دشمنان به دنبال تخریب زیرساخت های کشور بودند/مردم هوشیارانه به میدان آمدند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام علیرضا سلیمی نماینده مردم دیلیجان و محلات و عضو کمیسیون رئیس مجلس در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص اغتشاشات اخیر گفت: انتقاد و اعتراض حتی در قانون اساسی پذیرفته شده است اما الان مشکل این است که معترض نباید پلیس را آتش بزند و گلوی پلیس را ببرد.

وی افزود: در اغتشاشات اخیر تعداد زیادی از اموال عمومی و خودروهای امدادی آسیب دید و حتی صهیونیست ها آمبولانس را به آتش کشیدند و این نشان می دهد که مخالفان از این فرصت برای ایجاد جنگ داخلی در کشور و تخریب استفاده می کنند. تمام زیرساخت های اقتصادی و جامعه کشور و توطئه وسیعی شکل می گیرد.

سلیمی تصریح کرد: باید مراقب و هوشیار بود و زمانی که ضدانقلاب و معاندان می خواستند از این فرصت استفاده کنند با احتیاط آنها را کنار می زدند و اجازه نمی دادند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

این نماینده مجلس اذعان داشت: اغتشاشات اخیر زنگ خطری است و کسانی که مدعی فعالیت سیاسی هستند گاه عقب مانده اند و باید مراقب باشند در طوفان کلاه خود را به باد ندهند، در حوادث اخیر برخی از کلاه ها به راحتی کنار زده شد.

عضو هیات رئیسه مجلس گفت: حادثه درگذشت خانم امینی تلخ بود و از ابتدا همه مسئولان به دنبال شفاف سازی بودند اما کسانی که می خواهند پلیس را آتش بزنند و مردم را بکشند قطعا معترض نیستند در حالی که معترضان از هم جدا شدند. و مردم با احتیاط به میدان آمدند.

سلیمی افزود: اتفاقات اخیر نشان داد که در حوزه تبیین کم کاری کرده ایم و واقعیت این است که نتوانسته ایم موضوع را به درستی برای افکار عمومی تبیین کنیم و دشمن از امپراتوری رسانه ای خود برای بمباران افکار عمومی استفاده می کند. “

نماینده مردم دیلیجان و اطراف خاطرنشان کرد: در حوزه فرهنگی کم کاری وجود دارد و سازمان های متولی در این زمینه باید پاسخگو باشند. مسائل فرهنگی و متولیان کار فرهنگی باید به وظیفه اصلی خود عمل کنند.

وی خاطرنشان کرد: چرا برخی از مجموعه های فرهنگی باید مسیر را تغییر دهند و به کار اقتصادی و فعالیت های غیر مرتبط بپردازند در نتیجه در حوزه امور فرهنگی عقب مانده ایم بنابراین باید به دنبال جبران باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید