اجازه نخواهیم داد توطئه دشمن در سیستان و بلوچستان به نتیجه برسد


ساعت: 15:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910893

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری رئیس بعثه رهبر معظم انقلاب در سیستان و بلوچستان گفت: دشمن آرزوی ایجاد اختلاف را در سیستان و بلوچستان به گور خواهد برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری رئیس بعثه مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان در این همایش گفت: فلسفه حضور ما در استان روشن است و ابلاغ می کنیم. درود محبت آمیز ما به رهبر عزیز به مردم.» ما سیستان و بلوچستان هستیم، عشق رهبری و تعلق به این خطه از دیار قدیم است که این استان را با عناوینی چون «پایتخت و مظهر وحدت» می نامند. “، “کلید توسعه شرق” و “ولایت خاطره ها”.

وی افزود: در چند وقت اخیر حوادثی در سیستان و بلوچستان رخ داده که خشم و نگرانی رهبر معظم انقلاب را در پی داشته است و این سفر را تسلیت می گوییم. این ضایعه را به مجروحان، شهیدان و یا جان باختگان بی گناه تسلیت می گوییم و برای آنان غفران الهی را خواستاریم و برای جبران این صدمات به فضل الهی تلاش می کنیم.

حجت الاسلام علی اکبری تصریح کرد: شهدای حافظ امنیت در حوادث اخیر استان به شهادت رسیدند، آنها عشق ما و جان ما هستند و تکلیف و جایگاهشان روشن است و همه ما خون پاکشان را مدیون آنها هستیم، اما غیر از آنها کسانی که در این حوادث جان باختند کسانی که بی گناه بودند و بر اثر خطای انسانی یا غیر آن کشته شدند، به گفته رهبر معظم انقلاب شهید هستند.

وی تصریح کرد: کسانی که در این موارد کم اشتباه کرده اند و در بازداشت هستند به زودی با حسن نیت مدیریت آزاد خواهند شد. اما با کسانی که در این موارد باعث آسیب رساندن به حیثیت این استان بزرگ و شریف شدند و مسبب این حوادث بودند و به مال و جان مردم آسیب رساندند عادلانه و قاطعانه و به گونه ای برخورد خواهد شد که رسیدگی شود تا شاهد تکرار این حوادث نباشیم.

f0ef1a5e e4ea 4a72 b00d 34ffa0da32a7 خبر خاکستری


رشد و شکوفایی سیستان و بلوچستان در عرصه اقتصاد است


رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خاطرنشان کرد: افرادی که محرک و مسبب بودند اگرچه در میدان حضور نداشتند اما با حرف و نوشته و حرکات خود تحریک می کردند باید کار آنها را فهمید و جبران کرد.

وی با تاکید بر اینکه دشمن تمایل به ایجاد اختلاف در سیستان و بلوچستان را به گور خواهد برد، گفت: رشد و شکوفایی سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصادی است و دشمنان به دنبال حمله به این منطقه هستند. همه ما باید با کار و تلاش و فعالیت های دانش بنیان دست به دست هم دهیم تا روستاها آباد شود، محرومیت ها پایان یابد و رشد و آبادانی بیاید.

وی گفت: اگر در جایی واژه های نامناسبی مانند جدایی طلب را شنیده اید نباید باعث ناراحتی نزدیکانتان شود چرا که قطعاً هیچکس چنین کلماتی را برای مردم وفادار، پاک و ولایتمدار روستا به کار نبرده است. و اگر چیزی از این موجودات گفته شد که از خارج آمده اند و از فضای ملتهبی که ایجاد شده بود برای ضربه زدن به مردم سیستان و بلوچستان استفاده کرده اند.

حاج علی اکبری تصریح کرد: ما در این سفر ماموریت داریم حرف های گروه های مختلف را بشنویم و حرفی برای گفتن نداریم و به این ترتیب جلسات متعددی در مرکز استان برگزار کردیم و علاوه بر آن قصد داریم بازدید هم داشته باشیم. در برخی از شهرستان های استان. اگر مطالب مورد نظر گروه های مختلفی که معتقدند باید به دست رهبر معظم انقلاب برسند، آن را منتقل می کنیم.


4bd4b21b 42a4 4cc2 9935 1bf11c8c32cd خبر خاکستری


تبیین جهاد بهترین راه مقابله با جنگ شناختی است

سردار محمد کرمی فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه پاسداران در این همایش گفت: از عنایات ویژه رهبر معظم انقلاب در سیستان و بلوچستان و اعزام سرباز کمال تشکر را داریم. هیئت ویژه و امیدواریم با حضور این هیئت وحدت بیشتری را در استان به ارمغان بیاوریم. تجمیع شود


وی با تاکید بر اینکه نگاه رهبر معظم انقلاب به استان نگاه ویژه و راهبردی است، افزود: همه ما در استان باید با تلاش دانش بنیان کمک کنیم تا این خطه از ایران اسلامی آباد شود.

