انقلاب اسلامی قدرت جعلی آمریکا را به چالش می‌کشد/ شورش مزدوران آمریکایی به دنبال تجزیه ایران اسلامی است


ساعت: 15:51
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۹
کد خبر: 1904817

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی قدرت ظاهری آمریکا را به چالش کشید و امروز چیزی از آمریکا باقی نمانده است، گفت: خداوند متعال به ملت ایران نعمت خاصی داده است و نظام اسلامی امروز وابسته به غرب نیست. یا شرق و در قانون اساسی ولایت وکیل محور و پایه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار آفتاب ؛ آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز سیاسی جمعه اراک که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه دنیا در پیشگاه خداوند است و که انسان در پیشگاه خداست. وی را در مسیر تکامل و سعادت قرار می دهد و می گوید: باید همیشه در پیشگاه خدا و اهل معرفت که پیرو الهی هستند هوشیار بود راه حاصل حضور خداوند است.

وی افزود: عمل صالح همواره مورد تاکید قرآن کریم و اهل بیت(ع) است و کارنامه هر انسانی با عمل صالح او سنجیده می شود.

آیت الله دری نجف آبادی با بیان اینکه انقلاب اسلامی برای جهان اسلام عزت و احترام قائل شد، گفت: قبل از انقلاب جهان اسلام از جغرافیای جهانی کنار گذاشته شده بود و امام خمینی (ره) با تشکیل همه قدرت های غرب و شرق به چالش کشیده شد. انقلاب و احیای اسلام.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی قدرت ظاهری آمریکا را به چالش کشید و امروز چیزی از آمریکا باقی نمانده است، گفت: خداوند متعال به ملت ایران لطف ویژه ای کرده است و نظام اسلامی امروز وابسته به این ملت نیست. غرب و شرق اما در قانون اساسی فقیه محور و پایگاه است.

امام جمعه اراک با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب به بهانه های مختلف به دنبال تعرض به ماهیت انقلاب بودند افزود: حاکمان ایران در 300 سال قبل از انقلاب اسلامی جز غارت و تجزیه کشور دستاوردی نداشتند اما امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار قرار دارد و در 43 سال گذشته بزرگترین دستاوردها را در عرصه های مختلف به دست آورده و در بسیاری از بخش ها خودکفا است.

وی دو مولفه کربلا و مکتب امام صادق(ع) را نقطه قوت انقلاب اسلامی دانست و گفت: ملت ایران فرهنگ ایثار، شهادت و ایثار را از کربلا دارد و اسلام فقاهت و فقاهت است. ایشان به برکت مکتب امام صادق (علیه السلام) همواره از نقاط قوت انقلاب اسلامی به شمار می روند.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی فصل جدیدی از عزت، استقلال، آزادی و عزت را در جهان ایجاد کرد، افزود: عظمت و دستاوردهای این فصل جدید، ملت ایران را امیدوار کرد و باعث ترس دشمنان شد و امروز دشمنان ایران اسلامی در حال از دست دادن قدرت هستند و ترس شدیدی از ایران دارند.

وی با اشاره به نقش مهم روحانیت در طول تاریخ گفت: روحانیت همواره پرچمدار دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی بوده و در دسیسه های غارتگران ایرانی قبل از انقلاب و امروز نیز همیشه در صحنه بوده است. ، اگرچه سرکوب شده است اما با قدرت در صحنه می ایستد.

امام جمعه اراک افزود: دشمنان در صدد تبدیل ایران به گاو نقدی هستند و ملت ایران زیر بار فشار و زورگویی دشمنان نمی رود و تسلیم نیروهای قلابی نمی شود.

وی ادامه داد: ایجاد اغتشاشات و آشوب های خیابانی در ایران به بهانه های مختلف توسط مزدوران غرب و شرق صرفاً به منظور تجزیه ایران اسلامی است و ملت ایران هوشیار بوده و با عظمت این امر را با رهبری و رهبری ادامه خواهد داد. ولایت فقیه.

آیت الله دری نجف آبادی افزود: دشمنان از انقلاب اسلامی و اقتدار روزافزون آن کینه دارند و ملت قطعا بیدار هستند و می دانند که بیگانگان با آنها همدردی نمی کنند زیرا کارنامه بیگانگان مملو از خیانت به ملت است.

وی تاکید کرد: انگلیسی ها برای حمله به امنیت ایران مزدوران خود را تقویت می کنند و شعار زن، زندگی و آزادی که از سوی مزدوران آمریکایی و انگلیسی بیان می شود توهین به جایگاه زنان با کرامت ایران اسلامی است بار این کارنامه شرم آور نباشید. برای آزادی شعار بدهید.

امام جمعه اراک با بیان اینکه اسلام و انقلاب اسلامی به زن هویت بخشید، گفت: آزادی در سایه امنیت معنا پیدا می کند و در غرب چیزی به نام امنیت برای زن وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نقش زنان در انقلاب اسلامی همیشه مهم بوده است، گفت: زنان در طول زندگی خود به برکت نظام جمهوری اسلامی نقش مهم و برجسته ای در عرصه های مختلف داشته اند و امروز زنان در عرصه های مختلف با عزت ایرانی.

آیت الله دری نجف آبادی تاکید کرد: باید مراقب توطئه های موذیانه دشمن در مقابله با تعرض به خانواده باشیم، زیرا دشمن به دنبال تخریب هویت خانواده محور و ترویج فساد و بی نظمی در جامعه است و می خواهد فرهنگ کثیف غرب جایگزین شود. فرهنگ گرانبهای دینی و انقلابی

وی با اشاره به اینکه در برخی حوزه های اقتصادی مشکلاتی وجود دارد، گفت: مشکلات با رهبری ولی فقیه و حفظ وحدت در جامعه حل می شود و البته سوء مدیریت گناهی نابخشودنی است که نباید مرتکب شود.

امام جمعه اراک تاکید کرد: کار، تلاش جهادی، بهره وری و صرفه جویی باید دغدغه همگان باشد و با امید آفرینی و استفاده از ظرفیت، زمینه درخشش جوانان انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: استان مرکزی سرزمین نخبگان و فرهیختگان است و همه باید در سایه همدلی و تلاش جهادی برای رفع مشکلات کشور تلاش کنیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید