مصیبت مردم ایران هژمونی دروغین آمریکا را در هم شکست


ساعت: 14:11
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۲۲
کد خبر: 1903233

حجت الاسلام محمدباقر عبدوس گفت: موضع امروز ایران در برابر حملات آمریکا به جهانیان نشان داد که این قدرت جعلی شکست ناپذیر است و این موضوع خشم دشمن را برانگیخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ حجت‌الاسلام محمدباقر عبدوس امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلی این شهر ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت با سعادت رسول اکرم (ص) . ص) گفت: در شب میلاد پیامبر اکرم (ص) حوادث عجیبی در جهان رخ داد، در ایران ایوان کسری نیز تکان خورد و شکست خورد و چهارده کنگره وی فرو ریخت، معبد آتشین فارس، که هزار سال پیوسته تقدیس شده بود، خاموش شد و دریاچه ساوه خشک شد.

وی با اشاره به این حوادث عظیم گفت: این حوادث نشان داد که در 14 قرن آینده اتفاقات مهمی در ایران رخ خواهد داد و دشمنان از ملت ما نابود خواهند شد و آتش بین شیعه و سنی که هزاران سال است شعله ور است. نابود خواهد شد.

امام موقت سمنان در ادامه استقرار انقلاب اسلامی و حکومت اسلامی در ایران، رسیدن علم این انقلاب به صاحب اصلی آن حضرت امام زمان (عج) و تلاش دشمن برای براندازی را از خداوند منان دانست. این نظام اسلامی به جایی نمی رسد.

به گفته حجت الاسلام عبدوس، هر چند دشمن همواره تلاش می کرد تا نظر مردم را تغییر دهد و آنان را دچار کمبود علم کند، اما به فضل الهی و بصیرت مردم این توطئه ها خنثی شد.

وی در خصوص حوادث اخیر در کشور گفت: استکبار در این اغتشاشات برنامه ریزی شده که فکر می کردند 30 میلیون نفر را به خیابان می آورد، با هدف ایجاد ناامنی از مرزهای شمال غرب، جنوب شرق و جنوب کشور و با آشفتگی داخلی در کشور .بپذیرند که شکست خوردند.

حجت سلام عبدوس خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف خود حتی اقدام به ایجاد اینترنت ماهواره ای کردند که خوشبختانه با شکست مواجه شد و مدافعان امنیت این کشور نشان داده اند که با بصیرت و هوشیاری از کشور حفاظت و دفاع می کنند.

وی تاکید کرد: موضع امروز ایران در برابر حملات آمریکا به جهانیان نشان داده است که این قدرت جعلی شکست‌پذیر است و این باعث خشم دشمن شده است.

وی در پایان از تمامی نیروهای نتامی، انتامی و بسیجی که در صحنه حضور داشتند تقدیر و تشکر کرد و افزود: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای تعدیل دستمزد و وضعیت معیشتی مردم به کار بسته است و امیدواریم با حمایت دولت تدبیر و امید با حمایت دولت سیزدهم تمام تلاش خود را به کار گیرد. کشوری است که در آن شاهد توسعه اقتصادی مثبت خواهیم بود

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید