انقلاب اسلامی هژمونی دروغین آمریکا را به چالش کشید


ساعت: 10:04
تاریخ انتشار: 08/12/1401
کد خبر: 1908045

سرلشکر باقری به مناسبت 22 آبان در پیامی گفت: انقلاب اسلامی ایران هژمونی دروغین آمریکا را به چالش کشید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با صدور پیامی به مناسبت سیزدهمین روز دانش آموزی آبان تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران موفق شد هژمونی دروغین آمریکا در منطقه و جهان را به چالش بکشد.
سردار سرلشکر «محمد باقری» در پیامی فرا رسیدن یوم الله 22 آبان را به دانشجویان عزیز و هنرمندان آینده کشور تبریک گفت و تاکید کرد: 22 آبان روز ملی مبارزه با استکبار در سه برهه مهم تاریخی است. نیروی محرکه جنبش های مردمی به سوی او در جهت انقلاب اسلامی ایران عمل می کند.

متن این پیام به شرح زیر است:

“به نام خدا

22 آبان روز ملی مبارزه با استکبار در سه برهه مهم تاریخی به عنوان موتور محرکه حرکت های مردمی به سوی انقلاب اسلامی ایران عمل کرده است.

یکی در سال 1343 با تبعید امام خمینی (ره) به ترکیه، دیگری در سال 1357 با کشتار دانش آموزان توسط عوامل رژیم آمریکا و سرانجام در سال 1358 با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا ثبت شد. اگرچه این سه رویداد در یک فاصله 15 ساله رخ داد، اما هر سه حرکت، مقدمه و منشأ شکل‌گیری هویتی ماندگار به نام انقلاب اسلامی شدند.

این روز بزرگ را به ویژه به دانش آموزان عزیز و آینده سازان کشور تبریک می گویم.

اگرچه 44 سال از انقلاب استقلال طلبی و مقابله با استکبار ملت ایران که منجر به بیرون راندن آمریکا و دولت آن شد، می گذرد، اما این انقلاب الهام بخش تاکنون موفق شده است هژمونی دروغین آمریکا را در منطقه و جهان به چالش بکشد.

بازوهای اختاپوس این دولت استعماری در کشوری یکی پس از دیگری قطع می شود، همان طور که امروز دیوارهای حیاط خلوت آمریکا فرو می ریزد.

موسسات، نظریه پردازان و استراتژیست های برجسته آمریکایی تاریخ افول این کشور را تعیین کرده اند و با اذعان به اینکه نظم جهانی تک قطبی به رهبری آمریکا روزهای پایانی خود را می گذراند، از جهانی چندقطبی در آینده نزدیک خبر می دهند که جمهوری اسلامی ایران از آن جمله است. ایران یکی از شرکت کنندگان موثر آن است.

راز فتنه‌گری آمریکا و تبعات منطقه‌ای آن علیه ملت ایران در همین است.

فقط صبر کن تا سحر بیاید.

سرلشکر محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

دیدگاهتان را بنویسید