رسانه ها وارد میدان جهادی می شوند / دشمنان فرهنگ و دین هدف اصلی حملات آنها بودند

زمان: 19:28
منتشر شده در: 1400/07/21
کد خبر: 1775963

توصیه های نماینده ولی فقیه در کوگیلویه و بویراحمد به رسانه ها:

آیت الله حسینی ناامیدی را دلیل پیروزی مقاومت در برابر حملات دشمن عنوان کرد و گفت: رسانه ها باید جهادی به میدان آمده و از پیشرفت و خدمات نظام صحبت کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سخنگوی مقام معظم رهبری در کهگیلویه و بویراحمد به صبح زاگرس با بیان اینکه رسانه های استان باید نگران دین و فرهنگ دینی باشند ، گفت: دین هدف اصلی حملات آن است.

آیت الله حسینی گفت: رسانه ها به عنوان افسران جنگ نرم وظیفه دارند مردم را مطلع کنند و لازم است برنامه های دشمن در این زمینه به منظور ایجاد آگاهی برای مردم بیان شود.

امام جمعه شهر یاسوج یأس را دلیل پیروزی مقاومت در برابر حملات دشمن می داند و می گوید: رسانه ها باید به صورت جهادی به میدان آمده و از پیشرفت و خدمات نظام صحبت کنند.

وی تاکید کرد: دشمن ضعیف تر از قبل شده و کشور قدرت خوبی را در نقاط مختلف جهان نشان داده است ، در این زمینه می توان به قدرت نظامی کشور در همان اسد ، ارسال نفت به ونزوئلا ، تولید واکسن تاج و …. نقل شده.

نماینده ولی فقیه در استان خطاب به رسانه های کهگیلویه و بویراحمد گفت: صاحبان رسانه باید در زمینه مصرف گرایی ، فروش مواد اولیه ، کاهش آسیب های اجتماعی ، فرهنگ های غلط مانند مراسم تیراندازی ، قانون گرایی ، ملی فعالیت داشته باشند. و اعتماد به نفس ، وحدت و انسجام استانی. «مردم استان باید با قبیله گرایی ، شایسته سالاری و شایسته سالاری مبارزه کنند و استان را از عقب ماندگی فرهنگی ، اجتماعی ، سیاسی ، اقتصادی و مدنی خارج کنند.

آیت الله حسینی داشتن سواد رسانه ای را ضروری دانست و گفت: رسانه ها باید تلاش کنند تا ادبیات رسانه ای استان در راستای ارزش ها و فرهنگ ناب اسلامی باشد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید