آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ایران قدرتمند، مستقل و پیشرفته نمی خواهند


ساعت: 10:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۷/۱۵
کد خبر: 1901641

شیخ مهیگیر گفت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و اقمار و پیروانش برای الهام گرفتن از مقام معظم رهبری، ایران قدرتمند، مستقل و پیشرفته و از رفتار نابهنجار و نابهنجار قشر کوچکی از جامعه را نمی خواستند و نمی خواهند. حادثه ای تلخ، تعرض به مبانی اسلام و حجاب، شعارها و اقدامات تخریبی مانند آتش زدن قرآن، ایجاد دعوا و درگیری و حمله به پلیس، مهمترین مظهر قانون و حکومت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شیخ علی ماهیگیر، محقق و محقق اهل سنت جنوب کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار هرمز، با توجه به پیشرفت غاصبانه دولت های غاصب، اعتماد، انتظار و پناه بردن به آنها را اوج می داند. حماقت و تحقیر کامل در حالی که حداقل تاریخ خصومت های صد سال اخیر نظام سلطه پیش روی ماست، به ویژه زیان ها و فشارهای چهل سال اخیر دولت های غربی علیه انقلاب کبیر اسلامی ملت ایران در عرصه های مختلف و گوناگون. مسیرهایی که اگر هر کشور دیگری را تحت تاثیر قرار دهد، ممکن است چندین برابر از بین برود.


برخی از ایرانیان فریب خورده و خائن جزء ابزار و نقشه های دشمن هستند
یک عالم اهل سنت جنوب کشور تصریح کرد: در این میان رویکرد و ارائه برخی ایرانیان فریب خورده و خیانتکار که در این روند بزرگ از آنچه تحریم های فلج کننده می نامند تا ایجاد بحران و فشار حداکثری بر ایران و ایرانیان، جزئی از ابزارها و نقشه دشمن هستند، در تاریخ کشور و مردم جهان ثبت و ضبط خواهند شد و مایه تأسف امروز و آینده خواهند بود.

مهگیر با تاکید بر اینکه ملت شریف ایران متشکل از رنگین کمانی از مردمان اصیل، کهنسال، همگرا و ریشه دار است که قرن ها اولین کسانی بودند که اسلام و ارزش های اسلامی را در بین ملت پذیرفتند، گفت: امروز هم به برکت و فیض و انقلاب اسلامی و رهنمودهای حکیمانه ائمه انقلاب، این دلبستگی بین اقشار، اصناف و طبقات مختلف و آحاد ملت بیش از پیش شد و ملت بزرگ ما جایگاه عظیم و تاریخی – تمدنی خود را باز یافت. و مردم و دولت علیرغم خصومت‌های پنهان و آشکار، امپریالیسم جهانی به رهبری آمریکا و رژیم صهیونیستی به شکل معجزه آسایی عمل می‌کند و طبق آمار و تحقیقات نهادهای مهم جهانی و منطقه‌ای، از نظر کمی و کیفی به موفقیت‌های گوناگون دست یافته است. دستاوردها، دستاوردهای بزرگ علمی، صنعتی و سیاسی، نظامی بویژه استقلال و اقتدار و عزت کشور و قدرت بازدارندگی پدافندها که در بهترین حالت ممکن قرار دارد. حالت چرخشی


سیستم سلطه بازی خود را در اعمال تحریم های بی سابقه، جنگ رسانه ای و هشتگ دنبال می کند

وی گفت: باید دانست که ملت و کشور ما در یک نقطه عطف تاریخی، در آستانه تحقق اهداف غایی و بزرگ اسلام و انقلاب، در خط مقدم تحقق تمدن نوین اسلامی و تشکیل یک ملت از طریق ایران، پس طبیعی است که نظام سلطه امروز بیش از هر زمان دیگری در برابر ما قیام کند. از این رو وی ضمن اعمال تحریم‌های بی‌سابقه، جنگ رسانه‌ای و هشتگ بازی خود را با برنامه‌های از پیش طراحی‌شده و تیم‌های آموزش‌دیده در سطح خیره‌کننده‌ای دنبال کرد.



این عالم اهل سنت جنوب کشور افزود: آنها به ظرفیت و پتانسیل اقشار، فرقه ها و اقشار مختلف مؤمن و انقلابی در کشور که مومن و وفادار به اسلام انقلاب و خون مردم هستند، توجهی ندارند. شهدا با اسلحه از ورزشکار نادان و نادان یا روزنامه نگار متوهم و خیانتکار و به نام دنیا و مافیا عزت و اقتدار و سربلندی و امید کشورش را بی حیایی و بی شرمانه معامله می کند و هیچ گاه ابراز نمی کند. ظرفیت جوشان و نسل نسل جدید مؤمنان کشور.

آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی ایران قدرتمند، مستقل و پیشرفته نمی خواهند



مهگیر اذعان داشت: آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و اقمار و پیروانش برای القای مقام معظم رهبری، ایران قدرتمند، مستقل و پیشرفته و از رفتار نابسامان و شرم آور بخش کوچکی از جامعه و یک جامعه را نمی خواستند و نمی خواهند. حادثه تلخ، تعرض به مبانی اسلام و حجاب، شعارها و اقدامات تخریبی مانند آتش زدن قرآن، ایجاد دعوا و درگیری و حمله به پلیس، مهمترین مظهر قانون و حکومت است.

وی خاطرنشان کرد: همه باید بدانیم که ملت قهرمان ایران که بزرگترین قیام قرن های اخیر علیه طاغوت را سازماندهی کرد و مظاهر طاغوت را در جغرافیای خود ریشه کن کرد، تا پایان عمر خود خواهد مرد تا مظاهر طاغوت را ریشه کن کند. طاغوت در سرتاسر جهان، جغرافیای جهان و بکارت او را بشکند و نظم نوین اسلامی را ایجاد کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید