گفتیم که آنها اوراق سفید امضا کرده اند که به گفته یکی از نمایندگان جعلی بوده و آقای آقای. کالیباس نامگذاری شد. او برنامه ریزی کرد تا از خودش حمایت کند.

انتظار مردم در جلسه چهارم خرداد سال 1401 از سوی نمایندگان این است که رئیس مجلس را از آقای کلیباف برگردانند و به مردی سالم و پاک بسپارند. و در مرحله بعد با توجه به پرونده در دادسرا ایجاد شده توسط یکی از نمایندگان معروف و پرونده املاک نجومی و مسائل تلخ هزینه ها و کمک های شهرداری تهران به همسرش و پرونده نیروی انتظامی در یاس و… این مرد را از مجلس شورای اسلامی بیرون آورد.

برای من دعا کن و می دانی که من برای تو دعا می کنم، بخشی از اراده ام از بین نرفته و نخواهد شد، زیرا من تو را از خیلی ها بهتر می شناسم. امیدوارم من و شما به نظام شهادت طلبانه جمهوری اسلامی که حاصل خون هزاران جوان است افتخار کنیم و شرمنده شهدا نباشیم و آبروی من و امثال من قربانی شود. برای حفظ و بقای این نظام مقدس.

البته من حرف و گلایه ای از شما دارم که در فرصتی دیگر به نحو مقتضی به آنها خواهم پرداخت.

گلم علی جعفرزاده ایمن آبادی

19 اردیبهشت

دیدگاهتان را بنویسید