انقلاب اسلامی ملت را از یوغ استکبار و اسارت بیگانگان نجات داد/ امروز میدان نبرد با دشمن با جهاد تبیینی انجام می شود.

وی افزود: اکنون با گذشت چهل و سه سال از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ بیگانه ای اجازه دخالت در سرنوشت ایران اسلامی را ندارد و دموکراسی در کشور ما حاکم است در حالی که کمتر کشوری است که این شرایط را داشته باشد.

امام جمعه به محمد گفت: امروز ایران از استقلال و آزادی برخوردار است و این بالاترین نعمتی است که خداوند به برکت انقلاب اسلامی و امام راحل و شهدا به ایران اسلامی داده است.

آقاحسینی با بیان اینکه حکومت پهلوی حکومتی از طایفه طاغوت است، تشخیص می دهد: حکومتی بر پایه طاغوت، یعنی. غیر خدا، برای رسیدن به اهداف خود، زحمت ارتکاب جنایت، جنایت یا خیانت را به خود نمی دهد.

وی افزود: به فرمان امام خمینی (ره) از زمانی که سلاطین بر جهان حکومت کردند، مردم رنگ عدالت را ندیدند به ویژه سلسله شاهانی که در سال های آخر قبل از انقلاب بر ایران حکومت می کردند.

امام جمعه شهر محمدی ادامه داد: امام خمینی (ره) فرمودند; «اگر سلطنت پهلوی بیشتر دوام می‌آورد، معلوم نمی‌شود چه بر سر این مملکت می‌آید»، زیرا نگذاشتند ارزش‌های دینی و اسلامی باقی بماند و ساواک از هیچ جنایتی که در آن زمان به مردم ظلم می‌کرد دریغ نمی‌کرد. پهلوی.


به برکت انقلاب اسلامی امنیت پایدار داریم


آقای حسینی افزود: در رژیم ستمشاهی نیروهای ساواک توسط کشورهای جنایتکار از جمله آمریکا و اسرائیل برای انجام انواع شکنجه ها علیه آزادی خواهان و حامیان استقلال، آزادی، ناموس و دین در ایران آموزش دیده اند.

وی افزود: در زمان ساواک اوضاع ایران به حدی ترسناک و ترسناک بود که مردم حتی از شنیدن نام ساواک می ترسیدند. ما امنیت پایداری داریم که بسیاری از کشورها از آن محروم هستند. ‌

امام جمعه حضرت محمد (ص) با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب قابل تعیین و شمارش نیست، گفت: با نگاهی اجمالی به جایگاه ایران در عرصه های مختلف علمی، فرهنگی، نظامی، صنایع موشکی، فناوری و پزشکی می توان دریافت که ایران نسبت به دوران قبل از انقلاب به حدی رسیده است که حتی بسیاری از کشورهای اروپایی هم اکنون برای درمان ناباروری به کشور ما می آیند.

وی افزود: امروز بسیاری از کشورهای منطقه برای استفاده از امکانات بهداشتی به ایران می آیند در حالی که در دوران دیکتاتوری حتی از پاکستان و هند پزشکان عمومی وارد می کردیم.


انقلاب اسلامی از دل مردم برخاسته است


آقای حسینی افزود: اقتدار ایران اسلامی قابل قیاس با زمان تاگوت نیست زیرا سران پهلوی علیرغم ظاهرشان کاملاً تحت سلطه استکبار جهانی قرار داشتند و آمریکا و انگلیس با مردم ایران رفتار تحقیر آمیز داشتند.

وی ادامه داد: کشورهای استکباری جنگ در صدد تسخیر بخشی از ایران بودند یا افراد مختلف پس از پیروزی انقلاب اسلامی اختلاف و تفرقه را در داخل کشور اعلام کردند که با عنایت الهی نتوانستند یک وجب از خاک ایران را جدا کنند. جمهوری اسلامی ایران.”

امام جمعه شهر محمدیه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی برخاسته از دل مردم است، گفت: دشمن می داند که انقلاب اسلامی به راحتی سقوط نمی کند، لذا با ترفندها و توطئه های مختلف سعی می کنند مردم را از این انقلاب جدا کنند. برای مقابله با نظام و انقلاب.قرار گرفتن.

وی گفت: همه رسانه های غربی با ترفندهای مختلفی که اخیراً از سوی مقام معظم رهبری جهاد تبیین شده است، در صدد نهادینه سازی اهداف خود هستند و بر این اساس رسالت بزرگی به رسانه ها محول می شود.


امروز عرصه جنگ با دشمن با جهاد تبیینی صورت می گیرد


امام جمعه شهر محمدیه با اشاره به ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران افزود:

آقای حسینی گفت: رسانه های بیگانه مدام ذهن و افکار عمومی مردم را بمباران می کنند تا بین آنها و نظام و انقلاب تفرقه ایجاد کنند. وارد میدان شویم و جهاد تبیینی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه امروز میدان نبرد با دشمن از طریق جهاد تبیینی صورت می گیرد، گفت: در زمان پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نیز جهاد تبیینی داشتیم، پس اگر حضرت زهرا سلام الله علیها صلی الله علیه و آله وارد میدان نشد و این خطبه درخشان را در راه پیامبر صلی الله علیه و آله ایراد نکرد.(ع) پس از صحنه خونین عاشورا، شاید دشمن مصادره کند و ماجرای کربلا را به نفع او توضیح دهد.

امام جمعه شهر محمدیه افزود: این جهاد تبیینی حضرت زینب کبری(س) بود که کربلا را تا قیامت برای همیشه ادامه داد و امروز وظیفه ما در این زمینه ادامه راه ائمه اطهار(ع) است.

آقای حسینی در پایان با بیان اینکه دشمن مشتاقانه منتظر جشن پیروزی انقلاب است، گفت: طبق آیات قرآن، آنچه دشمن را عصبانی می کند عبادت است، بنابراین امیدوارم حضور مردم در 22 بخمن و او برای خود عبادت خواهد کرد.»

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید