اجازه نمی دهیم دست دشمن به امنیت ما برسد


ساعت: 14:40
تاریخ انتشار: 1401/03/30
کد خبر: 1877328

فرمانده کل سپاه گفت: با خدمت به مردم با روحیه ایثار و گذشت اجازه نخواهیم داد دست دشمن به امنیت ما برسد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرلشکر حسین اسلم فرمانده کل سپاه و فرمانده قرارگاه ثارالله تهران در مراسم سی امین سالگرد تاسیس قرارگاه ثارالله تهران توسط فرماندهی معظم کل قوا و تجلیل از خانواده شهدای این قرارگاه. استراتژی افرادی هستند که با دنیای کفر و الحاد مبارزه می کنند، گفت: دشمن این نقطه را شناسایی کرده و می داند که تحمیل شکست های پی در پی خود به ویژه در جهان اسلام از همین نقطه است.

وی افزود: دشمنان متوجه شده اند که شیب در حال شتاب گرفتن است. دار نزول قدرت آنها از این نقطه سرچشمه می گیرد و بنابراین این نقطه، نقطه تقابل همه دشمنی ها و تقریب های شیاطین جهان نقطه ای است که همه توطئه ها خنثی می شود و اینجا شهر تهران است.

سرلشکر سلام از تهران به عنوان لنگر آرامش و ثبات انقلاب و جامعه یاد کرد و افزود: تهران شهری است با دامنه ای بین بین المللی هم تأثیرات جهانی و هم افراد آگاه و بصیر، با قدرت آگاهی، ایمان و استقامت بر ناملایمات غلبه کرده اند.

وی با بیان اینکه دشمنانی که ارزش های ما را تحریف می کنند به دنبال پایین آوردن آستانه تحمل مردم هستند، خواستار تسلیم نسخه دشمن از ملت ایران شدند و گفتند: آنها دشمن هویت، عزت، استقلال، آزادی، عزت و کرامت ما هستند. هیچ وقت دستور سعادت ملت ایران را تجویز نمی کنند.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه مردم ایران می دانند آنچه در ذهن رهبر معظم انقلاب می گذرد چیزی جز رفاه، پیشرفت، امنیت، استقلال، آزادی و عزت این جامعه نیست، گفت: قوای بدنی نظام خوبی است. ولی اگر خرد بدون رهبری، این قدرت برعکس است، مانند آمریکا که فاقد رهبر کاریزماتیک و قدرت خرد است و روح جامعه را تضعیف می کند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه باید امنیت ایجاد کنیم نه اینکه جلوی ناامنی را بگیریم، افزود: تولید امنیتی به این معناست که امنیت آنقدر عمیق و ریشه دار است که هیچ چیزی نمی تواند آن را در هم بشکند و در عین حال از ناامنی جلوگیری کند. E و ما به بهترین شکل فکر می کنیم و این راه ایجاد امنیت است.

فرمانده قرارگاه سارولا در تهران می گوید دشمن با طبل ذهن مردم را بیدار می کندبوبدوی گفت: همه دستگاه ها باید برای ایجاد امنیت تمام تلاش خود را انجام دهند تا مردم شاهد تلاش در میدان باشند.

سرلشکر اسلم وی در پایان از مردم به عنوان کلید واژه قدرت یاد کرد و گفت: با خدمت به مردم، روحیه ایثار و گذشت نمی گذاریم دست دشمن به امنیت ما برسد و امنیت را برای مردم رقم خواهیم زد. “

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید