مذاکره کنندگان باید هوشیارانه مذاکره کنند تا این بار غربی ها آسیب ببینند


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809380

آیت الله دری نجف آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته؛

آیت الله دری نجف آبادی گفت: امیدواریم همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز در سخنان خود فرمودند، مذاکره کنندگان با هوشیاری مذاکره کنند تا مانند مذاکرات قبلی دچار مشکل نشویم و نکاتی را رعایت نکنیم و این امر وقت آن است که آمریکایی ها و غرب از مذاکرات پشیمان شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های این هفته نماز جمعه با تجلیل از حضور آگاهانه و پرشور مردم در 31 اسفندماه سال جاری در شهرستان بخمن اظهار داشت: با تمجید از حضور آگاهانه و پرشور مردم در شهرستان باخمان، در روز 31 اسفندماه سال جاری در منطقه باخمان نیز حضور پرشور مردم در شهرستان باخمن وجود دارد.

وی با اشاره به سالروز قیام مردم تبریز در 29 بخمن گفت: مردم تبریز در چهلمین روز پس از قیام به حمایت از مردم کوم قیام کردند که حمایت بسیار خوبی برای انقلاب بود. . رهبر معظم انقلاب دیروز در دیدار مردم تبریز با بیان اینکه نباید از تبلیغات دشمن هراس داشت و باید نقاط قوت خود از جمله عدالت خواهی، مبارزه با فساد، کار و تلاش و خودگردانی داخلی را تقویت کرد. توکل بر خدا

امام جمعه اراک با اشاره به هجمه رسانه ای به دشمن گفت: دشمنان ما هر روز در صدد ضربه زدن به ایران هستند و از غفلت های داخلی نیز سوء استفاده می کنند. اما باید دانست که این مملکت مملکت ائمه (ع) است و من خمینی (ره) و 240 هزار شهید از جمله شهید سلیمانی دارم.

دری نجف آبادی با اشاره به توهین به تصویر شهید سلیمانی در کشمیر هند گفت: پس از این حادثه مردم مسلمان و انقلابی کشمیر علیه این توهین قیام کردند و به خیابان ها آمدند و پلیس هند را مجبور به عذرخواهی کردند. عکس شهید سلیمانی را عمل کنید و به نظر مردم مسلمان کشمیر احترام بگذارید.

وی افزود: 200 تا 300 میلیون نفر در هند مسلمان هستند و دولت باید بداند که دنیای امروز دنیای رفتارهای افراطی و توهین آمیز با دیگران نیست و شعار آزادی بیان باید به نظرات دیگران احترام بگذارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به لزوم بهره برداری از ماه رجب گفت: باید مراقب شیوع نوع جدید ویروس کرونا باشیم و خود و جامعه را از این بیماری مصون داریم. دوز واکسن کراون «خدای ناکرده واکسن بی ضرر خواهد بود و حداقل اثر آن کاهش مرگ و میر خواهد بود.

وی با اشاره به مذاکرات برجامی در وین تاکید کرد: امیدواریم همانطور که مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز در سخنان خود اشاره کردند، مذاکره کنندگان با هوشیاری مذاکره کنند تا مانند مورد قبلی دچار مشکل نشویم. . مذاکره، رعایت نکردن برخی نکات. «این بر عهده آمریکایی ها و غرب است که از مذاکرات پشیمان شوند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید