همسر صاحب چای دباش کیست؟

همسر صاحب چای دباش کیست؟

شرکت چای دباش در حال حاضر یکی از بزرگترین کارخانه های چای آسیا با ظرفیت تولید بیش از 6000 تن چای در سال می باشد. این شرکت علاوه بر تولید چای در ایران به کشت و فرآوری چای در کشورهای آفریقایی نیز می پردازد.

شرکت های مرتبط با اکبر رحیمی در آباد صاحب چای دباش
نیکو فراز محصولات غذایی شرکت سهامی خاص

شرکت سهامی خاص افرند کلبه ایرانیان

شرکت سهامی خاص گروه صنعتی سرمین سپید عرفان

شرکت سهامی خاص راشا ثنا پراگاس اروند

شرکت دباش سبز گستر

تولید این شرکت آسان است

شرکت شهد زر نوش

شرکت طلوع تجارت ستاره

شرکت تک ستاره ظاهر

شرکت پخش سراسری دباش نیکو گستر شرق

شرکت پخش سراسری دابش نیکو گستر غرب

شرکت پخش سراسری دابش نیکو گستر البرز

شرکت نیکو فراز تولید محصولات غذایی و ماشین آلات صنعتی پزشکی

شرکت بازرگانی پیشرو عرفان

مژگان عیدی اکبر رحیمی چای دباش

اکبر رحیمی داماد خانواده عیدی است و همسرش نیز در چندین شرکت سهام و نقش دارد.

«گروه کشت دباش» با برند «چای دباش» یک تجارت خانوادگی و میراثی است که توسط خانواده ای ثروتمند اداره می شود. مدیرعامل این کارخانه اکبر رحیمی دارآباد از اعضای هیئت مدیره، عرفان رحیمی دارآباد عضو و نایب رئیس هیئت مدیره مژگان عیدی هستند که از یک خانواده هستند.

شرکت های مرتبط با مژگان عیدی همسر اکبر رحیمی
شرکت هواپیماسازی آلوارس ایرانیان

نیکو فراز محصولات غذایی شرکت سهامی خاص

شرکت سهامی خاص افرند کلبه ایرانیان

شرکت سهامی خاص شهد زرنوش

شرکت سهامی خاص گروه صنعتی سرمین سپید عرفان

شرکت سهامی خاص راشا ثنا پراگاس اروند

تولید این شرکت آسان است

بازداشت اکبر رحیمی رئیس کارخانه چای دباش
مدیرعامل گروه کشاورزی و صنعت دابش از اواخر ماه گذشته (آبان ماه) در پی قرار وثیقه 5000 میلیاردی از سوی دادسرای ویژه تهران بازداشت و روانه زندان شد.

حجت الاسلام درویشیان رئیس بازرسی ویژه ریاست جمهوری روز دوشنبه 22 آذرماه در خصوص اقدامات و پیگیری های دولت در خصوص تخلف یک شرکت واردکننده چای گفت: در اواخر سال 1401 اطلاعات زیر از جمله نامه جمعی دریافت شد. از فعالان صنعت چای تا معاون اول رئیس جمهور دستور پیگیری صادر و به ستاد مفاسد اقتصادی ابلاغ شد و همزمان با رسیدگی ویژه رئیس جمهور و وزارت اطلاعات نیز پیگیری های لازم انجام شد. اقدامات بالا.

وی با بیان اینکه کارت بازرگانی این شرکت طبق رسیدگی سازمان جنایی تعلیق شده است، گفت: بخشی به مبلغ 100 میلیارد ریال در دادگاه انقلاب در حال رسیدگی است و متهم با قرار وثیقه بازداشت و هم اکنون در زندان است. و پرونده وی در یکی از شعب دادگاههای کشور در تهران در جریان است.

رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس جمهور گفت: با ورود به موقع دولت از این کار جلوگیری و فرد متخلف ممنوع الخروج شد و نهادهای نظارتی دولت از جمله وزارت اطلاعات، بازرسی ویژه و دبیرخانه ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی این مفاسد را فاش و ردیابی کرد.» و این پرونده از سوی وزارت اطلاعات به عنوان ضابط به مراجع قضایی ارجاع شد.

وی گفت: دادستان عمومی و انقلاب تهران نیز با جدیت پیگیر این موضوع شد و در مقطعی مدیر شرکت را ممنوع الخروج کرد و اخیرا وزارت اطلاعات به عنوان ضابط قضایی موضوع را پیگیری کرد و فرد مورد نظر در حال حاضر خارج از منزل است. وثیقه او در بازداشت است و پرنده اش تحت بازجویی است.

سازمان بازرسی کل کشور روز شنبه 20 دی ماه 1402 اعلام کرد «بر اساس وظایف ذاتی خود به موضوع واردات چای ورود کرده و عملکرد دستگاه های مرتبط با واردات چای از سال 1397 تا پایان سال گذشته را بررسی کرده است.

بررسی های سازمان بازرسی نشان می دهد که مجموع ارز دریافتی یک شرکت خاص از سال 1397 تا 1397 (در قالب واردات چای و ماشین آلات) معادل 3 میلیارد و 370 میلیون دلار است که حدود یک میلیارد و 472 میلیون دلار آن از محل است. ارز نیمایی برای ماشین آلات و بقیه برای واردات چای است.

در بازرسی از فعالیت گروه مذکور در زمینه ارز و واردات چای، تخلفات فراوانی مشاهده شد و در نهایت سازمان بازرسی برای این گروه تجاری به دلیل عدم پرداخت عوارض ارزی تشکیل پرونده داد.

پرونده دستگاه های توزیع کننده ارز برای این شرکت نیز به دلیل بررسی برخی تخلفات به دادسرای عمومی و انقلاب تهران ارسال می شود. اکنون بخشی دیگر از این پرونده در دادگاه ویژه جرایم اقتصادی در حال انجام است.

آدرس دفتر مرکزی چای دباش: استان تهران – ضلع شمال غربی تقاطع اشرفی اصفهانی و پل حکیم، ساختمان گروه کشت و صنعت چای دباش

آدرس کارخانه چای دباش: استان البرز، شهر صنعتی اشتهارد، بلوار غزالی غربی، خیابان چای دباش، قطعه 1365، شرکت دباش سبز گستر (چای دباش)