سردار کرمی تصریح کرد: امروز در جنگ شناختی دشمن با روش های مختلف به دنبال کنترل ذهن ها است. جهاد تبیینی که رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند بهترین راه مقابله با جنگ شناختی است و ما باید در این مسیر نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

فرمانده قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه امروز دشمن به وحدت مردم ما ضربه زده است، یادآور شد: اما هوشیاری و بصیرت مردم اجازه نداده و نخواهد گذاشت که نقشه دشمن محقق شود.

وی ادامه داد: امروز همه مردم سیستان و بلوچستان اعم از شیعه و سنی برای رسیدن به اهداف نظام با وحدت تلاش می کنند.


رهبر انقلاب دغدغه خاصی برای سیستان و بلوچستان دارند

مولوی سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم گفت: اعزام هیئت ویژه رهبر معظم انقلاب به استان نشان از اهتمام ویژه ایشان به این خطه از کشور دارد. ، و این نگرانی در عملکرد آن در دوره های مختلف به وضوح قابل مشاهده است


وی افزود: سیستان و بلوچستان به دلیل هم مرز بودن با کشورهایی که امنیت پایداری ندارند گاهی درگیر چالش هایی می شود و در این مسیر آمریکا تمام تلاش خود را برای ایجاد اختلاف در استان به کار گرفته است اما اتحاد مردم باعث شده است. اجازه نداد که نقشه های دشمنان در این منطقه از کشور عملی شود


مولوی سلامی با اشاره به حوادث تلخ 17 مهر در زاهدان تصریح کرد: در حوادث اخیر تمام قدرت رسانه های غربی معطوف به سیستان و بلوچستان شد و بین این مردم اختلاف ایجاد کرد اما مردم ما با وفاداری به دشمن دشمن را طرد کردند. نظام و حفظ وحدت

ایران خانه ماست

مولوی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش در این همایش گفت: امروز همه ما اعم از شیعه و سنی باید در مسیر وحدت و امنیت گام برداریم زیرا ایران خانه ماست و آرزو می کنیم این خانه باشد. همیشه با هوشیاری و آگاهی مردم ما حفظ شود.


وی افزود: دشمنان این ملت در صدد بر هم زدن وحدت مردم سیستان و بلوچستان هستند و مردم استان باید بیش از پیش هوشیاری خود را حفظ کنند.


مولوی شهنوازی اظهار داشت: در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن، خون شهدا امنیت را برای ما به ارمغان آورده است و باید با تمام توان این امنیت را حفظ کنیم.

86c48565 e1d3 4fe0 9db0 a71fe69bd017 خبر خاکستری


مردم سیستان و بلوچستان از وفادارترین مردم به نظام و رهبری اسلامی هستند



آیت الله مصطفی ماهومی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اهتمام ویژه ای به مردم سیستان و بلوچستان دارند و این محبت متقابل است، دشمن دشمن است اما از دوستان انتظار می رود که خود را در برابر دشمن توجیه نکنند.


وی افزود: به گواه تجربه زندگی خود در بین مردم سیستان و بلوچستان شهادت می دهم که مردم این استان از وفادارترین مردم به ایران و نظام اسلامی و رهبر معظم انقلاب هستند.


آیت الله مهامی تصریح کرد: ما در این استان مرزهای وسیعی داریم که بیش از آنکه منفعتی برای مردم ما باشد مایه دردسر بوده است و دشمنان ما در پشت این مرزها حضور جدی دارند اما این مردم شریف و مرزنشین هستند و عاشق نظام هستند. و رهبری نقشه های دشمنان عملی نشده و نخواهد شد.


امام جمعه زاهدان خاطرنشان کرد: در جریان اتفاقات اخیر از ابتدا بر رسیدگی دقیق به حقوق مردم از هر سو و برخورد با خاطی از هر سو به تناسب خطا تاکید کردیم و تاکنون نیز این امر را دنبال کرده ایم. مسیر در استان و پایتخت است و این مشکل عنایت زیر نظر رهبر معظم انقلاب است و به گفته دوستان دفتر رهبری روزانه این موضوع را رصد می کنند.


وی گفت: در شورای عالی امنیت ملی تصمیمات خوبی گرفته شد و به تصویب مقام معظم رهبری رسید و عملیات اجرایی آن آغاز شد و در حال حاضر در خدمت بعثه رهبری هستیم که نشان از عنایت ویژه ایشان دارد و مجموعه های مختلف نیز قدردانی و تاکید کردند. ” سلام مردم روستا به رهبر معظم انقلاب رسید.


انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید