انقلاب اسلامی قدرت برتر منطقه و کشور است/ آمریکا انقلاب اسلامی را پدیده ای غیرعادی می داند

وی گفت: «امنیت ایران را به جزیره ای با ثبات در منطقه ای بی ثبات تبدیل کرده است. ما در 30 سال گذشته شاهد 120 جنگ در جهان بوده ایم که 30 درصد آن در خاورمیانه رخ داده است که معادل 36 جنگ است.

حسن هانی با اشاره به اینکه منطقه غرب آسیا از نظر جغرافیایی 5 درصد و از نظر جمعیت 46 درصد جمعیت جهان را دارد، خاطرنشان کرد: با این وجود 7 برابر ظرفیت جغرافیایی جنگ مقاومت کرده است.

نماینده سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مجلس شورای اسلامی به وقوع 10 جنگ درون هویتی کشور در 20 سال گذشته اشاره کرد و افزود: باید مراقب تهدیدات دشمنان باشیم.

وی ایجاد شبهه در انقلاب اسلامی را یکی از راهبردهای دشمنان و جلوگیری از شعار دادن علیه دشمنان اسلام می داند و می گوید: وجود توانایی هایی مانند; فرهنگ عاشورا و شهادت مانع افول انقلاب اسلامی شد.

حسن هانی انقلاب اسلامی را کشتی ای با حرکت های تند و کند توصیف کرد و گفت: اما این کشتی هرگز در مسیر اهداف خود متوقف نخواهد شد.

«انقلاب اسلامی در چهار دهه گذشته در مسیر رشد بوده و اکنون به دوره ای رسیده است که به یک قدرت منطقه ای و کشوری صاحب اندیشه تبدیل شده است. البته امروز آمریکا در حال دور شدن از خاورمیانه است. ایران در حال گسترش حوزه قدرت خود است.

حسن هانی افزود: انقلاب اسلامی نظام حاکم بر روابط بین الملل را به چالش کشید و خواستار استقلال شد، انقلاب اسلامی از نظر عقیدتی با انقلاب های دیگر متفاوت است، بسیاری از کشورها همیشه مستعمره بوده اند، اما ایران هرگز مستعمره نبوده، تحت حاکمیت سیاسی بوده است. ” .

وی جنگ نرم در ارتش را مهم ترین جنگ خواند و گفت: جنگ نرم جنگ عزم و اراده است و فعالان راهبردی معتقدند در این نوع جنگ بحث تاب آوری مهم است که چگونه یک سرباز می تواند مقاومت بیشتری در مقابل داشته باشد. میدان جنگ.”

حسن هانی با بیان اینکه نتیجه جهاد تبیین باید به افزایش عزم و اراده منجر شود، افزود: تاثیر این کار باید در تقویت بنیه نظامی کشورش نشان داده شود که جنگ نرم دیگر نرم نیست. تصور غلط، داده های نظامی نشان می دهد 30 در سال گذشته، 120 جنگ در جهان رخ داده است که 110 مورد از آنها ماهیت فرهنگی دارد.

به گفته معاون سیاسی نیروی زمینی ارتش؛ آمریکا انقلاب اسلامی را «پدیده ای غیرعادی» نامید، زیرا این انقلاب را از دستیابی به اهدافشان باز داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید