قیام ها در دست آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی است


ساعت: 12:51
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906772

آیت الله توکل گفت: آمریکا و رژیم دروغین اسرائیل در تمام جنایات و جنایاتی که مزدورانش این روزها در ایران اسلامی می کنند شریک هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید رحیم تواخل در گفتگو با خبرنگار بلاغ، هدف دشمنان انقلاب اسلامی ایران را برهم زدن وحدت و جلوگیری از پیشرفت شگفت انگیز کشورمان برشمرد و اظهار داشت: حادثه اخیر در کشور که تبدیل به یک حادثه شد. بهانه هرج و مرج، دلیل شناخت دشمنان انقلاب اسلامی و وحدت ایران عزیز است. تایید می‌کند که ماه‌ها پیش اعلام کرده‌اند که آماده خرابکاری و انجام اقدامات تروریستی در ایران هستند و دلیل منطقی و عقلانی برای نحوه اعتراض آنها به بهانه این نگرانی وجود ندارد. زیرا مردم ایران به قانون گرایی و تعهد به وحدت ملی معروف هستند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه کشوری که نظام حکومتی آن الهام گرفته از آموزه های اسلامی است، قانون اساسی پویا و پویا دارد و دولتمردان و دادگاه های مردمی آماده محاکمه هستند، افزود: در چنین کشوری وجود دارد. اعتراضات غیرمتمدنانه نه داعشی راه ندارد، مانند تظاهرات میلیونی مردم شریف ایران در روزهای اخیر، گواه زنده فرهنگ مردم این سرزمین است و هیچ راهی برای سرزنش این متقیان وجود ندارد. و مردم وفادار به اسلام و خون شهدا برای اقدامات و اظهارات تروریستی و مخرب خلاف عفت و اخلاق و فجایع این روزهای کشور ما توسط رژیم منحوس آمریکا و غاصبان صهیونیستی فلسطین است.

استاد برجسته گروه حقوق خارجی یادآور شد: آنچه در نگاه منصفانه قابل تشخیص است، تلاش برای برهم زدن وحدت جامعه با هرج و مرج و نقض قوانین و برخورد با مقدسات و حریم هایی است که ضامن وحدت قومی و مذهبی این جامعه است. کشور متنوع که بزرگترین عامل است قدرت ملت بزرگ ایران است. به جرأت باید گفت که هر چیزی که باعث از بین رفتن وحدت ملی ایرانیان شود و هر اظهاری از سوی هر شخص در هر مقام و مقامی باشد، عمل و گفته شیطان و دشمنان ارزش های ناب انسانی و اسلامی است و باید باشد. از طرف ملت طرد شد..

وی در ادامه گفت: مهمترین هدف دشمنان این کشور از بین بردن وحدت در همه عرصه ها از وحدت قومی تا وحدت مذهبی از طریق درگیری مذهبی است و راه برهم زدن این وحدت، هرج و مرج و قانون گریزی و ترویج ناهنجاری ها و ناهنجاری ها است. جسارت در برابر مقدسات دینی است.

آیت الله توکل در پایان گفت: از عموم مردم بویژه نوجوانان و جوانان متواضعانه استدعا دارم هوشیار بوده و از ریشه های ناآرامی ها دوری کنند و به سخنان مروج خشونت در فضای مجازی گوش ندهند و از دو عزیز تقاضا دارم. گروه‌هایی از دانش‌آموزان برای ایفای نقش تاریخی خود باید به ارزش‌های اصلی و هویت خود در بیگانه‌هراسی آگاه باشند و با مسئولیت‌پذیری، متحد و قوی باشند و موجب ناامیدی دشمنان ایران شوند. فراموش نکنیم که دشمنان انقلاب علناً از تجزیه ایران عزیز به عنوان هدف اصلی خود، قطعه قطعه کردن ایران و نابودی شکوه و عظمت ایران اسلامی یاد می کنند. توهم دشمنان این آب و خاک دوباره درس عبرتی برای آیندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید