گزارش نهایی پزشکی قانونی اعلام شد/ ادعای مرگ مهسا امینی بر اثر درگیری با پلیس توطئه دشمنان است


ساعت: 17:08
تاریخ انتشار: 1301/07/16
کد خبر: 1901939

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس:

جوکار، رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس به عنوان کمیته مسئول پیگیری پرونده مهسا امینی گفت: در گزارش نهایی پزشکی قانونی بر اساس معاینات انجام شده، آثار ضرب و شتم مشاهده نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدصالح جوکار در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی در پرونده فوت مهسا امینی و قرائت آن در صحن علنی مجلس گفت: بالاترین مقام مرجع قضایی که می تواند علت مرگ افراد را بر عهده پزشکی قانونی باشد و گزارش نهایی پزشکی قانونی ساعاتی پیش اعلام شد.

وی افزود: ماجرای کشته شدن مهسا امینی باعث شده است تا دشمن از این حادثه سوء استفاده کرده و با تشویش اذهان عمومی، مرگ خانم امینی را حاصل ضرب و شتم جلوه دهد.

رئیس کمیته امور داخلی کشور و شوراهای مجلس ادامه داد: در گزارش نهایی پزشکی قانونی هیچ اثری از ضرب و شتم مشاهده نشد.

وی افزود: معاینه جسد، نمونه برداری از جسد، اقدامات انجام شده در آزمایشگاه سم شناسی و دارو، بررسی شرح حال بیمار و بررسی مدارک پزشکی در سال های اخیر از جمله اقدامات انجام شده در ارتباط با اعلام قطعی علت است. درگذشت مهسا امینی..

جوکار ادامه داد: با توجه به اقدامات انجام شده توسط پزشکی قانونی، ادعای فوت مهسا امینی بر اثر درگیری با پلیس و دستگیری به طور کامل رد شده است.

رئیس کمیسیون امور داخلی و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: تلاش دشمنان برای درگیری با نیروی انتظامی درگذشت مهسا امینی نشان می دهد که دشمنان اسلام، نظام و انقلاب همواره به دنبال این بوده اند. در میان ملت ایران قیام و تفرقه ایجاد کنند و از هیچ کوششی دریغ نکنند و در این زمینه برانداز نخواهند بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید