«20 دی» امید دشمنان به نابودی انقلاب را به یاس تبدیل کرد/ خواندن قیام 88 چراغ راه آینده انقلاب است.

ساعت: 17:08
تاریخ انتشار: 1400/10/14
کد خبر: 1796101

پورمیرزایی مسئول بسیج دانش آموزی استان یزد، بازخوانی قیام 88 را چراغ راه آینده انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی پورمیرزایی مسئول بسیج دانش آموزی استان یزد در گفتگو با خبرنگار یزدرسا با اشاره به ورود خود در نهم دی ماه گفت: نهم آذر روزی بود که امید دشمنان و منافقین برای نابودی انقلاب اسلامی به یأس تبدیل شد. روزی که حقیقت آشکار شد و نقاب یاغی برداشته شد، حق مردم ایران اسلامی روشن شد.

وی افزود: مردم وقتی دیدند عده ای به خوبی متوجه شدند که روزی به بهانه یک دروغ بزرگ در انتخابات تقلب کردند و آن را در تقابل مستقیم با نظام و ارزش ها قرار دادند و حتی به امام حسین (ع) توهین کردند. عوامل ضد دین و مزدوران برای استفاده از احساسات طراحی شده اند «مردم داشته باشید و سعی کنید نظام مقدس جمهوری اسلامی را به چالش بکشید.

پورمیرزایی ادامه داد: قیام 88 که با ترفند «دروغ بزرگ» با محوریت تقلب آغاز شد و متأسفانه برخی از انقلابیون تشنه قدرت سابق، متأسفانه نقش آفرینی نکردند و در شفاف سازی اموال، سوء استفاده و تزویر را به وجود آورد و دشمنانی که علناً توسط آمریکا و دیگر ملت های استکبار رهبری و خراشیده شدند.

پورمیرزایی تاکید کرد: سیاسیون مدعی تقلب در مقابل ضدانقلاب، نقشه های شوم جبهه استکبار برای نظام اسلامی و همچنین عدم پایبندی به قانون و تعقیب اعتراضات از راه های قانونی طراحی شده برای اغتشاش و اغتشاشات افزایش سوء ظن در بین مردم، به ویژه طرفداران نامزد ناموفق که به گزینش اضافه شده اند.

مسئول بسیج دانش آموزی استان یزد افزود: اگر تربیت مدنی رهبری در ماه های اغتشاشات و حکومت عادلانه و خردمندانه ایشان نبود، معلوم نبود چه بلایی سر کشور می آمد.

وی اذعان کرد: متأسفانه قیام اعتبار کشور را خدشه دار کرده و حتی دشمنان نیز از شکست آن ناامید شده اند و علیرغم رای ۴۰ میلیونی که می تواند قدرت کشور باشد، این اتفاقات ایران را از مجامع جهانی منزوی کرده است. با این شورش بود که سنگ بنای تحریم های جدید گذاشته شد.

پورمیرزایی گفت: بنگاه های کور و سیاسی که چوب این شورش را فراهم کردند، نباید در مقابل این آسیب بزرگ به کشور پاسخگوی خداوند باشند. البته این افراد ثابت کرده اند که شایسته مسئولیت در انقلاب اسلامی و حفظ این امانت الهی نیستند.

وی گفت: بازخوانی دقیق قیام 88 می تواند درس عبرتی برای مردم به ویژه جوانان امروزی باشد و چراغ راه آینده انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید