ارائه نقشه راه جامع و کامل رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مقابله با اغتشاشات/ دشمنان ایران قدرتمند و مستقل نمی خواهند.


ساعت: 12:09
تاریخ انتشار: 1401/07/14
کد خبر: 1901542

علیرضا اسماعیلی گفت: رهبر معظم انقلاب در سخنانی که در دانشگاه امام حسن میتبی(ع) نیروی انتظامی داشتند در واقع نقشه راه جامع و کاملی را تبیین کردند و همچنین نحوه رسیدگی به اغتشاشات و اغتشاشات اخیر را ارائه کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علیرضا اسماعیلی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز؛ وی با اشاره به اینکه حضور رهبر معظم انقلاب در دیدار مردمی و شایعه کسالت ایشان به پایان رسید، تصریح کرد: کسانی که این شایعه را منتشر کردند افرادی بودند که در شبکه های ماهواره ای سلطنت طلب و تجزیه طلب حضور داشتند که عمدتاً به سخنان معظم له اشاره کردند. بیماری.



اسماعیلی ادامه داد: حضور مقتدرانه رهبر معظم انقلاب در یک دیدار مردمی و سخنرانی بسیار محکم و مقتدرانه ایشان در بین نیروهای مسلح باعث بی اعتباری این شبکه ها و تحلیلگران شد و اقدام بسیار عاقلانه ای بود.

وی اذعان داشت: حضور رهبر معظم انقلاب در نیروهای مسلح پیام اقتدار به ملت جمهوری اسلامی ایران و همچنین پیام اقتدار به دشمنان انقلاب اسلامی بود.

هرچه نیروهای مسلح در مقابله با ناامنی قوی تر باشند، راه پیشرفت برای انقلاب اسلامی بازتر می شود.

اسماعیلی با بیان اینکه در موارد اخیر نیروی انتظامی مقتدر اما مظلوم بود، گفت: رهبر معظم انقلاب با حضور خود در نیروهای مسلح که با هدف حفظ آبرو و کرامت نیروی انتظامی، آرامش بسیار صمیمانه ای داشتند. مجموعه نیروهای نظام از نظم و انضباط برخوردار بودند، هر چند بقیه نیروهای مسلح نیز متاثر شدند و این نشان می‌دهد که هر چه نیروهای مسلح در مقابله با ناامنی قوی‌تر باشند، راه برای انقلاب اسلامی بازتر می‌شود.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص درگذشت خانم مهسا امینی گفت: رهبر معظم انقلاب درگذشت خانم مهسا امینی را تسلیت گفتند و فرمودند که قلب ما نیز شکسته است. اما دشمنان انقلاب از این بستر استفاده کردند.

اسماعیلی با بیان اینکه رهبر انقلاب جامعه هنری و ورزشی را جامعه ای سالم و در مسیر انقلاب می دانند، اذعان داشتند: جامعه هنری و ورزشی ما اگرچه ممکن است محدودیت هایی داشته باشد، اما در مسیر انقلاب هستند، در مسیر انقلاب زندگی می کنند. جغرافیای این مملکت و این جغرافیا برایشان مهم است وقتی رهبر انقلاب می فرمایند آن معدود کسانی که این اغتشاشات را دامن می زنند در برابر یک جامعه بسیار بزرگ سالم و انقلابی عددی نیستند، هر چند گفتار و کردارشان مصداق درخشان و قضائی است. سیستم باید با او کنار بیاید

وی با تاکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب اشراف کامل به توطئه دشمنان دارند و این توطئه دشمنان در موارد اخیر واقع بینانه، منطقی و کاملا هوشمندانه بوده است، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که این چنین است. نقشه شوم دشمنان برای تضعیف انقلاب اسلامی

دشمنان ایران قدرتمند و مستقل نمی خواهند

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه چرا دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی توطئه می کنند این یک جمله بسیار کلیدی و مهم است، تصریح کرد: دشمنان نمی خواهند ایران قدرتمند و مستقلی داشته باشند بلکه می خواهند بر منابع و امکانات وسیع جغرافیایی خود تسلط پیدا کنند. هدف نابودی انقلاب نیست، آنها می خواهند ایران را بشکنند.

اسماعیلی تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی حتی این کینه توزان هم دلشان به این انقلاب و میهن بسته است و این نکته بسیار مهمی است.

وی با اذعان به اینکه رهبر معظم انقلاب بر وجود مشکلات تاکید داشتند، گفت: باید کار را در مسیر اقتصاد، فرهنگ و سیاست بگذاریم، کمک کنیم و آن را پیش ببریم.

اسماعیلی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب در بیان گام دوم متواضعانه می خواهند مشکلاتی را که در انقلاب اسلامی وجود دارد بپذیرند اما در جاهایی که بر اساس مبانی اسلام حرکت کردیم و در الگو و معیارها پیشرفت کردیم. ، ما در عرصه نظام سیاسی، دفاعی و امنیتی به پیروزی رسیدیم، حتی در عرصه عدالت و فرهنگ هنوز به نقطه مطلوب نرسیده ایم، اما راه درست در حال طی شدن است.

عزم جدی برای حل مشکلات کشور وجود دارد

این کارشناس سیاسی ادامه داد: اگر مشکلی وجود دارد عزم راسخ برای حل آن مشکلات وجود دارد و دشمنان نیز از همین موضوع ناراحت هستند که امروز با تغییر دولت عزم جدی برای حل مشکلات وجود دارد و در چه زمینه هایی در گذشته برای مشکلات اقتصادی برنامه داریم و ذره ذره بدهی های دولت های قبلی تسویه می شود. ما عضو پیمان شانگ می شویم.

اسماعیلی تصریح کرد: قرارداد 25 ساله با چین به مرحله اجرایی می رسد، پول های بلوکه شده ما آرام آرام آزاد می شود و این نشان می دهد که در این دولت یک تغییر مسیر و یک جهش بسیار قوی در عرصه های اقتصادی را آغاز می کنیم. ما این کار را کردیم، اما زمان می برد.

وی اذعان داشت: دشمن در تلاش است تا از این امر جلوگیری کند تا این تحرکات در نظر مردم کم‌اهمیت جلوه کند و قبل از اینکه اثر به میز مردم بیاید، مردم باید نسبت به این وضعیت و مردم خودشان علیه حکومت و برای استفاده از نظام، اما به رحمت خداوند متعال و به دستور مقام معظم رهبری، مردم دل به این نظام بسته اند.

نهضت انقلاب اسلامی باید بر مبنای رسیدن به این نقطه از ایران قدرتمند، مستقل و آباد باشد

اسماعیلی خاطرنشان کرد: رهبری دلسوزانه می فرمایند سطح یاغی ها و اغتشاشگران را از معترضان جدا کرد و ممکن است فردی احساساتی شده باشد یا تحت تاثیر رسانه ها و اینترنت قرار گرفته باشد که باید به این امر پی برد. نهضت انقلاب اسلامی باید بر اساس رسیدن به این نقطه از ایران قدرتمند، مستقل و آباد پیش برود.

وی با اشاره به اینکه رهبر انقلاب به وحدت اقوام در ایران اشاره کردند، گفتند: در ایران تفرقه قومیتی وجود داشت و دشمن از آن استفاده کرد و همیشه می بینیم که دشمنان در تلاش هستند تا بفهمند کدام یک از این اقوام. گروه ها می توانند به وحدت برسند، این امر نقطه قوت بسیار خوبی در پیشرفت انقلاب اسلامی و دستیابی به آرمان های انقلاب اسلامی را در نقطه ضعف قرار داده و با ایجاد شکاف و شکاف بین اقوام و تقابل قومی در ایران، مشکلاتی را به وجود آورده است.

اسماعیلی با اذعان به اینکه فردی که مجرم است و مرتکب عمل مجرمانه می شود باید با مرجعیت برخورد شود، گفت: انقلاب اسلامی باید امروز دشمنان خارجی را سرکوب کند و با تخریب کنندگان برخورد جدی کند.

وی با تاکید بر اینکه اعتراضات در ایران در بالاترین سطح شنیده می شود، گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بارها با دانشجویان دیدار کرده اند و اعتراض پر سر و صدای دانشجویان را به طور کامل شنیده اند.

اسماعیلی تصریح کرد: امیدواریم مسئولان ما در ترسیم نقشه راهی که مقام معظم رهبری ترسیم کرده اند، در تشریح حوادث اخیر و برخورد با متخلفان در داخل و خارج کشور موفق باشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: املاک جامعه بسیار تاثیرگذار است، املاکی که موضع گرفتند و گاهی اشتباه کردند و کسانی که سکوت کردند باید موضع خود را اعلام کنند، همه مردم باید یکپارچه در دفاع از انقلاب اسلامی حرکت کنند که مطمئناً راه پیروزی ماست. این است.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید