یک فروند بالگرد رژیم صهیونیستی در سواحل حیفا سقوط کرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ منابع خبری اعلام کردند که یک فروند بالگرد رژیم صهیونیستی دوشنبه شب (12 آذر) در سواحل حیفا سقوط کرد.

الجزیره ابتدا اعلام کرد بر اثر سقوط یک بالگرد نیروی دریایی رژیم صهیونیستی در سواحل حیفا سه نفر مجروح شدند اما ساعاتی بعد رسانه های صهیونیستی از کشته شدن دو سرنشین این هواپیما خبر دادند و از انتقال یک مرد دیگر به بیمارستان خبر دادند.

برخی منابع خبری به نقل از رسانه های یهودی گزارش دادند که نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، جلسه خود را در میان گزارش هایی مبنی بر سقوط هلیکوپتر ناتمام رها کرده است.

در ساعات اولیه این حادثه، رسانه های عبری گزارش دادند که ارتش رژیم صهیونیستی با صدور دستورالعملی رسانه ها را از گزارش سقوط هلیکوپتر در سواحل حیفا منع کرده است.

شبکه خبری رشتوی فیلمی از عملیات جستجو و نجات در محل سقوط هواپیما منتشر کرد. خبرنگار رسانه های روسی در اولین گزارش ها از این حادثه اعلام کرد که در این هواپیما سه مسافر حضور داشتند که یکی از آنها پیدا و به بیمارستان منتقل شد و دو سرنشین دیگر در حال حاضر تحت تعقیب هستند. رسانه های صهیونیستی بعدا گزارش دادند که دو سرنشین دیگر این بالگرد نجات یافته اند که وضعیت آنها مشخص نیست. سرانجام اعلام شد که این دو مرد کشته شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی در اولین ساعات وقوع این حادثه هرگونه اطلاعات مربوط به این حادثه را ممنوع اعلام کرد اما ساعتی بعد ظاهراً اطلاعات کنترل شده درباره این حادثه مجاز شد.

رسانه های صهیونیستی در جزئیات بالگرد در حالی که سرنشینان داخل آن بودند با سرعت زیاد در آب سقوط کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید