توطئه دشمن برای تجزیه ایران راه به جایی نمی برد/ محتوای جنگ نرم به روز نداریم


ساعت: 16:40
تاریخ انتشار: 1301/07/22
کد خبر: 1903273

آیت الله حسینی همدانی گفت: تقسیم خاورمیانه و ایران رویکرد اصلی دشمن است اما راه به جایی نمی برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریکآیت الله محمدمهدی حسینی همدانی امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه کرج گفت: مردم ایران آسیب های زیادی دیده اند و ترفند تحریم ها هیچ تاثیری بر آنها ندارد.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه تقویت تحریم ها ملت ایران را قوی می کند، افزود: باید مردم را نسبت به ارزش های مورد هجمه آگاه کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان البرز بر اهمیت جهاد تبیین، تضاد و بصیرت افزایی تاکید کرد و تصریح کرد: مشکل اصلی دشمن دین است.

آیت الله همدانی تصریح کرد: دشمن تلاش می کند که مردم ایران از آرمان ها و ارزش های خود دست بکشند و از استقلال و ایران قدرتمند دست بکشند.

وی با اشاره به حمایت های خارجی و داخلی از اهداف دشمن گفت: باید ترفندهای دشمنان را بشناسیم تا بتوانیم آنها را در میدان نبرد شکست دهیم.

امام جمعه کرج افزود: تمام تلاش دشمن در نابسامانی های اجتماعی این است که جامعه را از مسیر اصلی خود منحرف کند و 20 سال برنامه دارند.

آیت الله حسینی همدانی می فرماید: کسانی که در دام طغیان افتاده اند باید با بصیرت بازگردانده شوند و نباید اجازه داد دیگران در آتش طغیان بیفتند.

امام جمعه کرج تقسیم خاورمیانه و ایران را اصلی ترین رویکرد دشمن می داند و توضیح می دهد: دشمن 10 هزار سرباز را برای توقف هدف تحریم کرده است.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه دشمن بسیار اشتباه می کند، گفت: دشمنان با سر و صدا و تحریک طلبه به جایی نمی رسند.

نماینده ولی فقیه در البرز گفت: دشمنان ملت ایران باید دست از رعب و وحشت و غارت منابع ملت ها بردارند زیرا با علم دهه هشتاد این امر ریشه کن می شود.

آیت الله حسینی همدانی افزود: مطالب ما برای مقابله با جنگ نرم به روز شده و زبانی قابل فهم نیست، اما ضعفی برای محتوا نداریم.

امام جمعه کرج خبر اول را مهم دانست و اظهار داشت: باید زبان جوانان را یاد بگیرید چرا که رسانه های معاند از این خلاء سوء استفاده می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید