مهمان نوازی یک ثروت ملی است. روابط خوب ساعی ممکن است او را به ایران بکشاند


ساعت: 11:03
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1812004

رئیس جدید فدراسیون از قانون منع به کارگیری بازنشستگان آگاهی کامل دارد

کارشناس تکواندو گفت: میزبانی سرمایه ملی است و روابط خوب ساعی می تواند او را به ایران جذب کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کاظم نیکسرهشت کارشناس تکواندو درباره تصمیم هادی ساعی در فدراسیون تکواندو پس از مدت ها گفت: قطعا صدور حکم بعد از مدت ها به نفع هیچکس نخواهد بود. نه به نفع وزارت ورزش و جوانان است که میلیاردها دلار در این رشته المپیکی هزینه می کند و می خواهد نتیجه مثبت بگیرد و نه به نفع تکواندوی ایران است که به خاطر شیطنت ها و جاه طلبی ها حاشیه ساز شود. مقداری.

وی ادامه داد: البته به نوعی می توان این حواشی دو ماه اخیر را مثبت ارزیابی کرد که رئیس جمهور منتخب با شناخت و آگاهی دقیق و همه جانبه از همه مسائل و با دقت لازم وارد فدراسیون تکواندو شد. اما انتخابات در فضای رقابتی سالم برگزار شد و هادی ساعی موفق شد بیشترین آرای مجمع را به خود اختصاص دهد در حالی که از سوی دیگر مشکلی در روند انتخابات وجود نداشت. بنابراین مقامات ذیربط نیز پذیرفتنی بودن انتخابات را تایید کردند.

نیخشرهشت درباره حضور رضا مهماندوست، سرمربی فعلی ایران روی نیمکت تیم ملی تکواندو به جای فریبرز عسکری گفت: در حال حاضر دنیا. اگر موفقیت های او را در میادین مختلف بین المللی به درستی ارزیابی کنید، می بینید که او در سخت ترین شرایط توانسته نتایج خوبی کسب کند و همیشه همگام با زمانه باشد و کیفیت فنی بالایی را حفظ کند. مهمان نوازی یک ثروت ملی است. برای آوردن چنین نخبه هایی هزینه های هنگفتی متحمل شده ایم و از طرفی او یک مربی فنی با تجربه و با نظم خاصی در امور فنی و مدیریتی تیم ملی است.

وی درباره روابط خوب هادی ساعی با مهماندوست گفت: هماندوست از چهره های جبهه و جنگ و جانباز جنگ تحمیلی است و مردم ایران در تکواندو علاقه زیادی به او دارند. او رابطه بسیار خوبی با هادی ساعی دارد. من شخصا حضور آنها را برای تکواندو ایران مفید و موثر می دانم. از طرفی علاوه بر مهمان نواز، مربیان خوب زیادی نیز وجود دارند که می توانند در استخدام این اقوام در سطوح مختلف موثر باشند و در این راستا هر چه برای تکواندو ایران خوب باشد، سرپرست فعلی تکواندو ایران قطعا پیگیری خواهد کرد.

نیک سرش در پاسخ به این سوال که آیا با وجود تغییرات فراوان در فدراسیون تکواندو به رهبری هادی ساعی، امکان تغییر سرپرست تیم ملی وجود دارد، گفت: این پست بسیار حساس است. به نظر من فردی که در این بخش مشغول به کار است باید دانش لازم را داشته باشد، دانش لازم را در مورد سطح کیفی در تمام سطوح مختلف ملی چه در داخل و چه در خارج از کشور داشته باشد. مرد مورد نظر از نظر فنی در دنیا مطرح است و مراقبت های لازم را در تیم های ملی به خوبی می داند.

وی افزود: علاوه بر مدیریت منابع انسانی مشاور فنی خوبی در کنار کادر فنی تیم های ملی باشید. فرد مورد نظر باید مهارت های انضباطی و همچنین توجه لازم را داشته باشد تا تمامی کادر فنی تیم های ملی به طور کامل روی کار فنی و فارغ از هر گونه حاشیه و نگرانی متمرکز شوند. با شناختی که از ساعی دارم حتما این بخش را سامان می دهد تا روند تیم های ملی در مسیر درست پیش برود. در این مرحله باید از حالت نمایشی و غیرشفاف به اقدامات عملی و عملیاتی برود.

این کارشناس تکواندو درباره حضور بازنشستگان در فدراسیون مانند دوره های گذشته گفت: قانون منع به کارگیری بازنشستگان مصوب هیئت دولت شفاف و صریح است و دولت این قوانین را به همه دستگاه ها و در چه سطحی ابلاغ کرده است. به آن اشاره می کند. ساعی در عین حال از آگاهی لازم در خصوص موضوع برخوردار بوده و طبق دستورالعمل و قوانین عمل خواهد کرد.

نیجرشت در پاسخ به این سوال که هیات های استانی از نظر بهره مندی از اختیارات مالی در پایین ترین سطح قرار دارند و این مشکل آثار فنی و اجرایی زیادی را به دنبال داشته است، آیا ساعی نامه ای برای رسیدگی به این موضوع دارد؟ وی گفت: یکی از برنامه های کلیدی و مهمی که ساعی در جلسات قبل از انتخابات با روسای هیئت ها داشت این بود که به هیئت ها استقلال لازم را از درآمدی تا حمایت مالی بدهد به نحوی که قوه مجریه را تقویت کند. هیئت های استانی: رفع موانع و خلأهای موجود برای افزایش قدرت اجرایی و مانور هیأت ها، وقتی هیأت ها از رکود خارج می شوند و سر کار می روند، معمولاً شاهد پیشرفت فنی و حرفه ای هیأت ها هستیم و از مأموریت خارج می شوند. در گذشته بر روی گیاه متمرکز شده است.

کارشناس تکواندو درباره برگزاری مسابقات لیگ برتر تکواندو و حذف آخرین حواشی از هادی ساعی گفت: ایران تنها کشوری است که در سطوح مختلف لیگ تکواندو را برگزار می کند. ما باید بدانیم که در یک لیگ به دنبال چه هستیم. آیا می خواهیم در کنار نگاه اقتصادی لیگ به ارتقای دانش مربیان و سطح تیم های ملی توجه کنیم؟ اگر هدف نهایی ما رسیدن به یک تیم ملی قدرتمند و پویا باشد، می توان چندین پارامتر را به صورت صحیح و سنجیده ترسیم و تنظیم کرد تا نتیجه لیگ از هر نظر به نفع تیم های ملی باشد.

وی ادامه داد: فدراسیون برای همه تیم ها نگاه یکسان دارد، برنامه ها و روش های لازم را برای افزایش سطح کیفی و ارتقای سطح فنی مسابقات، حذف نظرات گزینشی، ایجاد بستر اعتماد و اطمینان به اسپانسرهایی که قصد سرمایه گذاری دارند، دارد. حمایت از کمیسیون های کم درآمد، بالا بردن کیفیت کلیه کمیسیون ها در برگزاری و شرکت در لیگ ها در تمامی سطوح، ایجاد فضای رقابتی سالم و داشتن روش ها و الگوهای مناسب دیگر منجر به کسب نتایج مثبت و ارزشمند لیگ به نفع ایرانیان خواهد شد. تکواندو

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید