بصیرت رهبر معظم انقلاب نقشه نجات از قیام/ مدرسه شهید سلیمانی چراغ راه پیروزی بر دشمنان است

ساعت: 14:03
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796138

تعدادی از علما و سران طوایف سیستان و بلوچستان با بیان اینکه 9 دی حماسه ای فراموش نشدنی در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است، گفتند: مکتب شهید سلیمانی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصر هامون ، تعدادی از علما و سران طوایف سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه 9 دی روز بصیرت و نمایش اقتدار در وحدت پیرامون استان است، گفت: : راه شکست توطئه های معاندین و دشمنان و انقلاب چیزی جز تسلیم در برابر رهبری و تداوم مکتب شهید سلیمانی نیست.

تیراندازی مردم در حماسه روز نهم علیه رهبران شورش

محمدرضا شاهوزی از سران عشایر سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان اینکه نهم دی ماه روز بصیرت و نمایش اقتدار در وحدت در اطراف استان بود، گفت: چنین روزی نمادی است. عزت، استقلال و بصیرت مردم از هر قشری و مذاهب، کسانی هستند که برای دفاع از مبانی اسلام و آرمان های انقلاب ایستادگی کردند و در مقابل دشمنان ایستادگی کردند.

وی افزود: در چنین روزی مردم ایران با بصیرت و هوشیاری و البته با اطاعت از فرمان ولی فقیه، با اتحاد و همدلی به میدان آمدند و دوباره توانستند قیام شورشیان بی طرف را خنثی کنند. دشمن در تعقیب اهداف شوم خود.

فرقه با تاکید بر اینکه حماسه 18 دی نقطه عطفی در تاریخ طلایی انقلاب اسلامی بود، ادامه داد: دشمن هرگز دست از دشمنی بر نمی دارد. ایشان در وصیت نامه خود همواره ملت را به پیروی از ولی فقیه و ایستادگی در برابر دشمنان دعوت می کردند چرا که امروز دشمن از نام و عکس حاج قاسم نیز می ترسد.

وی با اشاره به اینکه حماسه نهم تیر عاری از بصیرت ملت نسبت به معاندین بود، گفت: شهدای ایران اسلامی مظهر صلابت و نفوذ ناپذیری ایران در برابر هرگونه توطئه و شورش آمریکا و صهیونیست ها هستند.

شاهوزی با بیان اینکه قیام 88 با بصیرت رهبر معظم انقلاب و ولایت خنثی شد، گفت: دنیا وارد شده است.

نهم دی حماسه ای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

مولوی عبدالخالک حسین زهی امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: 9 دی یکی از روزهای تاریخی و ماندگار در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و به نوعی می توان برگ زرین دیگری برای انقلاب به شمار آورد.

وی افزود: مردم شریف ایران در این روز حمایت قاطع و وفاداری خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبر معظم انقلاب اعلام می کنند و با حضور در میادین این موضوع را به جهانیان نشان می دهند.

امام جمعه اهل سنت مهرستان ادامه داد: در این روز نقش خنثی کننده توطئه های دشمن را شاهد بودیم چرا که مردم فهیم و آگاه ایران به ندای دشمن پاسخ ندادند.

مولوی حسین زهی گفت: مردم در این روز با حضوری منسجم و یکپارچه، نظام قدرتمندتری را به نمایش گذاشتند و با رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران تجدید پیمان کردند تا اعلام کنند همیشه پیرو آرمان های نظام و انقلاب هستند. “

شیعه و سنی به نظام وفادار هستند

وی افزود: هر زمان که نظام نیاز به حمایت و همراهی مردم داشته باشد، مردم فهیم ایران اسلامی حضور موثری در صحنه داشته و دارند و امروز به دلیل برخی مشکلات معیشتی و اقتصادی نیازمند آسیب هستند. مشکلات پیش می آید.

امام جمعه اهل سنت شهرستان مهرستان افزود: نهم دی ماه نماد همبستگی، دوستی و وفاداری ملت ایران است.

مولوی حسین زهی گفت: شیعیان و اهل سنت سیستان و بلوچستان وفادار به نظام هستند و آنها نیز به صورت خودجوش به حمایت از ولایت برخاستند و نگذاشتند دشمن نفوذ کند و به اهداف شوم خود برسد.

تدبیر حکیمانه رهبر انقلاب برای توطئه دشمن 1988 خنثی شد

مولوی عبدالرحمن ترنجزار، امام جماعت اهل سنت مسجد زین العابدین چابهار در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه 18 دی روز بصیرت تاریخ انقلاب اسلامی است، گفت: در این روز ماندگار و تاریخی، ملت همواره در راه است. حماسه ای دیگر آفرید و دشمنان خدا و دین او را ناامید کرد.

وی افزود: در این روز مردم با حضور خودجوش در تمام شهرهای کشور به سوی معاندین و مخالفان نظام و انقلاب تیراندازی کردند و به جهانیان اعلام کردند که همیشه در کنار انقلاب هستند. “

مولوی سنی چابهار با اشاره به اینکه 20 دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، تصریح کرد: درایت و سخنان حکیمانه رهبر معظم انقلاب، توطئه دشمنان را خنثی کرد و چهره ای جدید را آشکار کرد. مخالفت نسل های آینده

وی ادامه داد: حماسه روز نهم باعث شد دشمن به پایداری ملت پی ببرد که این یک امتیاز بزرگ است و صحنه شدن ملت دستاوردی غنی است.

مولوی ترنجر با اشاره به اینکه راه دشمن در برابر انقلاب در 18 دی ماه بسته شد، گفت: این حماسه و اتحاد بزرگ نقشه های دشمنان بیرونی و داخلی را خنثی کرده و پیامی ماندگار به نسل آینده رسانده است و انقلاب هر لحظه بالاتر خواهد رفت. روز

این عالم اهل سنت خاطرنشان می کند: مهمترین پیام و درسی که از روز خدا می توان گرفت، عمل نهم است. درس بصیرت و بصیرت عمیق سیاسی در زمان شورش و تفرقه با دشمنان است.

9 دی، تجلی قدرت الهی و حرکت ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی

حاج عبدالعزیز مراجهی یکی دیگر از سران عشایر استان با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر «نهمین حماسه دیه مظهر قدرت الهی و حرکت ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی»، افزود: رهبری مردم آن با انقلاب غیرممکن است. اراده انسان و دست خداوند متعال، روح ولایت و روح حسین بن علی (علیه السلام) را می توان در این لحظه حماسی ماندگار مشاهده کرد، سند اوج انقلاب اسلامی و پیوند ناگسستنی ملت ایران را نشان می دهد. با نظام اسلامی توطئه های از پیش طراحی شده، دشمنان و مخالفان این انقلاب را نابود کرد.

وی افزود: ایشان در 9 دی ماه ثابت کردند که مردم مسلمان و ولایتمدار ایران اسلامی همچنان بر عهدی که با شهدا و امام شهدا بسته اند ثابت قدم هستند و به فرمان ولی فقیه جهان اسلام عمل می کنند. حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای» کشتی انقلاب به سلامت از طوفان اغتشاشات عبور خواهد کرد.

به گزارش این فرقه، 9 دی با رهنمودهای مقام معظم رهبری و حضور همه اقشار ملت در صحنه تاریخ ثبت خواهد شد.

مدرسه شهید سلیمانی راه غلبه بر دشمنان و معاندین است

وی ادامه داد: مردم ولایتمدار ایران در چنین روزی بزرگترین توطئه را خنثی کردند که به گفته معظم لخ بین 10 تا 15 سال طول کشید.

مراجهی خاطرنشان کرد: نهم دی ماه روز نمایش بصیرت، هوشیاری و دشمنی مردم مسلمان ایران و روز میثاق با ولایت و پیروزی ملت ایران در مصیبت دیگری بود.

وی گفت: راه شکست توطئه های استکبار و رژیم صهیونیستی جز اطاعت از رهبری و حفظ و تحکیم پیوند امام و امت نیست.

رئیس ایل گفت: در آستانه روز مقاومت و سالروز شهادت سردار دل و یارانشان هستیم. یاد و خاطره مخالفان و دشمنان انقلاب و اسلام را زنده نگه داریم.

ناکامی دشمنان انقلاب با حماسه آفرینی ملت ایران در 9 دی

مولوی عبدالصمد ساداتی امام جماعت اهل سنت سراوان در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران روز روشنگری و تجدید پیمان با مقام معظم رهبری اعلام شده است.

وی با اشاره به اینکه 9 دی روز ناکامی همه معاندین است، ادامه داد: حماسه بزرگ و ماندگار 9 دی ملت ایران توطئه های دشمن را خنثی می کند و توطئه های دشمن و یاغی ها را خنثی می کند.

امام جمعه اهل سنت سراوان افزود: ملت ایران با بصیرت و آگاهی در مقابل توطئه گران و معاندین در داخل و خارج از کشور ایستاده و نقشه های دشمن را از بین برده است.

مولوی ساداتی گفت: انقلاب اسلامی ایران از بطن مردم است، مردم ایران آگاه و بصیر هستند، در همه صحنه‌ها از انقلاب و آرمان‌های امام و شهدا دفاع می‌کنند، مانند 9 دی با همبستگی و حضور. و اجازه نداد توطئه های دشمن پایان یابد.

وی با بیان اینکه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی در 18 دی بار دیگر ثابت کرد که پشتیبان رهبر انقلاب و انقلاب اسلامی است، افزود: اتحاد و یکپارچگی هموطنان در تمامی مراحل ادامه خواهد داشت.


انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید