امروز رژیم غاصب صهیونیستی امنیت خود را در کاخ های عنکبوت در حیفا و تل آویو جستجو می کند.


زمان: 09:31
تاریخ انتشار: 14.03.1314
کد خبر: 1843412

شوشتری گفت: امروز می بینیم که رژیم غاصب صهیونیستی به جایی رسیده است که برای حفاظت از حیفا و تل آویو تلاش می کند و در کاخ های عنکبوت وار خودش امنیت را حفظ می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سید امیر شوشتری مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی پنجشنبه شب در مراسم گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) به همت آموزش و پرورش تربت حیدریه افزود: انقلاب اسلامی یادگار ماندگار امام خمینی (ره) است. (RA) و انقلاب جهانی و بین المللی E.

وی افزود: این بدان معناست که امروز با گذشت بیش از سه دهه از رحلت ایشان، شاهد هستیم که پیروان و فرهیختگان مکتب امام در گوشه و کنار جهان قیام کرده و استکبار را خم می کنند.

شوشتری گفت: امروز هم می بینیم که اسرائیل غاصب به جایی رسیده است که سعی دارد از حیفا و تل آویو محافظت کند و در کاخ های عنکبوت وار خودش امنیت خود را حفظ کند.

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی افزود: این بدنه به این دلیل است که ما معتقدیم منشأ نهضت امام خمینی(ره) خدایی بود و به خاطر همین منشأ در زمانی که ساواک، سیا و آمریکا بر ایران حکومت می کردند، ایشان بخشی از این نیروهای توخالی بودند. “آنها قدر آن را ندانستند و با شعار “آمریکا نمی تواند بد بکند” حرکت خود را آغاز کردند.

شوشتری تصریح می کند: وقتی خبرنگار خارجی از وی پرسید با چه قدرتی و چگونه حکومت شاه را کنار زدی، پاسخ دادند: من فقط به وظیفه خود عمل کردم و برنامه تشکیلاتی نداشتم.

وی در بخشی دیگر از این سرود سلام سردار را نمونه و الگوی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش برشمرد و گفت: وظیفه ماست که نسلی از همین تربیت را برای آینده کشور امام خمینی (ره) تربیت کنیم. . .

شوشتری همچنین به تفاوت ماهوی مذاکرات برجام در دولت فعلی با دولت قبل اشاره کرد و گفت: در دولت قبل با همه دستاوردهای هسته ای و حیثیت و اقتدار جمهوری اسلامی دیدیم که رفتند و مذاکره کردند. . “

شوشتری افزود: اما امروز طرف های مذاکره می بینند که نه خبری از جاسوسی در تیم مذاکره کننده ایران است و نه اینکه ایران قصد امتیاز دادن به آنها را دارد، بنابراین می بینیم که جمهوری اسلامی عجله ای برای توقف مذاکرات ندارد زیرا معتقد است. نه زمان دیر است و نه خبری. “از گزینه های روی میز.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید