پیشکسوت پرسپولیس: استقلال قطعا به همین دلیل امتیاز از دست می دهد …

پیشکسوت پرسپولیس: استقلال قطعا به همین دلیل امتیاز از دست می دهد ...

جواد منافی درباره شکست 2 بر صفر پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان گفت: انتظار نمی رفت پرسپولیس در این دیدار ببازد اما اشتباهات فردی باعث شد تا علیرضا منصوریان هم در مقابل پرسپولیس انگیزه زیادی داشت تا با برد در بین استقلال محبوب شود. این بازی. پرسپولیس باز هم با مشکل استفاده نکردن از موقعیت ها مواجه شد اما اگر اشتباه حامد لاک در ابتدای بازی نبود، برنده می توانست زمین را ترک کند.

وی با اشاره به اشتباه لاک گفت: این اشتباهات ممکن است برای هر بازیکنی رخ دهد. در حال حاضر پرسپولیس روی خط دروازه شرایط سختی دارد به خصوص که در نیم فصل دوم هستیم و نتیجه گرفتن بسیار مهم است. در این شرایط تخریب بخت چیزی را برای پرسپولیس و این دروازه بان تغییر نمی دهد و مهم این است که کادر فنی بتواند وضعیت روحی و روانی لاک را برگرداند تا این دروازه بان بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذارد.

منافی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس امسال شانس قهرمانی خواهد داشت؟ وی خاطرنشان کرد: 27 امتیاز باقی مانده و قطعا پرسپولیس شانس قهرمانی دارد اما دیگر نباید به این راحتی امتیاز از دست بدهد. پرسپولیس باید خیلی بهتر از موقعیت ها استفاده کند و دو بازی آینده با نفت مسجد سلیمان و دربی تهران هم بسیار تعیین کننده است. با توجه به اختلاف 6 امتیازی با استقلال، پرسپولیس باید در این دو بازی پیروز شود، به خصوص دربی که بسیار مهم است. پرسپولیس می خواهد دربی 26 اسفند را برد و باید احتیاط را کنار بگذارد.

سرمربی و بازیکن سابق پرسپولیس گفت: استقلال با تقسیم دو مدافع اصلی خود قطعا امتیاز از دست می دهد چرا که مدافعان فعلی این تیم در شرایط ایده آلی نیستند. مهم این است که پرسپولیس دیگر فقط امتیاز از دست ندهد.

دیدگاهتان را بنویسید