جریان جهاد و مبارزه با رژیم غاصب صهیونیستی جهانی شده است


ساعت: 13:18
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835062

سرهنگ ناصری موحد اهداف اعلام روز جهانی قدس از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت: یکی از مهمترین اهداف این است که جهاد و مبارزه با صهیونیست ها باید بر ملت فلسطین ظلم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سرهنگ احمد ناصری محد فرمانده سپاه تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس ; وی بیان کرد: مبارزات مردم فلسطین از نخستین روزهای اشغال سرزمین قدس شکل گرفت و با فراز و نشیب هایی همراه بود، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی این مبارزات جدی تر و قوی تر شد و در نهایت تبدیل به شد. قوی تر

وی گفت: مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است و امت اسلامی در هیچ مقطعی از تاریخ حفاظت از مردم مظلوم و مقاوم این سرزمین را فراموش نکرده و نخواهد کرد. این سوال قبلا تایید شده بود.

ناصر موحد گفت: جنگ های نیابتی در منطقه غرب آسیا و سرگرمی کشورهای اسلامی با اختلافات داخلی نباید اولین مشکل جهان اسلام را به حاشیه براند و امت اسلامی به عنوان یک وظیفه شرعی موظف است از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی حمایت کند. روز جهانی قدس حضوری مقتدرانه دارد.

فرمانده سپاه تربت حیدریه گفت: جهانی شدن مسئله فلسطین و این که این قیام نیازمند حرکت اجتماعی و بسیج جهان اسلام است از دیگر اهداف راهپیمایی باشکوه روز جهانی قدس است.

وی اهداف اعلام روز جهانی قدس توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی را برشمرد و گفت: یکی از مهمترین اهداف این بود که جهاد و مبارزه با صهیونیست ها باید جهانی شود که امروز شاهد این مهم هستیم. رویداد. فلسطینی ها.

فرمانده سپاه تربت حیدری گفت: امروز مبارزه با گفتمان مقاومت که هدف اصلی آن را در مقابله با موجودیت نامشروع رژیم صهیونیستی می داند، اولویت اصلی جبهه استکبار است و می خواهند این غده سرطانی را حفظ کنند. در خاورمیانه.”

ناصر موحد ادامه داد: سران استکبار با کمک ارتجاع عرب در غرب آسیا به دنبال ایجاد تفرقه بین مسلمانان و تامین امنیت رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی بودند، اما جنبش وحدت و مقاومت این مبارزه را تا مرزهای اسرائیل پیش برد. “

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید