وقتی ژنرال قدرت در خاورمیانه سرباز مردم و مرد عمل بود/ با شهادت ایران مکتب سلیمانی هژمونی برتر جهان شد.

ساعت: 08:27
تاریخ انتشار: 1300/10/18
کد خبر: 1798647

حاج قاسم در عین حال غرق در خشم از دشمن مکار بود و مایه لطف و محبت مردم کشورمان بود به گونه ای که حتی رشته اش از چشم هنرمندان پنهان نماند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکنقش موثر ایران در شکل دادن به خاورمیانه بر هیچکس پوشیده نیست و شاید بیش از هرکس دیگری آمریکایی ها از این نقش در منطقه تهران آگاه باشند. بسیاری از کارشناسان بین المللی بر این باورند که یک نفر پشت همه موفقیت های مناطق ایران است و این شخص کسی نیست جز قاسم سلیمانی.

امروز دشمنان ایران با شنیدن نام قدرتمندترین سردار خاورمیانه حتی دو سال پس از شهادتش شوکه شده اند و موهایشان به هم ریخته است، بنابراین حتی رشته او نیز از چشم هنرمندان پوشیده نیست.

اقبال واحدی مجری تلویزیون در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: هنرمندان و ورزشکاران کشور از محبوبیت حاج قاسم به گونه ای صحبت می کنند که کمتر کسی باور می کند که این قهرمان ملی، شیر جنگل در جنگ با داعش است. تکلیف یکی از بزرگ ترین ویژگی های حاج قاسم این بود که مغرور نبود.

153d5b47 1ebb 4a93 8ce4 58232f0bdcce خبر خاکستری

شهادت حاج قاسم; مهر تایید ارتش واقعی برای مردم

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همیشه خود را کمتر از او معرفی کرده است، افزود: حاج قاسم گمنام بود و تنها در 4 سال گذشته مردم نام سردار سلیمانی را در کشورمان پیدا کردند. سردار سلیمانی از همه القاب فاصله می گیرد. «و القاب را می دانست، سرباز وطن.

واحدی گفت: سردار سلیمانی را خادم مردم، بسیجی و سرباز می دانستند و همین خصلت باعث شد مردم او را دوست داشته باشند. سربازان در میدان حضور داشتند.

مجری برنامه صبح بخیر تلویزیون ایران گفت: آگاهی و شناخت مردم از فرماندهان و خادمان به جایی رسیده است که می دانند سردار سلیمانی قبل از گفته ها و ادعاهای خود عمل کرده و با شهادتش این مؤلفه را تأیید کرد. “.

واحدی در پایان با بیان اینکه جای تاسف است اگر سردار سلیمانی در بستر بمیرد، گفت: حاج قاسم شهید شد و چه خوب که دشمن این شیطان بزرگ یعنی آمریکا در عظمت سردار سلیمانی بس بود. گلوله در دست سرباز دشمن شهید نشد، بلکه حرفه ای ترین عملیات نظامی هوایی شد.

ef81dd6a cc93 4f78 9a1c 3e2a2ff6030f خبر خاکستری

ترامپ با کشتن سردار سلیمانی نقطه سیاه کارنامه خود را خرید

مهران رجبی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: جایگاه سردار سلیمانی خارج از ایران و دارای شخصیت بین المللی و جهانی است. حاج قاسم فرمانده سپاه قدس و جبهه مقاومت فراملی بود که متشکل از ایران، سوریه، عراق، یمن، بحرین، لبنان، غزه، مصر، افغانستان و پاکستان بود.

وی با اشاره به اینکه حاج قاسم علاوه بر ایران فرمانده سایر کشورهای جبهه مقاومت نیز هست، گفت: مردم بدون توجه به نظر دولت یک کشور یا مجلس افغانستان، ماموریت سردار سلیمانی را انجام داده اند. در میان مردم کشورهای دیگر محبوب بود، ترامپ لیست سیاه دیگری را به کارنامه خود اضافه نمی کرد.

رجبی با اشاره به اینکه ترامپ برای ترور سردار سلیمانی بهای گزافی پرداخت تا این کاغذ را برای کارنامه خود بسازد، گفت: به گفته ترامپ ارزش این را داشت که پرونده او شرم آورتر شود اما سردار رد شود. از خصوصیات فرماندهی سپاه قدس این است که همزمان در آمرلی و ادلب یا عراق و سوریه حضور داشته باشد و یا حتی از طریق مستشاران بر جبهه مقاومت نظارت و رهبری کند.

0e7c6064 96cb 4d29 a5d9 ce200944598b خبر خاکستری

سردار سلیمانی یک قدم جلوتر از قهرمان ثابت کرد

ابراهیم جوادی در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: هرکس جان خود را در راه دفاع از وطن فدا کند یک قدم از قهرمان جلوتر است و حاج قاسم با شهادت خود این را در عمل ثابت کرد.

دارنده 4 مدال طلای جهان در کشتی اضافه کرد: ما قهرمان کشور هستیم، برای کشورمان جنگیدیم و مدال هم گرفتیم اما جانمان را در این راه ندادیم. البته برادرم در ورزش و کشتی فوت کرد اما درصد کمتری ممکن است جلوی سردار بایستد.«سلیمانی قدمی برداشت.

رزمنده جانباز کرجی گفت: هرکس جان خود را در راه دفاع از وطن به خطر بیندازد باید عنوانی فراتر از قهرمان تلقی شود، جوانان ما در 8 سال جنگ تحمیلی جان باختند و امروز حاج کاسم نشان باب شهادت همچنان باز است. .

ابراهیم جوادی گفت: 50 سال از درگذشت تهتی می گذرد اما همچنان از او به نیکی یاد می شود و 26 دی و سالگرد درگذشت این عالم قهرمان در اذهان و خاطره همه چهره های مردمی ماندگار شده است. همیشه در ذهن مردم خواهد ماند شد.

وی گفت: برخی از کارمندان بهترین امکانات را دارند و مدعی هستند در حالی که برای نجات خود تلاش می کنند برای کشور تلاش می کنند، اکثر فرزندان آنها در خارج از کشور هستند و تصاویر زیادی از آنها در فضای مجازی مشاهده می کنیم.

پرافتخارترین کشتی گیر سبک وزن تاریخ مبارزات ایران با اشاره به اینکه برخی از مسئولان در سلامت هستند و از معیشت مردم بی خبر هستند، گفت: فقط کسانی که در زمین هستند و خدمتگزار واقعی ملت هستند به مردم ارزش و اعتماد دارند.

3cff432b a61d 4d43 9125 bbd7f73cae6e خبر خاکستری

اگر حاج قاسم نبود ایران به سرنوشت یمن و سوریه دچار می شد

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال به تیتریک گفت: امنیت امروز کشور ما مدیون رشادت های شهدا، ایثارگران و جانبازان است و اگر مهم نبود شرایطی مانند سوریه، یمن، لبنان و عراق داشتیم. و صلح و هیچ مرز و جنگی در مرزهای ایران نمی بینیم، این مدیون سردار سلیمانی است.

بهنام محمود افزود: حاج قاسم با نثار جان خود در راه خانه وحدت ایجاد کرده است تا مردم بیش از پیش قدردان رشادت های سربازان ایرانی باشند، باید مانند سردار سلیمانی باشد و در میدانی حضور داشته باشد که حاج قاسم را سر و سامان داد. گردن از همه سربازان وطن بلندتر.

بی شک امروز همه مردم ایران به فرمانده خود می بالند و حاج کاسم را به عنوان قهرمانی که در نبرد با دشمن جان خود را فدا کرده در گوشه قلب خود نگه می دارند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید