تاریخچه عمل جمجمه و هیپوفیز در پرونده پزشکی مهسا امینی/ قرائت گزارش پزشکی قانونی در صحن علنی مجلس


ساعت: 14:05
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1899018

رؤسای کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس منصوب شدند.

جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس کشور که کمیته پیگیری پرونده مهسا امینی است، گفت: پزشکی قانونی هنوز گزارش مکتوب خود را ارائه نکرده است، اما گزارش فعلی هرگونه شواهدی مبنی بر ضرب و شتم را رد می کند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصالح جوکار در گفت و گو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اینکه مسئولیت پیگیری پرونده مهسا امینی در مجلس به کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها محول شده است، اظهار داشت: این کمیته با جدیت پیگیر موضوع است. اما از آنجایی که پزشکی قانونی هنوز گزارش کتبی در این مورد ارائه نکرده است، ما گزارش خود را به مجلس ارائه نکرده ایم.

وی بیان کرد: توضیحات لازم به مجلس از سوی مسئولان پزشکی قانونی و انتظامی، اورژانس و … به مجلس داده شده و تمامی فیلم های ضبط شده در جاده و سالنی که مهسا امینی از هوش رفته است به طور کامل بررسی شده است.

جوهر تصریح کرد: مدارک پزشکی مربوط به بیمارستان دوران کودکی مهسا امینی بررسی شده و این اسناد نشان می دهد که بر روی جمجمه و غده هیپوفیز وی عمل جراحی انجام شده و پرونده پزشکی وی هم اکنون در یکی از بیمارستان های تهران موجود است.

نماینده مردم یاز و اشکذر تصریح کرد: بر اساس گزارش ها در معاینات انجام شده هیچ اثری از ضرب و شتم و شکستگی در هیچ قسمتی از بدن مهسا امینی مشاهده نشد.

وی تصریح کرد: به محض ارائه کارشناسی کتبی در مجلس، این کارشناسی در تالار مجلس قرائت می شود تا همگان مطلع شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید