جعفرزاده: مردم برای اموات روحانی از دست رفته صلوات می فرستند/ دولت کی مسئولیت فساد چای دباش را بر عهده می گیرد؟

جعفرزاده: مردم برای اموات روحانی از دست رفته صلوات می فرستند/ دولت کی مسئولیت فساد چای دباش را بر عهده می گیرد؟

ظفرزاده نیوز نوشت: جعفرزاده ایمن آبادی با اشاره به فساد اخیر چای دباش گفت: چرا به مردم نمی گویید چه اتفاقی افتاده است؟ چرا جلوی فساد در موسسات دامپروری را نگرفتید؟ بدیش اینه که بازم مسئولیت نداری! اکنون مردم برای ارواح درگذشتگان صلوات می فرستند.

گلمعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده سابق مجلس با اشاره به افشای فسادهای بزرگ و تاریخی در کشور گفت: بیش از 80 درصد این بودجه در دولت فعلی به این برند اختصاص یافته است و باید دولت رئیس جمهور برگزار شود. در هر مورد پاسخگو است.” این چای دو بار از بورس و جمعا هزار و پانصد میلیارد تومان تامین مالی شده است. یک بار پارسال و بار دوم همین 5 ماه پیش. سوال اینجاست که چرا امسال به شرکت محکوم اجازه تامین مالی داده شده است. ?

سخنان ناشایست وزیر اقتصاد درباره فساد 4 میلیاردی دباش چای به گفته مهاجری/دولت رئیسی از روی پنالتی به ثمر رسید.

بخش عمده فساد بزرگ چای دباش در زمان وزارت ساداتی نژاد بود /2 ماه پیش گزارش هایی به من رسید/ شاید تخلفات دیگری هم بوده است.

وی ادامه داد: سال گذشته 9 هزار میلیارد تومان به آنها داده شد! این دولت چه زمانی مسئولیت خود را بر عهده می گیرد؟ تا کی باید گوش کنیم که دولت قبل قبر را کنده است؟ مگر نگفتند می خواهند فساد را ریشه کن کنند؟ اگر مسئولیت فسادی که در نهادهای کشاورزی رخ داد را بر عهده می گرفتند و عذرخواهی می کردند، دومین فساد در وزارت کشاورزی که وزارتخانه دیگری را آلوده کرد، رخ نمی داد. من به شما قول می دهم، اگر دوباره تلاش کنند که سرپوش بگذارند، وضعیت بسیار بدتر می شود.

این فعال سیاسی با بیان اینکه دولت رئیس جمهور فقط یک شعار بدون برنامه بود، گفت: کشور با شعار اداره نمی شود. سخنرانی رئیس مجلس در مجلس و روز بودجه واقعاً ما را تحت تأثیر قرار داد. این نشان داد که رئیسی واقعاً با این مملکت و مشکلات آن بیگانه است و اطرافش را افراد دروغگو و نرمی احاطه کرده اند که فقط بر اساس حال و هوای رئیسی صحبت می کنند و هر چه او دوست دارد صحبت می کنند.

و ادامه داد: شاه لعنتی که روزی 6 میلیون بشکه نفت می فروخت، ادعا نمی کند که 14 درصد رشد می کنیم! گزارش دیوان محاسبات می گوید در 6 ماهه اول سال 50 درصد درآمد نفت محقق نمی شود، ادعای 14 درصد چگونه رشد خواهد کرد؟ عربستان 168 میلیارد دلار درآمد خالص نفتی آرامکو دارد و ادعای رشد 7 درصدی داشت، ما نتوانستیم حتی نیمی از نفت خود را بفروشیم، سپس 14 درصد رشد کردیم؟ خوب، این کلمات مردم را عصبانی می کند. آقای رئیسی از حرف ما ناراحت نباشید ما دلسوز این انقلاب و نظامی هستیم و از سر دلسوزی صحبت می کنیم.

جعفرزاده با اشاره به صحبت های رئیسی درباره اشتغال زایی گفت: چرا این گونه گزارش های کذب ارائه می کنید؟ وقتی همفکران را به خانه آوردی و مکر و چاپلوسی را دور خود جمع کردی، برای فساد آماده باش. فساد از گوشه و کنار این مملکت بلند می شود که شما مردم دلسوز و مخلص را رها کردید و چاپلوسان و غیرانقلابیون را سر کار گذاشتید. اگر انقلابیون واقعی در دولت رئیس جمهور حضور داشتند، اکنون شاهد این مشکلات نبودیم. بعد از این همه پاکسازی و حذف و مهندسی انتخابات، شما می آیید سر کار، بعد همه چیز دوباره می شود، می گویید دولت قبل؟ پس کی قرار است مسئولیت را بر عهده بگیرید؟

وی ادامه داد: آیا واقعاً نیازی به واردات این میزان چای داریم؟ انبارهای گیلان پر از چای است، شما از کنیا چای وارد کردید و به جای کیلویی 2 دلار از شما کیلویی 14 دلار می گیرند؟ این اتفاقات مردم را عصبانی کرد. همه این اتفاقات ناشی از تحریم است. یک رئیس جمهور از کسری ها و نارضایتی ها در مجلس صحبت می کند، خوب منشأ همه اینها تحریم است، چرا به رئیس جمهوری که به مجلس می آید و تبدیل به شوخی برای مردم و رسانه ها می شود، اطلاعات نادرست می دهند؟ بعد می گویند روحانی آلودگی هوا را به تحریم گره زد! بله، همه اینها به خاطر تحریم است، با لجاجت در مورد برجام چقدر به کشور آسیب زدید؟ به مردم بگویید صنعت گاز شما نمی تواند رشد کند و شما به جای گاز، نفت کوره می سوزانید! مردم تا کی باید تاوان لجاجت و تحریم شما را بدهند؟ شما مشکلاتی که مردم دارند ندارید! رهبران نهضت سوادآموزی کاری که شما می کنید انجام نمی دهند.

جعفرزاده با بیان اینکه یکسری افراد قلابی و ضد انقلاب با نقاب انقلابی وارد شدند، گفت: چرا به مردم نمی گویید چه اتفاقی افتاده است؟ چرا جلوی فساد در موسسات دامپروری را نگرفتید؟ بدیش اینه که بازم مسئولیت نداری! مردم اکنون برای روح مرحوم روحانی صلوات می فرستند که در دولت ایشان چنین نبود.

رئیسی در مجلس طوری صحبت می کند که گویی رئیس جمهور یک کشور اروپایی است و به پارلمان اروپا گزارش می دهد و بعد وضعیت اسفبار دولت رئیسی و ایران را با شرایط خودشان مقایسه می کند. مردم فقیر و نیازمند شدند، درگیری سر سطل زباله است، نمی شود رئیسی از این وضعیت خبر نداشته باشد! بعد با این همه وضعیت، آمار اشتباهی به مردم می دهید! وضعیت واقعا ناراحت کننده است و دلسوزی برای مردم وجود ندارد.