کشورهای غربی نمی خواهند ایران را قدرتمند ببینند


ساعت: 10:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917735

سردار عبدالله زاده گفت: چرا دانشمندان هسته ای ما شکنجه می شوند اما کشورهای غربی با دانشمندان کشورهای خودشان کاری ندارند چرا که نمی خواهند ایران قوی تلقی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش شیرازه ، نهمین جشنواره جهادی علم و فناوری با حضور پژوهشگران برگزار شد.

سردار حسن عبدالله زاده جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) با بیان اینکه حوزه علم، فناوری و دانش مهمترین موضوع است، گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر این موضوع تاکید دارند. موضوع تولید، دانش و علم.

وی در ادامه افزود: علم قدرت می آفریند و اگر کشوری می خواهد برتر باشد باید از رتبه علمی و فناوری بالاتری برخوردار باشد و به همین دلیل علم موضوع مهمی است.

سردار عبدالله زاده با بیان اینکه کشور ما از سال 96 در رتبه 53 جهان قرار گرفته است، افزود: اما اکنون با تلاش دانشمندان و محققان در رتبه 15 یا 16 جهان قرار داریم و جای افتخار است.

جانشین سپاه فجر فارس همچنین گفت: ما در ابتدای راه هستیم و از صفر شروع کرده ایم و نباید جلوی تلاش ما گرفته شود و حوزه های پشتیبانی و نظارت باید به گونه ای عمل کنند که رشد علمی تسریع شود. کشور متوقف نمی شود.

وی افزود: ما از نظر رتبه علمی و اختراعات در بین 57 کشور اسلامی اول هستیم اما باید تلاش کنیم تا بالاترین رتبه را در دنیا کسب کنیم و این موضوع بسیار مهمی است.

این مقام نظامی با اشاره به اینکه بسیج و سپاه در این زمینه توجه دارند و اگر قرار باشد این رشد علمی اتفاق بیفتد، از ایده ها کمک و حمایت می کنند و برنامه هایی برای تولید محصولات و اجاره و … دارند، گفت: چرا دانشمندان؟ ما را شهید هسته ای می کنند و چرا کشورهای غربی با دانشمندان کشورهای خودشان کاری ندارند چون نمی خواهند ایران را قوی ببینند.

سردار عبدالله زاده در پایان گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب امام خامنه ای به 7 نکته در مورد علم و فناوری، کرامت، سبک زندگی، استقلال و معنویت اشاره کردند و به موضوع اصلی علم و علم اشاره و تأکید کردند. فن آوری.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید